הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

סופרסיליוס ולנד סוויצ’ר בפיוז’ן קאלצ’ר – 27.04.18

סופרסיליוס ולנד סוויצ’ר בפיוז’ן קאלצ’ר – 27.04.18

לכל אלה שנכחו באירוע האחרון שלנו אנו מודים לכם על השתתפות ביצירת אירוע שכמוהו יכולנו לתאר רק בחלומות הכי ורודים שלנו.
דרך התמונות, הסרטונים, הפוסטים המפרגנים והשיחות התכופות בין קבוצות חברים – הזיכרון על הפיוז׳ן האחרון שפקד את העיר ברעש גדול והגזמה יתרה, ממשיך לחיות ולהדהד חזק! הבטחנו וקיימנו – אירוע היסטורי בכל קנה מידה אפשרי, לתפארת הסצינה האלטרנטיבית והמקצבים הנמוכים של מדינת ישראל!

בכל זאת ועם כמה שהיינו שמחים להמשיך ולהתרפק על האתמול, על המסע המדהים שעברנו עם ספונביל וסולסיבין ועל החוויה העילאית בה הוכחתם לנו הלכה למעשה שאכן אפשר גם אחרת – אין לכך זמן, כי יש לנו ״מחר״ לתכנן!

הפיוז׳ן הקרוב חברים, הולך כל כולו לרוץ תחת הכותרת ״מוזיקה ומ-ש-פ-ח-ה״! כן כן, משפחה. בואו נתמקד בה שניה, כי וואלה ככה זה – הכל מתחיל במשפחה. המושג הכל כך חשוב הזה, שהפך בשנים האחרונות למעין ססמה קלישאתית גנרית, הנזרקת מכל חור שיווקי – הולך לקבל אצלנו מקום אמיתי של כבוד.

לשם כך בחרנו לחבר תחת קורת גג אחת, בין שתי קומות ובין שני צידי הרמקולים, את המשפחות המרכזיות, שמקדמות את האהבה של כולנו לז’אנרים, אותם אנו שואפים לקדם. יחד עם שני אמני חול מהמובילים בתחום אנו הרבה יותר מגאים להציג בפניכם – חגיגה “מוזיקלית-משפחתית” א-מ-י-ת-י-ת!

נבחרת מוזיקלית זה כאן:

Supersillyus USA – First time in ISRAEL
רוברט סופרסיליוס מגיע אלינו בפעם הראשונה היישר מארצות הברית ומבחינתנו זוהי הגשמת חלום (עונה של הגשמת חלומות כבר אמרנו לא? את הסטייל המיוחד שלו קצת קשה לנו להגדיר, אבל בכל זאת נתאר אותו כפסיי-ביינט משולב כלים חיים ופסיכדליה עמוקה. יש דיבור אצלנו בצוות שזהו ממשיך דרכם של שפונגל אבל את זה נשאיר לכם כבר לגלות לבד…

Land Switcher FRA
צמד הצרפתים האהוב חוזר לישראל והפעם לרחבה שכולה מכוונת לתדר הנמוך. לנד סוויצ’ר פרצו לתודעה הישראלית לפני מספר שנים כשמספר מועט של מובילי דעת קהל קלט שיש כאן פרויקט “פסיי-דאב” בועט ואמיתי. מכאן ועד לטור ישראלי על כל הבמות האלקטרוניות שבנמצא הדרך הייתה קצרה במיוחד. הלנד סוויצ’רס מגיעים לסט מרענן שיכלול המון חומרים חדשים, עמוקים, פסיכדליים ועוטפים. אנחנו כבר מדמיינים את הרחבה הזאת, ותאמינו לנו זה נראה טוב ממש.

Symbolico 
אנחנו כבר לא מרגישים צורך מיוחד להציג את הבחור ששבר כל גבול בתחום הדאונטמפו והפסייבייס בארץ (ובעולם). רק נגיד שזהו האירוח הראשון שלו אצלנו העונה. נראה לנו שחיכינו מספיק. וולקאם אורון!

MantisMash 
נתן לנסקי הוא משפחה. נתן איתנו מהיום הראשון מהצעדים הקטנים שעשינו בעולם הזה (ולא משנה תחת איזה שם ומותג), אין ראוי ממנו לייצג את אהבתנו לבייס מיוזיק ולפסיי-דאב. אם עוד לא שמעתם תלחצו על השם כאן למעלה ועולם חדש ונעים ייפתח לפניכם ברגע…

Yūgen by Gurik Zed 
גוריק אשף המילים, מלך הכובעים, האיש והתנועה הסינית המסתורית הוא לא רק גאון-חושני-שותף-מפיק על חלל. אלא גם אספן ורוקם חלומות מוזיקליים מהטובים שיש בארצנו (וגם יוצר האם ידעתם??? קצת לחץ ונקבל איזה איפי בקרוב). גוריק שלנו יתבלט בפתיחת הרחבה והאונה בצורה הכל כך מדויקת שלו. משפחה כבר אמרנו?

Dj Doobo vs Netta Zeevy 
שני בני דודים אהובים אהובים שלנו שבשנים האחרונות עושים חיל ומקפיצים כל ישבן ססגוני מהמידברן ועד לחתונות הכי מגניבות שיש בארץ – הצמד הזה פשוט מככב. דובו ונטע הסקסיים יסגרו את רחבת הגלריה שלנו עם סט מחשגז (אנחנו אולדסקול) ומרים כמו שאנחנו אוהבים וצריכים…

בקומת הגג (יש גג כי זה כבר קיץ – ישששש!) בחרנו לארח את שלושת ההפקות שמבחינתנו מייצגות יחד איתנו את הביטוי וההפצה של הז’אנרים המוזיקליים שלנו, יחד עם הרבה אור ואהבת חינם. קבלו אותם!

AHAVA Records – Leto CC Music & BunBun Yaara Saadi
אוריה ויערה ממשפחת אהב,ה ש-למי שלא מכיר מרימים כרגע אירועי לב מדהימים ברחבי הארץ תחת כיפת השמיים. החמודים האלה יזיזו לנו את הישבנים והעכוזים בקצב הגליץ’-גטופאנק-עולם עם הרבה חיבוקים ואהבת חינם. אהבה. אהבה. אהבה.

 Pash Toota – Dani – G Lad – ROKK
פשטוטה. זה כמו האחים הקטנים והמופרעים שלנו. החבורה הזאת מזכירה לנו איך זה היה כשהיינו צעירים (פאק הזדקנו) קופצניים שכל מה שעניין אותנו היה בייסליין,דראם אנד בייס, וקרייזי שיט שבועט אותך לכל הכיוונים. אז אולי נרגענו מעט אבל לא שכחנו מאיפה באנו, וכיף שיש כאן מי שיזכיר. ברוכים הבאים דור ההמשך של הבלאגן בישראל. חיכינו לכם כל חיינו ♥

Shwaya Sound System – BzB vs GogiStyle
את צוות השוואיה אנחנו מרגישים שאין שום צורך להציג. הקבוצה הזאת ששמה לה לדגש לקדם ולהפיץ (ואנחנו לא מדברים רק על אירועים כן?) את הז’אנרים הכי הכי רגועים-עמוקים-נעימים שקיימים בגלקסיה הזאת – עושה את זה כל כך טוב בשנה האחרונה.

מאירועי חוץ לאינדור בתל אביב, תוך כדי שהם מביאים לכאן אמנים שקרובים לנו ללב במיוחד (תודה אה?) המשפחה הזאת נותנת עבודה בכל הגזרות. גאים לארח אתכם אצלנו לראשונה! בברכת ימבה שיתופי פעולה מצליחים.. וולקאם!

אמנות – LIVEART

Daniel Philosoph, More to be announced…

את הרחבה שלנו יקשטו נבחרת אמנים מיוחדת, אנחנו עדיין בונים את הצוות המוכשר שיוביל את החללית שלנו למימדים מקבילים. ודרך אגב – תמיד פתוחים לפניות שלכם! שלחו הודעה לעמוד ונתקשקש…

מדריך למשתמש

פתיחת שערים – 23:00
* מספר המקומות באירוע מוגבל – שימו לב.
* כרטיסים ראשונים ב60 ש”ח עד ל15.04 (100 בלבד)
* כרטיסי מוקדמות ב80 עד ל22.04 (200 בלבד)
* רשימות על בסיס מקום פנוי ב100 ש”ח
* כניסה ללא רשימות – 120 ש”ח (על בסיס מקום פנוי)
* יום שישי ה27.04.18 | דופלקס – רחוב השך 10 ת”א | קומה 2 + גג!

כרטיסים ומידע

27, באפריל
החל מ 23:00 עד 08:00
21+
דופלקס, רחוב השך 10 ת”א

ליינאפ

Supersillyus USA
Land Switcher FRA
Symbolico
MantisMash
Yūgen by Gurik Zed
Dj Doobo vs Netta Zeevy
Leto CC Music & BunBun Yaara Saadi
Dani – G Lad – ROKK
BzB vs GogiStyle

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!