הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קפטן הוק איתן רייטר וניו בורן בבלוק – 15.02.18

קפטן הוק איתן רייטר וניו בורן בבלוק – 15.02.18

זהירות!
קריאת השורות הבאות, עלולה לגרום לפרץ אושר בלתי נשלט
החיוך יעצור רק באזניים ואתם תרגישו את זה בתוככם כל השבוע, עד שתתחיל החגיגה!

אנחנו בעיצומו של מסע. הזמן רץ אמנם מהר, אך הזכרונות, הרגעים, השעות הקטנות והאושר העצום הזה שנולד לנו כאן בין הידיים כבר הפך לחלק מאיתנו, מהDNA שלנו. זה כבר בשלב שלא ברור איך החיים שלנו היו נראים בכל סיטואציה אחרת. כבר מעל חצי שנה שאנחנו שוברים שיאים ביחד, נוגעים בפסגות וצוברים חוויות.

מי יודע מה איך זה ייגמר בחמישי הקרוב כשאנחנו מדברים על יום הולדתו של יורש העצר, הנסיך ג’ופרי העונה לשם שי ירמיהו!
כל הרחבות לובשות צבעי חג. כל האומנים כבר ניערו את האבק מהקייס ועשו פאנלים בסטודיו (נסחפו) ואנחנו? בסך הכל בנינו את הדבר הבא 🙂

יום ההולדת של שי ירמיהו הוא סיבה יוצאת מגדר הרגיל להרים לכם מיני פסטיבל שיתאר במדויק מהו ה – politics of dancing, שבו אנו כה מאמינים, התפתחות מוזיקלית עם הרבה רבדים. כמעט כל התקליטנים הבכירים בישראל,שהתארחו במסיבות שלנו ושהפכו את סבתא למה שהיא ומי שהיא בשנים האחרונות, ימלאו את הסקוואט והלאונג’

BLOCK FLOOR 
Powered By Communa

Captain Hook Iboga Rec
קפטן הו קפטן, הספינה המרכזית של הבלוק חיכתה לך כל הזמן הזה. זכינו שארצנו הקטנטונת מייצרת את אומני הטראנס הגדולים ביותר בעולם. ורשף הררי הוא ללא ספק הוא הטופ שלהם, במיוחד בשנה האחרונה.

Eitan Reiter
האיש הכי יצירתי בישראל, מגיע לרחבה המרכזית של הבלוק כדי לפרק את הרחבה ל5 בליון כוכבים! אפילו האפריקאים יכולים ללמוד ממנו דבר או 2 על קצב וכשאיתן רייטר פוגש את הסאונד של הרחבה המרכזית בבלוק זה תמיד נגמר במסע פרקטלי שנוגע בכל הנקודות החבויות בנשמה.

New Born
ללא ספק מדובר ביוצר הגואה פסיי הישראלי הטוב ביותר נכון להיום. כמות הרגש שיוצאת במוזיקה שלו מפתיעה אותנו כל פעם מחדש וכמה נפלא שגם הוא הולך להיות חלק מההצגה הראשית!

Digital Twins
בכל שבוע ממלכת האופל קופצת לביקור ברחבה המרכזית של הבלוק, בדרך כלל זה קורה בשעה החשוכה ביותר, זו שמגיעה רגע לפני עלות השחר. כשכל ההגנות כבר ירדו, הם תוקפים בכל העצמה, ממכרים אותנו לביט ולרחבה.

Pettra
בפעם הראשונה השנה בבלוק, אקס מיומנה, אומן פסיי פרוג בחסד ומוזיקאי פשוט מטורף, פטרה מגיע עם כל הארטילריה הכבדה שלו לדרום הפרוע. כדי לכם לגמוע כל שנייה שהוא על העמדה.

SQUAT FLOOR 
Powered by Savta – The BDAY RAVE
סבתא התכוננה לערב הזה כמו שמעולם לא ראיתם אותה.
השמלה מפריז, העקבים ממילאנו והטכנו מברלין!
את השלייקעס אנחנו לא יודעים מאיפה היא שלפה

Magit Cacoon – Upon Rec
אין מתאימה כמו מלכת הלילה לאחל יום הולדת שמח ומלא בסטייל לנסיך! הביט המדויק, העדינות הקשוחה, המגע המלטף והטעם המוזיקלי המשובח, יהפכו את התקרה לרצפה!

Yotam Avni
בדקנו ואפילו בויקיפדיה מופיעה התמונה שלו ליד ההגדרה “תקליטן” את הסיבות לכך, עדיף שתשמעו בעצמכם – הריליסים האחרונים, הופעות הענק והיכולות שלו עולות על כל דמיון! מדובר בבחור שהפך השנה לאחד מהדיג’ייס הבכירים בעולם. שחרר מספר קטעים בלייבלים הגדולים ביותר. פשוט אומן מחו”ל כחול לבן! אחרי שהוא שחרר טראק באינרוויזנ’ס – הלייבל של דיקסון, אין גאים מאיתנו שיותם אבני יככב ב – BIRTHNIGHT של שי ירמיהו!

Jenia Tarsol B2B Uriah Klapter
עדיף שתמצאו לעצמכם איזה רמקול להתחבא מאחוריו, שניים מטובי בנינו, נסיכי הביט, מגיעים לעמדה הנוזלית של הסקוואט כדי לבדוק עד כמה ניתן למתוח ולאתגר את היכולות שלהם, והרגליים שלכם! ג’ניה טרסול, שכל סופרלטיב עליו רק יקטין את את העצמה והאיכות שלו, ואוריה קלפטר האובד, הילד הנצחי, התקליטן שהעיר תל אביב עולה במיינד בכל פעם ששמו מוזכר יצרו ללא ספק את אחד הבקטובקים הכי מסקרנים ומיוחדים שיכולים להיות!

Eliran Osadon
סבתא מברברת על נכדיה המוכשרים, ואלירן אוסדון שם אותה ברקע בזמן שהוא בוחש סט כשפים מיסתורי ומהפנט. אדם בעל אישיות מדהימה, צנוע אך כריזמטי בצורה שאי אפשר לתאר. מרגישים מהרגע הראשון שאלירן עשוי מאותו אבק כוכבים מפורסם, ששמור לגדולים ביותר.

אלירן ניגן בכל מועדון או הפקה אפשרית בישראל ומנגן בקביעות בחו”ל, הקסם שלו מאחורי העמדה בעינינו הוא היכולת לקרוא את הקהל ולהביא אותם למצב רתיחה מקסימלי בכל דרופ וכשחשבנו ששמענו הכל? הוא לא משאיר ספקות ומתעלה על עצמו מחדש.

Omri Guetta B2B Dan Orbach
בפעם הראשונה מנגנים יחד, מעניין מאד באמת לשמוע איך השילוב האקלקטי הזה יעבוד ביחד. כדאי שתתפסו מקום טוב מול העמדה ותנו להם לעשות אתכם אהבה. אהבה כזאת שכותבים עליה בספרים, שמספרים עליה שפעם הייתה כאן. אהבה של סוכות מצילים בחוף נטוש. אהבה אמיתית, ולא סטוץ חולף, אפילו שזה רק לילה אחד. דן אורבך ועמרי גואטה. בסט אחד ארוך, שיחזיר לסבתא את הרומנטיקה!

LOUNGE 
The B2B KINGDOM

הרחבה הסודית של הבלוק לעולם לא נראתה ככה! כל הגדולים, בערב אחד, על עמדה אחת וזה אומר שכל השיאים הולכים להישבר. המיני קלאב החדש מקבל את התוכן הראוי לו. טיפ שלנו, חכו לשעות הבוקר המאוחרות, שהשמש כבר ברחובות מתקרבת לשיאה, המיני קלאב יגיע לנקודת רתיחה נוספת עד לאפילוג הסיום הרומנטי של החיוכים בין הרוקדים למנצחי הצלילים בעמדה.

Stephan Bazbaz B2B Asael Weiss
שני המטורפים הבכירים של הדרום הפרוע באים קורט קוביין סטייל. חסר פשרות, מדויק, קשוח, עצמתי ומלטף כאחד. שהצרות שלנו בחיים יהיו לבחור את הרגע הנכון ללכת לשירותים 🙂

Adam Ten B2B Shiemus K
טובי בנינו כבר אמרנו? דוב גומי, טרה, סאנרייז, כל דבר שהם נוגעים בו הופך לקסם. במיוחד המיקסר 🙂

Ido Morali B2B Yuli Romano
ההצגה הכי לוהטת בעיר מתחילה בסטייל שאין לו עוררין, בדיוק מופתי, באיכות שלא שוכחים. יולי רומנו את עידו מורלי = הצצה אל הצד הגרובי של דרום העיר.

Assaf Adato B2B Kashpitzky
אסף אדאטו וגיא קשפיצקי יקיריי האלפאבית והבוטלג, שבימים האחרונים עושים דרך משמעותית עם כמה ריליסים משובחים בביפיאם גבוה,את אסף הלאונג מחבק ואוהב, מעניין מה יהיה שהוא יצרף אליו את גיא, באים להרים!

מנהלות או להיות:

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה ווסבתא
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪

עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.

* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+ , כמובן שגם הותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן. KEEP IT FRESH
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

כרטיסים ומידע

15, בפברואר
החל מ 23:30 עד 09:00
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR
Captain Hook
Eitan Reiter
Pettra
New Born
Digital Twins

SQUAT FLOOR
Magit Cacoon
Yotam Avni
Jenia Tarsol B2B Uriah Klapter
Eliran Osadon
Omri Guetta B2B Dan Orbach

LOUNGE
Stephan Bazbaz B2B Asael Weiss
Adam Ten B2B Shiemus K
Ido Morali B2B Yuli Romano
Assaf Adato B2B Kashpitzky

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!