הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

מעבדות לחירות – הטראנס ואני

לקח לי הרבה זמן לחזור לכתוב אחרי הפעם הקודמת שכתבתי כאן. הפעם הראשונה היתה יריית הפתיחה למה שאולי יהפוך בעתיד לסקיצה של תמונות מהחיים שלי תחת הכותרת המופרכת ‘אני והטראנס’. פעם מופרכת. היום בלתי ניתנת להפרדה.

בין הפעם ההיא להיום צללתי לענני האבק והמוזיקה שהציע טיפ פורים.

שלט קטן הכווין למעיין הנעורים. לא במקרה.

התפאורה הצבעונית הפיחה לחיים את המדבר. עיר אוהלים גדולה נפרשה ל-12 שעות בדיוק. חלק מאיתנו לקחו ברצינות את פורים והוסיפו לאווירת החופש. אני די בטוחה שנשארו כמה נוצות אדומות שלי אי שם במרחב. מזג האוויר היה מושלם השמש ליטפה אותנו והיתה בריזה לאורך כל היום, הטפטפות שפוזרו הרגיעו את החול שרעד מהבאסים ומטפיחות בלתי פוסקות של נעליהם של מאות רוקדים.

היום אני כותבת אליכם מפרדס אי שם בעמק חפר. ריח של פריחת תפוזים ממלא את האוויר. היציאה לטבע עשתה לי חשק לכתוב, ובמיוחד לכתוב על טראנס.

טבע הוא חופש, וטראנס הוא חופש לא פחות ממנו. הכניסה שלי לעולם ה’טראנס בטבע’ היא לא פחות מיציאת מצרים, אחרי שנים במדבר.

היתה תקופה בחיי שבה הבנתי שאני חיה ללא תשוקות. השתוקקתי להשתוקק. לרצות להתמסר למשהו. ראיתי צלמים משוגעים לדבר שקמים ב 3 לפנות בוקר ומבלים שעות בתוך ביצה קפואה רק כדי לתפוס את הרגע שחיכו לו, וקינאתי בהם. ראיתי חוקרים ששטים על פני חצי עולם כדי למצוא תשובה לשאלת המחקר שלהם ורציתי גם.

למזלי אני סקרנית. אחרי שגיליתי אותו הפך הטראנס, ויותר מזה, הטראנס בטבע, למושא תשוקה אמיתי בחיי. נקודות ביומן שאני מחכה להגיע אליהן. שבירת שיגרה ומציאת נחמה בחיים שמזמנים כל כך הרבה דברים שאולי לא היינו רוצים לדעת עליהם.
המוזיקה המהפנטת בשילוב השמש והטבע, ומאות אנשים רוקדים ושמחים הם חוויה מהפכנית (לא פחות) שאין דומה לה.

בכל מסיבה כזאת אני נזכרת מחדש כמה כח יש לריקוד בחוץ, תחת כיפת השמיים, כשביני לבינם מפרידה רק צילייה מהפנטת. זה המקום לשחרר את כל המטענים, לתת להם להתמוסס אל תוך החולות. אני לא צריכה להיות סקסית או יפה, אני לא מודאגת יותר משום דבר. ריקוד חופשי. חופשי מכל מחסום. לכמה שעות זה רק אני והמוזיקה ואין שום דבר אחר שקיים.

בימים אלה, אנחנו שוקדים על ארגון החתונה שלנו. רציתי שהחתונה שלי תגיש לאורחים את הטראנס בטבע על כוס מרגריטה קייצית ונעימה לעיכול. אני מהאנשים שהיום הזה חשוב ומשמעותי עבורם אבל היו מתים לשבור את המעגל המטופש של סבסוד תעשיית החתונות באמצעות מגבית קולקטיבית מכל מי שהעז להכיר אותך בעשור האחרון.

כיוון שאין לי סבתא עם חצר או חצר עם סבתא, ולא נולדתי בשום קיבוץ זו היתה כרוניקה של כישלון ידוע מראש שנגמר בעריכת ארוע באולם, כי האופציה של הטבע, מה לעשות, היא לאלה שיכולים להרשות לעצמם.
אז טבע לא יהיה, אבל למזלנו הטראנס הולך איתנו לכל מקום.
שיהיה לכולנו אביב מחייה ומלא תשוקה
אליביט

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!