הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם כוכב – יניב בן ארי U-Recken

ראיון עם כוכב – יניב בן ארי U-Recken

הכוכב הראשון שאיתו אנחנו פותחים את סדרת הראיונות עם האמנים המובילים בסצנת הטראנס בארץ ובעולם הוא יניב בן ארי המוכר לכולנו בשם הבמה שלו U-Recken.

1. אז מה קורה וזה, איך המרגש והחיים ?

ירח מלא בחוץ עכשיו, אני מתחיל להשתגע.

החיים טובים, אבל אין ספק שהמצב הנוכחי הוציא הרבה שדים החוצה.. פתאום אתה רואה שנאה תהומית כלפי המדינה שלך שלא בצדק וזה כואב… אבל אין מה לעשות יש לי תפקיד פה כמו להרבה אמנים אחרים וזה להוכיח לכולם שישראל תמיד תהיה מספר אחת.

2. בנוסף לכך שאתה חוד החנית הישראלית ומייצג אותנו בכבוד בחו”ל אתה גם המפיק הראשי בפסטיבל Tree Of Life שמתקיים מדי שנה בטורקיה. למה בחרת לערוך אותו דווקא בטורקיה ולא בישראל ?

יש הרבה סיבות וכולן טובות. העיקרית היא שממש לא פשוט להרים הפקות מהסוג הזה בארץ ולדעתי הצנועה גם לא משתלם. יש סוג של ״עומס״ של הפקות ענק ואין כל כך מקום לשחקנים חדשים בזירה וגם נורא קשה למשוך קהל בינלאומי למדינה, אני יודע שיש הרבה אנשים בארץ שטעונים על טורקיה בגלל ההתבטאויות של הממשלה שלהם אבל חשוב להגיד שזה ממש לא המצב ברחוב ויש שם גם הרבה אהבה לישראל ואני מרגיש את זה טוב מאוד כשאני שם.

אחד הדברים החזקים בפסטיבל זה הקהל שמגיע לשם מכל מדינות ערב (אירן, לבנון, סוריה, מצריים, כווית, ערב הסעודית) הרבה מהם מעריצים את הפרוייקט שלי ומוזיקה ישראלית בכלל וכשהם פוגשים ומדברים עם ישראלים זה משנה להם את כל תפישת העולם על ישראל ולפי דעתי זאת שליחות ישראלית חשובה והכרחית ביותר.

3. עולם הטראנס השתנה מאוד בשנים האחרונות והמוזיקה עברה תהפוכות רבות, מינימל,טכנו ובעיקר פרוגרסיב הפכו לחלקים בלתי נפרדים מפסטיבלים בארץ ובעולם, לאןלפי דעתך זה ממשיך הלאה בסולם המוזיקלי ?

יש התעוררות חזקה של מוזיקת גואה ולפי דעתי כל הזאנרים יושפעו מזה, בפסטיבל טוב צריך להיות הכל מהכל ויש כבוד לכל הסגנונות בשעה שמתאימה להם.

 4. מסיבובי ההופעות שלך בחו”ל ובפסטיבל שלך בטורקיה, איפה יש את הקהל הכי קרחניסט והרחבה הכי חזקה לדעתך ?

 חד משמעית בארץ.

 5. מעבר להיותך אמן, מהם התחביבים שלך ?

 משתדל מאוד ללכת לשיעורי קבלה מעשית זה עוזר לי לפתח את האישיות.

בכלל יהדות זה דבר עמוק ביותר יש שם את כל החוכמות לחינוך ילדים, זוגיות,וכל דבר בעצם..ממליץ ביותר על הרב יובל אשרוב והרב אריק נווה…אני גם מאוד אוהב לבשל ומכור לתוכניות בישול.

 6. לאור היותך פרו ישראלי בנשמה ופטריוט אמיתי של מדינת ישראל, אילו סוגיות עברו לך בראש כשפירסמת גם תחת הכובע של האמן שלך וגם מהפרופיל האישי את ה”אני מאמין” שלך בהקשר למלחמת עזה האחרונה, פחדים, חששות וכו… ?

וואו זאת שאלה חזקה עם תשובה מורכבת..קודם כל גיליתי שיש המון שנאה,גזענות,ובורות לגבי ישראל גם בעולם הטראנס,קיבלתי איומים לרצח ותגובות של ״מעריצים מאוכזבים״ שמתלוננים על זה שאני תומך בישראל..כאילו מה הם ציפו??חלק אפילו אמרו עדיף שתשתוק ותמשיך לעשות מוזיקה שזה בכלל קומם אותי.בני אדם הם יצורים חברתיים שמרגישים צורך להשתייך לאיזשהו זרם..והרבה מצפצפים את המשפט peace love unity and respect עד שאתה בא ואומר להם את האמת בפנים.אין מה לעשות ויש גם פה בארץ בורות גדולה,שזה הרבה יותר גרוע..חייב לציין שעם כל זה גם קיבלתי המון המון תמיכה ממעריצים,ושיניתי להרבה אנשים את הדעה משלילית לחיובית..אבל זה מאבק יומיומי וזה צריך להטריד כל אחד ואחד שקורא את הראיון הזה.

 7. מה לדעתך יכול לפתור את הקונפליקט הישראלי פלסטיני והאם זה אפשרי בכלל ?

אני יודע ב ד י ו ק מה הפתרון.

חקרתי את הנושא לעומק בתקופה האחרונה ואני מאוד שמח שגיליתי על קיומו של פרופסור מרדכיי קידר,חובה לראות מה הוא מלמד (יש ביוטיוב) ולהבין באיזה מקום אנחנו חיים ועם מי יש לנו עסק! הוא גם מלמד איך לעשות הסברה נכונה שזה בכלל חשוב לדעת..
הדרך היחידה לפתור את הסיכסוך היא לתת לחמאס ולכור הגרעיני באירן מכה כל כך חזקה ולהעביר מסר חד משמעי לעולם המוסלמי שישראל חזקה ובלתי מנוצחת-מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא מעיז להתעסק עם החזק.  רק ככה יהיה שלום של שקט.אי אפשר לעשות שלום עם אומה שלא יודעת מה זה שלום!(מילים של דר קידר.)
חשוב מאוד גם ללמוד ולהבין שאין דבר כזה פלשתין! הם בסך הכל מתנחלים מהמדינות השכנות אין שום איזכור בהיסטוריה למדינה כזאת זה שקר גס ותירוץ להשמדת ישראל תוך כדי שהם משתמשים בילדים של מתנחלים כדי לזכות באהדת העולם(וזה מצליח להם יופי)-צריך לתת להם דמי כיס וכרטיס חד כיווני לאחת מ22 מדינות ערב בסביבה, פשוט ככה!  יחד עם זאת כל ערבי ישראלי שתומך בחמאס צריך להיות מגורש מהמדינה..וכל אירגוני בצלם למינהם צריכים לצאת מחוץ לחוק כי הם לא פחות מבוגדים נאלחים.
זאת אחת התקופות הכי גרועות שלנו כעם וחובה עלינו להתאחד-אחרת אני לא רוצה לחשוב מה יהיה…יש לי רעיון לאגנדה:

 “שביל הזהב-ישראל במרכז”

לבוא ולהגיד את האמת: “אני ישראלי,אני אוהב את המדינה שלי-ישראל היא ארץ אבותיי מזה אלפי שנים כשהמתנחלים היחידים בה הם הערבים.אני מוכן לקבל רק את אלו שמכירים בזכותי המלאה להתקיים פה.אלו שלא צריכים ללכת. אני מוקיר את הצבא שלי כי בלעדיו לא הייתי פה מחר,אני מוקיע מתוכי את כל מה שפוגע באחדות העם שלי באשר הוא ומוכן לעשות שלום קודם בתוכי ורק אחכ בחוץ”

 8. מהיום הראשון שהנחת את היד על המיקסר, איזה רגע היה הכי משמעותי עבורך בתור אמן, רגע שהצליח ממש להניע אותך לעשייה שהובילה אותך להצלחה שלך היום ?

מעברים חדים בשאלות פה חחח…בכל מקרה,אני מוזיקאי מגיל מאוד צעיר..עוד לפני הטראנס ידעתי שמוזיקה זה מה שאני הכי אוהב.אני חושב שהרגע שבו כולם בלהקה התחילו להתפזר כל אחד לעיסוקיו סימן את הרגע שבוא הבנתי שרק קריירת סולו יכולה להצליח,ובאותה תקופה גיליתי את הטראנס וזה פשוט היה זה.

 9. לאמנים הצעירים שבינינו ולסקרנים, איך זה להיות די ג’יי ולנהל שגרת חיים עמוסה בטיסות והופעות על הבמות הכי גדולות בעולם ?

כיף לא נורמלי-צריך הרבה חוסן נפשי להיות בדרכים אבל ההרגשה שאנשים אוהבים אותך ואת מה שאתה עושה נותנת המון כוח.

 10. מהו המאכל האהוב עליך ?

לחם עם חמאה ודבש.

 11. לא רק שאתה די ג’יי, אתה גם יוצר לא קטן עם ארסנל מכובד של רליסים ויש שמועות על משהו חדש שמתבשל בקנה, תשפוך קצת אור על הסוגיה

 בתקופה זאת ממש אני בשלבי סיום של האלבום הרביעי, אני מאוד מתרגש כי אלבום זה כמו סוג של ילד שאתה משקיע בו הרבה נתינה אהבה וזמן…כמו שאמרתי אני בשלבי סיום ויש למה לחכות..יש קונספט שמאוד מתאים למצב הנוכחי ואין מה לעשות,כזה אני,מושפע מהסביבה.מעבר לזה יש כמה רמיקסים לקלסיקות ישנות שעשיתי וזה הולך לצאת בכמה אוספים מאוד איכותיים השנה.ואם תמתינו עוד שבועיים בדיוק אתם תוכלו לשמוע ולהוריד(לא מדבר על לקנות אפילו חח) את האוסף שעשיתי לפסטיבל שלי עם 18 טראקים קטלניים ביותר מאמנים שהופיעו אצלנו..שניים מהם שלי ואפשר כבר לשמוע אותם בסאונדקלאוד שלי.

תודה שקראתם, והמון אהבה לאתר מסיבטיוב אני חושב שזה דבר מדהים.

 אוהבים אותך יותר 🙂

יניב בן ארי URECKEN
תמונה עם מעריצים באירן אחרי הסט שלי

 

 אם יש לכם שאלות ליניב או הייתם רוצים לחדד כמה דברים, תשאירו תגובה למטה במערכת התגובות ונשתדל לסחוט ממנו כמה פנינים עבורכם 🙂

 

 

4 תגובות

  1. המטרה של סדרת הראיונות עם האמנים שלנו היא להביא לידי ביטוי את דעתם של האמנים ביחס לדברים ורעיונות, אנחנו לא מנסים ליצור מניפולציות או לפגוע באף אחד, אלו הן דעותיו של האמן ובתור אנשים ששואפים להיות טובים יותר, בואו נכבד אותן.

  2. אם ככה אולי גם “מוות לערבים” זו דיעה שצריך לכבד?
    בואו תכבדו את המנויים שלכם אולי ותחסכו את ה”בוגדים נאלחים”, זה לא דיעה עם כל הכבוד

    עוד מחנכים אותי על הביקורת על הקללות האלה

    מוריד עצמי מהרשימת תפוצה תודה ושלום

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!