הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סט טראנס פסיי פול און של Loki

אנחנו נוהגים לכתוב ולשבח אמנים אבל אחרי מה שקבלנו במייל מהאמן הטרי הזה פשוט אין טעם להוסיף כלום, כשמדברים מהלב כל השאר לא רלוונטי…

היי שלום אנשים כאן יורציק loki. מזה עשור שאני נמצא בסצנת הטראס וכל מה שקשור לעולם הזה וכבר מגיל צעיר מאוד נחשפתי למוזיקת הפסי טראנס ומשם התחילה האהבה שלי, כבר אז התחלתי לאסוף מלא מלא מוזיקה שעד היום היא חלק ממני. יום אחד אמרתי לעצמי בא לי לעמוד על עמדה ופשוט להעניק אנרגיות מחשמלות ואושר לאנשים ברחבה ואז פשוט קמתי הלכתי וקניתי לי קונטרולר והתחלתי ללמוד איך להכין מיקס ולהחזיק את הסט בצורה מקצועית ויציבה.

הקלטתי המון מוזיקה והשמעתי אותה לאנשים הקרובים אלי והתגובות היו “ווואו אחי זה נשמע פצצה למה אתה לא עושה עם זה משהו אנשים חייבים לשמוע אותך”. שם אמרתי לעצמי יאלה אני הולך על זה עד הסוף, פשוט עובד על סט, מקליט אותו ומשחרר אותו.

עבדתי על הסט המון והשקעתי ימבה זמן שהכל יצא מושלם ושם נולד לו הסט הראשון שלי. העלתי אותו לסאונד קלאוד והוא זכה לתגובות מדהימות ומרגשות שעד היום אני מתרגש מזה מאוד! בעיקר מהפרגון של האנשים בכך שבאמת הצלחתי לגעת בהם דרך המוזיקה, משהו שכל כך רציתי!

מאיפה בא השם loki, ישבנו אני וחבריי איזה סופש אחד ואמרתי לעצמי, רגע חברים אני צריך איזה שם במה לא ?! ופתאום צץ לן השם לוקי האל התכסיסן מהמיטולוגיה הנורדית (אומרים שאני דומה לו חחח אתם תחליטו) ובאמת התחברתי ואהבתי את השם וכל השאר היסטוריה.

והנה לפני זמן קצר שיחחרתי עוד סט שעבדתי עליו יותר מוכן ויותר מקצועי ונולד לו הסט בשם Forces Of Nature. אתם יותר ממוזמנים ללחוץ פליי ולהנות ממנו!

סיגנון המוזיקה שאני מנגן הוא מוזיקת בוקר פסייאון’ פול און מוזיקה עם המון אנרגיה ווייב חיובי ומעלה חיוך על הפנים בשעות הבוקר שאנחנו כל כך אוהבים ברחבה. תודה רבה לכם חברים שהקדשתם מזמנכם כדי להכיר אותי קצת יור מקרוב ואתם מוזמנים לעקוב אחריי בסאונד קלואד ובפייס בוק. אני דואג תמיד לעדכן אתכם בדברים החדשים שאני עובד עליהם, כבר בימים אלו אני עובד על סט חדש עם המון דברים מגניבים ומעניינים.

אחרי האזנה שתיים, וואלה סט מגניב ואנרגטי במיוחד (לא סתם בחרנו לחלוק אותו איתכם). הבן אדם נותן מהלב ומגיע לו את כל הפרגון בחזרה, שיהיה המון בהצלחה אח יקר שלנו ולכם הגולשים, תכינו את המוח שלכם טוב טוב כי הוא הולך לעבור מסע של סט טראנס פסיי פול און ברמה אירופאית סבבי לראש 🙂

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!