הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קומונה מארחים את FM בוקינג – 14.06.18

קומונה מארחים את FM בוקינג – 14.06.18

מזה זמן רב שאנחנו מנסים לפתות את FM בוקינג לחבור אלינו לאירוע משותף, וכדי שזה יקרה, היינו צריכים להרים לא פחות מפסטיבל שלם!

ההצלחה המטאורית של FM בוקינג הישראלית, שעד מהרה הפכה לעולמית, מאגדת היום את מיטב אומני הפסייטראנס מכל קצוות תבל ומככבת בכל פסטיבל על הפלאנטה הזאת …

הגיע הזמן שהוייב הזה יגיע היישר למרכז ההווייה שלנו, בלב מועדון הבלוק, להפקה משותפת וחסרת מעצורים, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים!

הימים מתחממים בכל שנייה, ודווקא עכשיו בשיא הלחות, הרגשנו שזה הזמן המתאים להידבק אך ורק לרמקולים ולא האחד לשנייה 🙂 בנינו לכם ליינאפ מכושף, 3 רחבות מהפנטות וסערת סאונד אחת שלמה ומלאה!

מתוך האפלה, יעלה הניצוץ ומהאורות הבוהקים, יצוצו החיוכים, עד שהאנרגיה תשנה צורה לגוש של אהבה, כזה שמתגלגל הלוך ושוב מרחבה לרחבה!

BLOCK FLOOR 
Powered by Communa & FMBooking

Vini Vici – Iboga Rec
חיכינו לרגע המתאים ביותר, לתזמון המדויק, או במלים אחרות, לתאריך פנוי מההרכב הישראלי שפרץ את כל הגבולות והפך לאחד ההרכבים הגדולים אי פעם בעולם המוזיקה האלקטרונית.
ויני ויצ’י הפכו לשם דבר.. כל העולם נושא את אזניו אליהם, האירועים הגדולים ביותר עומדים בתור ואין גאווה יותר גדולה מזו, לדעת שהם משלנו.

בשעה טובה, הצמד שהצליח להטריף את כולנו, מגיע בקול תרועה רמה לבמה המרכזית של הבלוק, ואין בוקינג מושלם מזה, כדי לספר את סיפורו של הלילה הזה!!

Ritmo – Iboga Rec
ריטמו האיש והאגדה הוא ללא ספק מבכירי אומני הפרוגטראנס בעולם! אחרי שכבש כל במה אפשרית מהאוזורה ועד תבל, אין לנו ספק שהוא מופע מרכזי, דיג’יי ממגנט, אישיות כובשת וכישרון שאין דברים כאלה!! ברגע שריטמו יתחיל… לא יהיה ניתן לעצור את זה
ראו הוזמנתם 🙂

Darwish – HOMmega Rec
בכל פעם שדרוויש מגיע לאיזור הפרוע בעיר, קורה משהו שאי אפשר להסביר במילים. יש רחש סביב הלילה, הכל קורה במהירות ופתאום אנחנו מוצאים את עצמנו מחליפים מימדים בסט של מלך ישראל!

Symbolic – Iboga Rec
כל כך הרבה איכות בערב אחד… בטח כאשר FM שולפים את כל התותחים הכבדים של הסוכנות! אחד מהם הוא ללא ספק SYMBOLIC, אחד האומנים שעשו את פריצת הדרל הכי גדולה ומהדהדת בשנים האחרונות. ענקית הפרוג איבוגה רקורדס שמחו לקבל לידם עוד אוצר שחורך את רחבות העולם מקצה לקצה ומשאיר לסתות שמוטות וחלקי מוח פזורים אחריו 🙂

Brightlight – Future Music Records
מאז 2009 כששחר שחרר לעולם את אלבומו הראשון Computer World, היה זה ברור לכל בר אוזן שמדובר באומן נדיר, ודיג’יי נפלא שיודע לקרוא רחבה, ללטף כשצריך ולבעוט כשנדרש. חמוש בארסנל עצום של מוזיקה נפלאה, שחר מגיע להרביץ בנו תורה!

NINA – FMBooking
כנראה שמדובר בדיג’יין שהשאירה את החותם הגדול ביותר על העיר הגדולה בשנה האחרונה. עם ורסטיליות מעוררת השראה, מיקסינג איכותי וידע מוזיקלי בלתי נגמר, אנחנו פשוט מאושרים שהיא איתנו בערב המטורף הזה!


SQUAT FLOOR 

Powered by Savta

Lonya
הבחור שכבר בעט ברחבה או שתיים בחייו, לא לוקח שבויים כשהוא עולה על העמדה! עם ניסיון עשיר, קייס מפוצץ בחומרים שאין לאף אחד אחר, ויכולת מיקסינג שלא נופלת מטובי תקליטני הברגהיין, לוניה הולך לבנות מחדש את התקרה של הסקוואט!

Omer & Shaked
כמה שהתגעגענו לארנבים הבכירים שלנו. יש כאלה שפשוט יש להם את הטאצ’ הנכון שהופך כל סט ליצירת אומנות. עומר ושקד הם בהחלט כאלה ואנחנו מחכים בקוצר רוח לרגע בו הם ילחצו על הפליי!

Ella Gotman B2B Oska
הדיג’יין הראשונה בישראל, זאת שהביאה את הטקהאוס והטכנו לשלל ז’אנריו לרחבות ישראל כבר הפכה רחבה או שתיים על פיה. סבתא לא יכלה להישאר אדישה וחיברה אליה את OSKA לסט שלא ישאיר שום דבר במקום בו הוא היה לפני ששמע את הסט המטורף הזה!

Ido Moralli B2B Yuli Romano
ההצגה הכי לוהטת בעיר מתחילה בסטייל שאין לו עוררין, בדיוק מופתי, באיכות שלא שוכחים. יולי רומנו את עידו מורלי = הצצה אל הצד הגרובי של דרום העיר.


LOUNGE FLOOR 

FMBooking DJ’S TAKE OVER

YOULeN – a.k.a Rocky Tilbor
בפעם הראשונה הפרויקט הסודי של רוקי טילבור רואה אור! מזה זמן רב שמאחורי הקלעים נרקם לו פרוקיט מוזיקלי מגוון מאין כמותו. השפה היא טקהאוס, אך מדובר במגוון רחב של מנעדים אלקטרוניים, המשלימים פאזל מדהים וייחודי שטרם נשמע! אל תוותרו על ההזדמנות להיות ברגע הזה כשהפרויקט יוצא לאור!!!

Dima Gafner
אחד היוצרים הטובים ביותר בישראל, אותו אתם מכירים מפרויקטים אחרים כמו I-DROP ו – NITRODROP יתפוס פיקוד על רחבת הלאונג’ הנסתרת עם דיג’י סט שנע בין טכנו למינימל ומשאיר את המאזינים בסוג של הלם…
אנחנו עדיין מתאוששים מההשמעה הסודית 🙂

NINA
ערב עמוס חוויות מצפה לנינה ולכם. שני סטים, אחד הולך גבוה, השני הולך נמוך. כל אחד נבנה בדיוק מקסימלי, הסט הזה הולך להיות עמוק יותר, מלטף יותר, מחדד חושים שכזה. מקווים בשבילכם שתהיו שם ברגע הנכון.

CHILLUM BABA
האגדה מספרת שנתי גרוסמן, הוא בכלל נשמה שלבשה גוף והתחילה להסתובב בינינו כאחד האדם. הסיפור הפאנקדלי שמר צ’ילום ומיסטר באבא מביא איתו הוא השילוב המושלם ונקודת המפגש המדויקת ביותר בין הרחבות. מבלי שתשימו לב, הסט שיעלה לכם חיוך אמיתי על הפנים יגיע מכאן… אז אל תפספסו!

מנהלות

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה וסבתא
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪
– –
עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.

* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+ , כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו, לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
* אני מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולריים ברחבות ולא לצלם עם פלאשים, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

נתראה ברחבות. KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

14, ביוני
החל מ 23:55 עד 09:55
מועידון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR
Vini Vici
Ritmo
Darwish
Symbolic
Brightlight
NINA

SQUAT FLOOR
Lonya
Omer & Shaked
Ella Gotman B2B Oska
Ido Moralli B2B Yuli Romano

LOUNGE FLOOR 
YOULeN – a.k.a Rocky Tilbor
Dima Gafner
NINA
CHILLUM BABA

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!