הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם הרכב – אנדרקאבר

ראיון עם הרכב – אנדרקאבר

אנדרקאבר נתפסים בתור תופעה יוצאת דופן, אמנם שניהם מעורבים בטראנס כבר המון זמן אך הפריצה הגדולה הגיעה כאשר הסינגלים הראשונים שלהם חדרו לתודעה שלנו לפני מספר שנים, זה התפשט כמו סערה בעולם המוזיקה, שהובילה ל 30 מליון השמעות ביוטוב די מהר. בתור ההרכב, הם הספיקו לשחרר סינגלים בלייבלים שונים ובהומגה בפרט וכרגע צפויים לשחרר את אלבום הבכורה שלהם. הראיון הוא הזדמנות מצויינת לשמוע את הסיפור מאחורי אחד ההרכבים ההכי הבולטים כיום בסצנת הטראנס.

ש: אז מי הם אנדרקאבר? מה הסיפור שעומד מאחורי ההרכב? ולמה בחרתם להשתמש דווקא בשם אנדרקאבר?

ת: בשביל לענות על כך, תחילה נחזור אחורה במנהרת הזמן. אלמוג שמואלי ואדם בלו, שניהם מהמרכז, אלמוג תל אביבי ואדם מירחיב. השם נולד תוך כדי עבודה באולפן בזמן שעבדנו על הטראקים הראשונים שלנו. היו לנו כמה רעיונות מטורפים, אחד מהם היה לנגן עם מסכות על מנת להשאיר את זהותנו סודית, השם התאים כמו כפפה ליד, מה שגרם לנו לוותר על רעיון המסכות ולהצמד לשם אנדרקאבר בתרגום פשוט, חשאי.

הטבילה הראשונה שלי בעולם הטראנס הייתה בגיל הנעורים בערך בגיל 15 כאשר מצאתי את עצמי במסיבת טראנס בטבע. באותה מסיבה היה רגע מיוחד שקשה לי להסביר, צלילי הסאונד שבקעו מההגברה בשילוב מדוייק של באס קשוח הצליחו לחדור מבעד למעטפת של הגוף ולפלס את דרכם בין שכבות העור ועצמות, ונגעו ישירות בלב. זה היה הרגע שגרם לי להתאהב בטראנס.

ש: כשמדברים על חווית הטראנס הראשונה שלכם, מה עובר לכם לראש? ואיזו השפעה הייתה לו עליכם?

אלמוג: הזיכרון הראשון שעולה הוא ממחתרת קטנה שהייתי בה, לדעתי הייתי אז בן 19. כיום אני יכול להגיד שזה היה אחד הימים הכי טובים בחיים שלי מהסיבה שחיכיתי לאותו רגע מגיל 15 בערך. זאת התקופה שנחשפתי לטראנס לראשונה ובאותו הזמן קיבלתי את דיסק הטראנס הראשון שלי, מתנה מאחיו הגדול של חבר טוב. אחרי אותה מסיבה הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים ולאחר 6 חודשים קיבלתי הזדמנות וניגנתי בפעם הראשונה במסיבת מחתרת, משם המשכתי ללימודי הפקה והחלטתי להקדיש את חיי לדבר שאני הכי אוהב, אני מניח שהמהלך הזה גרם לחיי להתהפך מקצה לקצה.

אדם : לפני כ 20 שנה, הייתי בערך בגיל 15 כאשר חוויתי את מסיבת הטבע הלא מאושרת הראשונה שלי בטבע המדהים של ארצנו. היו אלה צלילי הסאונד שמשכו את תשומת ליבי, בליווי באס שמן וקשוח שבקעו מההגברה בשילוב כל כך מדוייק וחדור מבעד למעטפת הגוף, פילסו את דרכם בין שכבות העור ועצמות וחלחלו ישירות ללב. זה היה הרגע שגרם לי להתאהב בטראנס.

ש: אלמוג איך תסכם את המסע שהחל אי שם במסיבת טראנס מחתרתית ועד לרגע שאתה חלק מהרכב אנדרקאבר?

אלמוג: זה היה מסע מטורף שבמהלכו פגשתי המון אנשים מדהימים. הקריירה שלי התחילה כ דיג’י שחיפש כמה גיגים לבין הפקת מסיבות. צברתי לזכותי לא מעט ניסיון בהפקת כמה מסיבות לא חוקיות (מה שגרם לי ללא מעט מצבים לא נעימים ובעיות) ועל הדרך ניגנתי פה ושם בהמשך פגשתי את רמי, מור ואריק ופה נוצרה אחת התשוקות הכי עמוקות בחיי ” יוניטי “, אחד האירועים מהגדולים כיום בסצנת הטראנס בישראל.

לאחר זמן מה הפסקתי להפיק מסיבות ושלושה חודשים לאחר מכן הכרתי את אדם, השאר כבר היסטוריה.

העשייה שלנו מתבססת על יצירת תוכן מקורי מגוון ושונה, אנחנו נמנעים מלשכפל את הלהיטים שלנו והמטרה היא שלכל טראק יהיה את הוייב והסיפור שלו.

אדם: אנדרקאבר הוא פרוייקט הטראנס השלישי שלי. הראשון היה לצד אחי, יקי בילו, שנקרא “היפנוטיקס” ואיתו שיחררנו אלבום שלם וכמה איפים. לפרוייקט היו כמה שיתופי פעולה עם אמנים ידועים כמו: קסרוקס & אילומינישן, אקס נויז ואף הוחתם תחת הלייבל האגדי הומגה.

הפרוייקט השני שלי היה סולו שניקרא “דרמה” והוא התמקד בעיקר בנישת הפרוגרסיב טראנס, לצד שיתופי פעולה עם ענקי התעשייה כמו אייס ונטורה, קפטן הוק, אגרוטמיה, ורטיקל מוד ועוד.

ש: הטראקים הראשונים של אנדרקאבר, צאפאטי ובלקילי הכו כמו סערה בעולם המוזיקה והפכו ללהיטים בכל העולם. איך מגדירים הצלחה בסדר גודל כזה? כיצד זה השפיע עליכם והאם זה גרם לשינוי בתהליך היצירה של המוזיקה? ובאותה נשימה, האם אתם עדיין מנגנים אותם ?

ת: בתכלס זה לא השפיע כלל על המוזיקה, אנחנו שומרים על כיוון ספציפי וגישה אחידה, כל טראק והסיפור שלו. אין בכוונתנו לשכפל הצלחה, מה שמתאפיין ברצון העז ליצור מוזיקה ותכנים חדשים כל הזמן, זה בכל אופן האני מאמין שלנו. ולשאלתכם האם אנחנו נאמנים ליצירות הראשונות, אנחנו לא מתעייפים ממה שאנחנו יוצרים, זה תמיד אקטואלי. אפשר לדמות את זה לתינוק שלך שאתה מטפח ואוהב אבל מה שכן, ישנו תכנון להעניק להם גרסה יותר עדכנית ורעננה בשילוב סאונד עכשווי.

ש: יש שמועה על משו חדש שמתבשל לאחרונה באולפן של אנדרקאבר, לנוכח הידיעה על אלבום חדש אין ספק שהסתקרנו ורצינו לדעת במה מדובר? והאם יש למה לצפות?

ת: אנחנו עובדים כמו משוגעים על האלבום כבר כמה שנים ובקרוב הוא יצא לאור תחת השם “ג’נסיס”. תאריך ההשקה נקבע ל 3 ביוני. הבטחנו לעצמנו לא להזניח וכן לסיים את ההפקה של האלבום שיכלול בין 8 – 9 טראקים שונים כשכל טראק בעל טאצ’ ייחודי ומקורי וביחד הם מרכיבים סיפור שלם, שמציג את האבולוציה שלנו כאנדרקאבר. אנחנו מאמינים שהקהל יאהב את האלבום “ג’נסיס”, הכנו לכם צליל חדש בתיבול פסיכדליה אנרגטית ואנחנו מאמינים שהקהל יאהב את השילוב בתוצר הסופי.

אנדרקובר ראיון

ש: איזה טראק עולה לכם בראש וללא ספק מגדיר את המהות של הטראנס בשבילכם?

ת: Teleport – Man With No Name

ש. מה התוכניות שלכם לעתיד ?

ת. המון עבודה הקשה, להמשיך ליצור מוזיקה, לקדם את תרבות הטראנס ולהביא אושר לכמה שיותר אנשים בעולם.

 

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!