הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

רוקי אופוריה ואוריג’ינלס באורגניק – 18.01.18

רוקי אופוריה ואוריג’ינלס באורגניק – 18.01.18

והשבוע אנחנו נכנסים לשבוע השלישי בגינה לשנת 2018 ואולי אתם לא יודעים אבל אנחנו נכנסים לשנה הרביעית שלנו, ארבע שנים שבהם משבוע לשבוע אנחנו מתאהבים מחדש בהזדמנות שניתנה לנו – לחלוק את החופש, לחלוק את המוזיקה, לחלוק ביחד את הרגש מהעמדה לרחבה, הרגעים האלה שמאחדים אותנו כאחד ללא הבדל, ללא שוני, ללא כל שיפוטיות הכל פתוח ואחיד.

אלא רק אנחנו והמוזיקה וגם כשקר בחוץ כולנו נתאחד יחדיו ללילה שלם של מוזיקה שכבר יותר משלוש שנים מאחדת את כולנו כמשפחה מוזיקלית אחת ומאושרת. מסיבות שלא נרצה לשכוח עם האנשים שלא יצאו לנו מהלב אף פעם.

והפעם על העמדה הכי רותחת במזרח התיכון LINE UP

ROCKY TILBOR
IBOGA RECORDS
רוקי טילבור, אחד האומנים הכי חייכנים ומקסימים שיש, מוזיקה משובחת ואיכותית תקליטן בחסד על ובכלל בחור קסם.  מאחוריו כבר 3 אלבומי אומן ואינספור רמיקסים וריליסים שונים ומוצלחים ביותר אשר כבשו כל רחבה עולמית. רוקי ידוע פה בחיבתו לגינה שלנו ולאנשים כאן בכלל ואנחנו תמיד שמחים להזמין אותו לתת לנו שיעורי חיזוק בפרוגרסיב טראנס המיוחד והמוצלח שלו.

OFORIA
עופר דיקובסקי, איש רשת מחונן , מוזיקאי גאון ובכלל איש עם ראש חד מאוד. מאחורי הפרוייקט “אופוריה” יש 9 אלבומי אומן מוצלחים שחלקם הם דרך אבן בתרבות הטראנס הישראלית, ידוע בסאונד החד והמקצבים הפסכידליים הנקיים שלו. אין פעם שסט שלו זה לא חוויה לטראנסיסט הישראלי.

ORIGINALS
HOMMEGA
את לאון ורן אתם כבר הספקתם להכיר, הצמד הכי מדובר השנה, גאוני סאונד ואנשי אולפן מהקצועיים שיש בארצנו, עובדים ושוקדים על אלבום ראשון להרכב שלהם, שרק נבנה ויוצר ציפייה מכל התעשייה. אצלנו הם כבר בני בית אמיתיים על העמדה ותמיד אבל תמיד זה שמח!

JUDAIKA
בר הוא אחד האומנים הצעירים הכי מבוקשים והכי מדוברים לשנת 2017, הצליח בשנה אחת לכבוש אינספור במות ולהגיע למקומות הגבוהים ביותר. מגיע אלינו עם המון חומרים חדשים לאחר תקופה שלא הצלחנו לסגור לו בוקינג. זה תמיד עובד טוב פה 🙂

SHELI MAZOR
ORGANIC
שלי מזור, אחת הנשים היותר צבעוניות של משפחת האורגניק, ידוע בסטים המדוייקים שלה, עם המון נפח שמן של טכנו עסיסי וטוב. שלי תפתח לנו את הערב באווירה המיוחדת שלנו.

מנהלות

* פתיחת שערים 23:00 בדיוק
* הנחות למקדימים ברשימות בלבד עד השעה 00:00 ב 50 ש”ח, רק מי שיעבור את הבידוק הביטחוני עד השעה 00:00 בדיוק יוכל לקבל הנחת מחיר.
* לאחר השעה 00:00 המחיר 70 ש”ח לרשומים בלבד !
* הכניסה מחייבת בבידוק ביטחוני !
* אנחנו רוצים לשמור על המרחב האישי של כולכם ולכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.

בואו להנות לשמוח ולעשות את מה שגורם לכם לחיוך.

כרטיסים ומידע

18, בינואר
החל מ 23:00 עד 06:00
ההצטרפות לבנים 23+ בנות 20+
הגארדן,חיפה

ליינאפ

ROCKY TILBOR
OFORIA
ORIGINALS
JUDAIKA
SHELI MAZOR

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!