הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קוסמוסיס רייסינג דאסט ורוקי בקומונה – 22.02.18

קוסמוסיס רייסינג דאסט ורוקי בקומונה – 22.02.18

הגעתם לביתם של החולמים, של המעזים, של המגשימים!
בכל שבוע עולם שלם של תוכן, ז’אנרים מוזיקליים עשירים ואומנים מכל קצוות תבל פוקדים את דרום העיר.

בכל שבוע אנחנו מותחים את גבולות הזמן והאושר, ומגלים דברים חדשים. כל שבוע מעלה את הרף, ואחנו כבר הרבה מעל האטמוספירה עם ימי חמישי הכי מושקעים שנראו בליין קומונה סבתא המחודש מאז שנפתח!

אחרי 2 הפסטיבלים שפקדו אותנו בשבועיים האחרונים, היה מדהים לראות את השילוב בין הדורות כאשר חגגנו בזה אחר זה את ימי ההולדת של שניים מקברניטי הליין. החל מיום הולדתו של עידן צדוק, אחד ממייסדי הקומונה ועד יום הולדתו של שי ירמיהו, אחד ממייסדי סבתא.

השבוע, המאסטר שף שלנו הכין לכם ארוחת גורמה שתגרום לכם ללקק את האצבעות! שימו לך מחכה מחכה לכם בכל הרחבות – עולם שלם של טירוף, מציאות מקבילה ואושר אינסופי!

BLOCK FLOOR 
Powered By Communa

Cosmosis U.K
כמה התגעגנו לאיש והגיטרה הכי מחושלמת בעולם! אחד מאומני הפסייטראנס הותיקים והמרגשים ביותר בעולם, מגיע לסחוף את כולנו עם הגיטרה שלו במופע לייב סוחף ומהפנט!

Rising Dust
כל הפצצות מחכות לכם בערב אחד של טירוף!
הרכב הטראנס החם ביותר בעולם היום מגיע עם הסאונד החדיש והפריך לחרוך את הרחבה המרכזית של הבלוק!

ROCKY Tilbor
רוקי הוא ללא ספק אחד מאומני הפרוג טראנס הכי גדולים בעולם כיום. הוא הצליח לרגש אותנו בכל כך הרבה סיטואציות בחיים, בכל כך הרבה מסיבות בארץ ובעולם. הוא תמיד בול בפוני, עם ארסנל מוזיקלי בלתי נגמר וניסיון של שנים על העמדה! איזה כיף שהוא בא!

Freak Control
כמה נפלא לראות אומנים פורצי דרך בלייןאפ אחד עם הדינוזאורים הותיקים ביותר! הפרויקט של פריק קונטרול הוא אחד הדברים המרגשים ביותר בשנתיים האחרונות בישראל. פסייטראנס כמו שכתוב בספר. לא מתפשר, בועט, מדויק ומהפנט! תתכוננו להתאהב!

Alian Project
אם עברתם את גיל 30, אתם כנראה מאלה שחפרו לפני כעשור בכל יערות ישראל עם אחד ההרכבים הכי ותיקים ומוערכים בעולם! השם אליאן פרוג’קט, ממייסדי ז’אנר הפולאון הישראלי כמו שאתם מכירים אותו היום חוזר לאחר זמן רב לבמה של קומונה! זה הולך להיות פשוט פאקינג מרגש!!!

After Hours Set
Ari Linker
בכל שבוע אנחנו מחכים לראות עד איזה שעה יימתח גבול הטעם הטוב. בכל שבוע שיא חדש נשבר וכשאחד האספנים הגדולים והותיקים ביותר בישראל לוקח על עצמו את משימת האפטר האורס בלאונג’.. יש לנו הרגשה שכל השיאים יהפכו להיסטוריה!

SQUAT FLOOR
Powered by Savta
Yesterday Take Over

סבתא עוד לא נרגעה מחגיגות יום ההולדת של שי ירמיהו וכבר בנתה לעצמה ממלכה רעננה – חבורת יסטרדיי תכננה לנו עתיד מזהיר, לוהט ומבעבע שיהפוך דמיון למציאות, את אתמול להיום ואת המחר לורוד במיוחד! יסטרדיי’ היא קואליציית מוזיקה אלקטרונית המתבססת על שיתוף פעולה בין הדיג’יים-יוצרים המובחרים ביותר בתל-אביב לדיג’יים בינלאומיים וחברים נוספים, במטרה להגדיר את הכללים מחדש, לשבור את המוסכמויות ולתת לקהל חווית בילוי חמימה, עוטפת וייחודית שתשים את הסאונד של תל-אביב בפרונט-אוף-דה-האוס!

Roy Rosenfeld
אחד מאומני הטכנו הגדולים ביותר שיצאו מישראל אי פעם, בעל הופעות מרשימות בכל פסטיבל נחשב בעולם, ריליסים בלייבלים הגדולים ביותר וכישרון סוחף במיוחד שעשה לו שם וכנפיים בכל מקום, מגיע לרחבה הכי לוהטת בעיר!

Khen
יוצר ענק ששחרר קטע מטורף לאחרונה עם גיא מנצור, הצלחנו לתפוס אותו לסשן רותח ואינטימי בחמישי הקרוב! חודשים שאנחנו יושבים על הסוכנים שלו, ימים שאנחנו מנדנדים כמו שרק סבתא יודעת כשהיא באמת רוצה משהו. לקח זמן לתפוס משבצת בלו”ז הצפוף שלו בין ישראל, אירופה ואמריקה. ולבסוף – הוכחנו ש – YES WE CAN! וקיבלנו את חן פעמיים כי טוב, הפעם חן חוזר אלינו תחת הקבוצה שלו.

חן חתום בלייבל האגדי של Guy J – Lost & Found שם הוא הוציא אלבום בכורה ב2016 שזכה לביקורות מעולים ממגזינים נחשבים בעולם כמו Mixmag, DJ Mag, Dancing Astronaut ועוד. האלבום כולל קטעים מיוחדים שמנוגנים ע”י דיג’יים ויוצרים גדולים בעולם כמו בלאק קופי, הרנן קטנאו, לי בורדיג’ וג’ון דיגוויד שאנחנו כל כך אוהבים.

Eli Nissan
כל כך הרבה כישרון בבנאדם אחד הרבה זמן לא ראינו. אלי מביא איתו את ניחוח האנדרגראונד לכל מקום בו הוא דורך. יוצר, מפיק ודיג’יי על שכבר הספיק לשבות בסטים הארוכים באיביזה, רבבות בליינים. שיתופי הפעולה עם גדולי האומנים בעולם וכיכוב על הבמות הנחשבות ביותר הפכו אותו לכוכב מרשים בקנה מידה עולמי ואנחנו נרגשים לארח אותו השבוע בסלון הביתי של סבתא!

E-Bony
אי בוני, הרזידנט של האלפבית הצליח להחדיר לעיר הוייב האפל והייחודי שלו ורגע לפני שהוא מנגן באבאוט בלנק ברלין, שנבחר לטופ 3 של העשור האחרון – הוא האורח הנבחר של צוות יסטרדיי! נאור מגיע אלינו מוכן יותר מתמיד, למתוח את גבולות הלב והדמיון כאחד!

LOUNGE 
Rimon Music School Night
בתחילת הליין הזה, חרטנו על דגלנו להביא את הטוב ביותר מכל סגנונות הביט המוכרים לכם בעולם. גאים ושמחים להציג לכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין קומונה וסבתא לבית הספר למוזיקה רימון, ששולח אלינו את התלמידים המצטיינים ביותר במגמת אלקטרוניקה, לצד הופעות של מוריהם, להצגת תכלית של כישרון!!

יעלו ויבואו:

OSKA
Gil Cohen
Aviv Cohen
David B2B Kabilio
Chocho & Roy Garidi

מנהלות

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה וסבתא
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪

עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.

* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+ , כמובן שגם הותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

22, בפברואר
החל מ 23:30 עד 09:30
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR 
Cosmosis
Rising Dust
ROCKY Tilbor
Freak Control
Alian Project
Ari Linker After Hours Set

SQUAT FLOOR
Roy Rosenfeld
Khen
Eli Nissan
E-Bony

LOUNGE
OSKA
Gil Cohen
Aviv Cohen
David B2B Kabilio
Chocho & Roy Garidi

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!