הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סיקור אירוע – מוקשה פורים 2015

סיקור אירוע – מוקשה פורים 2015

אייי…..מוקשה מוקשה מוקשה..איך בכלל אפשר להתחיל לתאר את מה שהלך במוקשה פורים האחרון? צריך להמציא במילון מילה חדשה לכך, שתכיל בתוכה את האהבה השלמות, הצבעוניות, הקסם, האותנטיות, השיגעון שהיה שם.

תעצמו את העיניים, תשקיטו את המוח ותנסו להיזכר במחתרות של פעם. כשהכל עוד בתולי ועמוק. כשהחיבור לטבע היה חיבור של הגוף ולא של גדרות ומשטרות. כשהמוח מרגיש כל בס, כל פיסת צליל של מוסיקה מהפנטת ולא מתעסק בכסף ובחומריות. כשאין פייסבוק ואין איוונטים. הכל עובר מפה לאוזן. כשהכל פשוט אמיתי.

מוקשה פורים הרגישה בדיוק כך. שנים קדימה..

את מסענו אל המוקשה התחלנו בשבת לפנות בוקר. שהאוויר עוד לא הספיק אפילו להתחמם במדבר השמימי אי שם בדרום הארץ. החננו את הרכב ליד שאר הרכבים, לקחנו עלינו שמיכות, צידנית, אוהל, מים והרבה שמחת חיים. מהחניה למקום המסיבה היה מרחק לא כל כך סימפטי. הליכה של 20 דקות פלוס מינוס..ועם דברים על הגב או בסוף המסיבה כשהרגליים כבר לא רגליים זה פחות נחמד. אבל הלכנו וחיכינו לאור בקצה המנהרה. וזה היה שווה את זה…

מוקשה פורים 2015 – הלוקיישן

הלוקיישן. הנוף. פשוט וואו. המדבר על כל פלאיו. רכס הרים חוליים בכל הגדלים שמקיפים אותנו מכל כיוון, שמיים כחולים, שמש שלאט לאט עלתה ובסוף גרמה לנו להזיע (הזעה חיובית לחלוטין) ורק טבע מסביב. כמה יופי. אוהלים בשלל הצבעים, קרוונים וקאנטות משוגעות מפוזרים לכל עבר. אחד הדברים הכיפיים שהמקום איפשר לנו לחוות זה את הטיולים הרגליים. פשוט שוטטנו בין הר להר, עם המוסיקה באוזניים ובקצהו צפינו מלמעלה על כל הרחבה..עוצר נשימה.

אז אחרי שהתמקמנו, סידרנו הכל והיינו קצת בשלנו. ירדנו לרחבה. אפשר להגיד שוב פעם וואו? תפאורה הכי פשוטה והכי מדהימה. בלי שטיקים ובדים קרועים שבקושי מכסים משהו..פשוט אוהל קרקס ענקי בצבעי כתום אדום שהגן עלינו מהשמש שבחוץ ונתן לנו לרקוד בלי לחזור עם כוויות. במה ועליה שיבא גדולה שצופה עלינו יחד עם האומן שמנגן שממש קרוב אלינו. כן אציין שהדבר העיקרי שהיה חסר זה טפטפות. גם בגלל החום, והיה חם..אבל בעיקר בגלל האבק. תפקידנו להשתגע ברחבה ולרקוד כאילו אין מחר וענני האבק שעולים מהאדמה מקשים על הנשימה. וטפטפות היו יכולות להיות הפיתרון. מזל שהמוסיקה הצליחה להסיח את דעתנו..

מוקשה פורים 2015 פורימוקשה

מוקשה פורים 2015 – המוסיקה

אז המוסיקה. המרכיב הכי חשוב במסיבת טראנס. הדבר שבונה את הקהל, את הוייב, את האנרגיות. כמו שמוקשה עושה ועובדת מהלב, כך גם האומנים שנבחרו לנגן ולשמח אותנו. וכמיטב המסורת של המחתרת, חשובה האיכות ולא הכמות אז בלי רשימה מפוצצת של מיליוני אמני חו”ל. אמנים כמו Nativ, koi Boi, Cholo, Dede, Highpersonic Whomen הביאו מוסיקה אמיתית ששיגעה את הקהל ואת הרחבה. אנשים היו בטירוף. כולנו חווינו את המוסיקה דרך כל הגוף, באהבה ושיתוף עם כולם, בין אם מכירים ובין אם לא. האהבה למוסיקה ולטבע איחדה את כולם והביאה לחוויה הקסומה הזאת. האמן האהוב עליי שניגן באותו היום הוא PERFECT STRANGER שניגן פעם אחת בשעות הצהריים וגם חתם את המסיבה עם עוד סט תחת הפרוייקט שלו B.L.T. הוא נתן בראש! איזה אנרגיות מטורפות היו ברחבה כשהוא ניגן. רק מלהיזכר בכך עולה לי החיוך על הפנים.

מוקשה פורים 2015 – האווירה

טוב, אי אפשר שלא להתייחס לחג שבו נחגגה המסיבה המופלאה הזאת. החג הגי כיפי ושובב בשכונה. פורים! עם מסיבת טבע היא צבעונית תמיד..אז תתארו לעצמכם מה זו מסיבה כזו בפורים! כולםםם מחופשים. כולם מלאי צבעים. משדון לפיה לערפד לסופר מן לנמר לכך דבר שרק עולה על דעתכם. למה לא כל יום פורים אני חושבת..

ולמה לא כל יום מוקשה..הפקה אחת במינה. שפועלת מהלב ומהאהבה שלה לקהל ולטראנס ולאמא אדמה. הפקה שדואגת שנחווה את החוויה הכי טובה שהיא יכולה לספק, בלי פשרות. הפקה שמנקה ושומרת על הטבע שלנו ומחזירה אותה אפילו נקיה יותר מכשהייתה. הפקה שאנו מצטערים שאין עוד כמוה כמעט בארץ. הפקה שהרימה את המסיבה מהטובות שהיו פה כבר המון המון זמן..

אין ספק שזאת הייתה חוויה בלתי נשכחת וכולנו מלאי תודה לכם. אנו עוד אומנם בהתאוששות..אבל לא יכולים לחכות עד לשנה הבאה. כי מוקשה פורים זה כבר מסורת ואם כבר הצלחנו להתבלבל מכל מה שקורה פה וחשבנו שהכל כבר אבוד..זאת היא נקודת האור. באירוע הזה נזכרנו בפעם..ונזכרנו מחדש למה אנחנו אוהבים את זה כל כך.

גלריית תמונות ממוקשה פורים 2015

מוקשה פורים 2015 – וידאו

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!