הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קליפורניה סאנשיין וברייט ליט באורגניק – 22.02.18

קליפורניה סאנשיין וברייט ליט באורגניק – 22.02.18

אנחנו במשפחת אורגניק אוהבים את האווירה הזו שכולם ביחד, כשהראש למעלה והחיוך על הפנים, לא תקועים מול מסכים קטנים עם חיים וירטואלים. אנחנו לא מחפשים את אנשי הסלפי, את אלו שעסוקים בלתעד ולבנות עוד סטורי. אנחנו אוהבים אתכם, כמו שאתם. בהכי פשוט שיש. אוהבים את אלו שבאים לחוות את המרקם האנושי, להתחבר למוזיקה ולהפליג עם הנפש אל עבר הנירוונה.

אנחנו רוצים להזמין אתכם לקחת הפסקה, להיות אדונים לעצמכם ולחבק את החופש, את החופש לבחור להיות מי שאתם. להתלבש כמו שאתם אוהבים, לשמוע את המוזיקה שאתם אוהבים ולרקוד כמו שאף אחד לא רואה

על הפס הקול ינצחו

CALIFORNIA SUNSHINE 
קליפורניה סאנשיין הוא אחד מעמודי היסוד של סצנת הפסיי טראנס בארץ כאשר יצר עוד מראשיתה טראקים שנהפכו לאגדות ברבות השנים. עם הניסיון והתשוקה שיש לו למוזיקה הוא מצליח כל פעם מחדש לשזור מלודיות שנוגעות בכל לב ומקצבים שבועטים כל רחבה לשמיים.

BRIGHTLIGHT
שחר הוא יוצר ותיק ובעל ניסיון לא מועט על במות. הוא עמל קשה בשנים האחרונות באולפן ושיחרר את אלבומו השני במספר. Belief הוא אלבום שמורכב מ 9 רצועות שכל אחת בועטת יותר מהשנייה.
צפו לסט חסר פשרות עם המון רגש.

POLAR ENERGY 
יוצר דור חדש יחסית שמביא מלודיות שמחות אל תוך מקצבים מהירים ובכך יוצר טראקים מיוחדים שבכל אחד מהם ניתן למצוא סיפור ואווירה אחרת. אחד מהסטים האהובים על הלוחמים של הגינה!

SPHERA 
לירן השם העומד מאחורי הפרוייקט המעניין והמיוחד הזה הוא יוצר ישראלי שחתום תחת הלייבל הנחשב Iboga Rec. זוכה להתעניינות גלובלית מצד אומנים ולייבלים, דבר שהוביל אותו לשיתופי פעולהעם רבים וגדולים מהקצפת של האומנים. עם נגיעות ברורות ומקוריות שלו הוא מצליח לייצר מוזיקה עדכנית ומלאת אווירה של שמחה.

DIANA UP 
כוח נשי ועוצמתי מתפרץ. דיאנה היא מבין הותיקות שבחבורה, מחברת בין רוחניות והעצמה עצמית לבין המוזיקה. וכשהיא עולה לסט אתה יכול לחוש כבר איך הרחבה עומדת להתגבש לכדי גוש של אושר ושמחה.

מנהלות

* ההצטרפות לאירוע היא לגילאים 23+ גברים 21 + נשים
* הכניסה אך ורק לאחר אישור הרשמה ע”יי אחד האנשים הקרובים אליכם
* הנחות למקדימים ברשימות בלבד עד השעה 00:00 ב 20 ש”ח , רק מי שיעבור את הבידוק הביטחוני עד השעה 00:00 בדיוק יוכל לקבל הנחת מחיר, נא להקדים.

* לאחר השעה 00:00 המחיר 70 ש”ח לרשומים בלבד !
* הכניסה מחייבת בבידוק ביטחוני !
* אנחנו רוצים לשמור על המרחב האישי של כולכם ו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה .
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת, נא לפנות לכל אחד מאנשי המועדון.

* בואו להנות לשמוח לשתות לחבק להכיר לנשק להתחבק לתחבק ולרקוד את החיים.

כרטיסים ומידע

22, בפברואר
החל מ 23:00 עד 06:00
גילאים 23+ גברים 21 + נשים
גארדן, חיפה

ליינאפ

CALIFORNIA SUNSHINE
BRIGHTLIGHT
POLAR ENERGY
SPHERA
DIANA UP

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!