קו הונגריה ישראל – רדיו אוזורה משתלטים על מועדון הבלוק

קו הונגריה ישראל – רדיו אוזורה משתלטים על מועדון הבלוק

אוזורה, הפסטיבל מההכי חזקים שיש כיום בתרבות הטראנס והמוזיקה האלקטרונית העולמית, מנחית בישראל את אחד העורקים הראשיים של התוכן המוזיקלי שלהם – רדיו אוזורה. הכל קורה במועדון הבלוק התל אביבי.

קליק כאן לאירוע > רדיו אוזורה בבלוק

אין אחד שלא שמע על פסטיבל אוזורה האגדי, סוג של מיני גן עדן, טעימה זעירה מהאידיאל שהיה יכול לשרור על אדמות הפלנטה, מקום שמספק לקהל מגרש משחקים כיד המלך, תהיו מי שתרצו להיות. מעבר לתוכן המעולה שהפסטיבל מציע בכל מתחמיו, אין ספק שהמוזיקה היא הלב הפועם של יצירת המופת הזאת.

מוזיקת טראנס, סגנונות טראנס ואיך טראנס נשמע, המדריך המלא
פסטיבל אוזורה – אחד מהפסטיבלים הכי גדולים בתרבות הטראנס העולמית. צלם לא ידוע

כחלק מסיבוב האירועים הגלובאלי של רדיו אוזורה, הם לא פוסחים גם על מדינתינו הקטנה. הרוח הגבית החזקה מביאה איתה תוכן מוזיקלי בלתי שגרתי שיורגש בכל חללי המועדון ובין היתר גם את חגיגות ה 30 לעשייה של אחד מהאמנים המובילים כבר מתחילת דרכו של הטראנס, Eat Static שמגיע עם סט חגיגי שאפילו קשה לכמת את רמת ההתרגשות לקראתו במילים.

לצד איט סטטיק, גם המפיק של אוזורה, Wegha בכבודו ובעצמו עושה את הדרך עד למדינתנו הקטנה עם סט מלא באווירת הפסטיבל והמוזיקה שמרעידה את אדמת אוזורה באוגוסט מדי שנה. לצידו Tsubi החלוץ הוותק ורשימה די ארוכה ומכובדת של אמנים מקומיים מהשורה הראשונה כמו Hujaboy, Domestic, Modus, Pixel, ON3 ועוד רבים אחרים שבין היתר הולכים לקחת את הסקוואט לרמות אחרות כשהצוות המסור של הלייבל המרענן Stereo Society לוקח פיקוד על התוכן של האווירה בו.

ליינאפ רדיו אוזורה במועדון הבלוק

גם הלאונג’ לא נשאר מאחור ומקבל חיבוק חזק מצוות שוואיה האהובים שיספקו ללילה הקסום הזה את הטאצ’ הנמוך והאלגנטי שלהם דרך מוזיקה מרגשת של דאונטמפטו, פסייביאנט והרבה גוד ווייבז.

בשביל לשמוע קצת יותר לעומק על הערב המדובר פנינו לצוות קומונה, ההפקה שאחראית כבר שנים להרעיד את העיר עם אירועים מצויינים בחללי הבלוק ומעבר לו:

זה נראה שצפויה לכם עונה מאוד מעניינת, שתף קצת מה מחכה לנו בחורף הקרוב…

חורף הקרוב לוקחים את הכל 2 רמות למעלה, גם ברמת התכנים, ברמת החיבורים והשתפים.

חצר שפתוחה ומרחיבה את החלל ומאפשרת גם אווירה מינגלינית בתוך חללי הבלוק המאד אגרסיבים, טכנו, טראנס, דאון טמפו, הופעות. בית אלקטרוני איכותי.

מועדון הבלוק
מועדון הבלוק, הבית של האדנרגראונד בתל אביב. צילום: גוני ריסקין.

מה מייחד את האירוע של רדיו אוזורה משאר האירועים שלכם?

הדברים המייחדים את האירוע של רדיו אוזורה הם העובדה שגם רחבת הבלוק וגם הסקוואט יפגיזו בטראנס איכותי והחגיגה תהיה כפולה!

עצם זה שמותגים בינלאומיים מכירים בליין שלנו ביום חמישי נותן לנו סיבה לגאווה.

אנחנו יודעים שזאת שאלה לא פשוטה אבל אם בכל זאת, איזה סטים היית ממליץ לא לפספס באירוע הקרוב?

קשה להחליט.

כמובן שהסט של איט סטאטיק בבלוק הוא גולת הכותרת אבל לעניני טעם גם הסט של פלקסיטונס בלאונג מעורר עניין רב, השואו קייס של סטריאו סוסייטי בסקוואט גם יוצר ציפיה, לרקוד טראנס ברחבת הסקוואט זה שינוי מרענן.

קליק כאן לעוד פרטים על האירוע > רדיו אוזורה בבלוק

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!