הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

פיליפ מוריס משיק את סיגריות המריחואנה הראשונות בעולם !

פיליפ מוריס משיק את סיגריות המריחואנה הראשונות בעולם !

פיליפ מוריס וחברת הטבק מהגדולות בעולם הודיעו הלילה שהם מתחילים לשווק את סיגריות המריחואנה הראשונות בעולם !

לאור גל הליגליזציה העולמי שהולך ומתפשט יותר ויותר, חברת מרלבורו החליטו לקחת את היוזמה ולהתחיל את גל השיווק המאסיבי של המוצר ברמה גלובאלית אך בשלב הראשוני יתחילו רק במספר מקומות בארה”ב כגון קולורדו וושינגטון. לאחר שיקבלו את האישורים המתאימים בערך לקראת תחילת-אמצע 2015 גם למדינות אחרות מעבר לגבולות ארה”ב.

המותג החם של מרלבורו ישווק תחת השם Marlboro M ויגובה בתקציב פרסום של כ 15 ביליון דולר (כן כן ביליון) וכמו מערכת השיווק וההפצה, גם היא עוברת בנייה אסטרטגית חזקה ואיתנה שתגיע לידי אחד ממשרדי המיתוג והקידום הגדולים בעולם שכרגע טרם הותר לפרסום מי מקבל את התקציב הנחשק.

הפרסום והשיווק יחל כפי הנראה בקולורדו ובוושינגטון לאור הזיקה הרבה וההקדמות המהירה לליגליזציה וצפוי לצאת לאור לקראת ינואר 2015 באחד האירועים הכי גדולים של האומה האמריקאית, הסופרבול. טיזר קטן לפרסומת הראשונה הוא שהפרסומת לא תכיל שום תוכן כתוב ושם דבר עוקצני שמוכר אלה פשוט את האות M על רקע שחור, מסתובבת לה באלגנטיות כשמאחוריה ניתן יהיה לראות עשן סמיך וסקסי שיגרום לבלוטות הטעם שלכם לעבוד שעות נוספות.

לאור תנועת הליגליזציה העולה והגוברת, שנת 2015 צפויה להיות מאוד מגוונת ומלאה בהשלכות רבות על מוצרי הצריכה הכלל עולמיים, ענף הסיגריות היה הראשון לשים את הדגל אבל לפי דוחות האנליסטים, המריחואנה הולכת להיכנס לאפיקים רבים ואחרים, ביניהם מזון, רפואה והגיינה.

הכתבה לא אמיתית כן ? 😉

  ואנחנו שואלים, מתי אצלינו אפשר יהיה להתארגן על בוף ???

 

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!