הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

מסיבת פיקניק אלקטרונית – Picnicologia 22.07.17

מסיבת פיקניק אלקטרונית – Picnicologia 22.07.17

היי חברים, מרגישים את החמימות הזאת ?!
כמו קשת בענן שצובעת את השמיים אחרי הגשם ומבשרת שהשמש הגיעה, והביאה איתה בשורות טובות.. שהנה הגיעה העת לצאת החוצה.. לשחק קצת..
ככה בדיוק אנחנו מרגישים!

אחרי חמש שנים של עשייה תחת כנפי הדוף, מגאיה שמחה ומתרגשת לצאת לדרך חדשה, יחד עם חברינו ושותפינו האהובים עמרי בושביט ומוטי לנדסמן, הרגשנו שיש פה יופי של הזדמנות. הזדמנות ליצור משהו חדש, שהוא הכי אנחנו, לעשות פיקניק.
ואנחנו הרי חבורה של פיקניקולוגים מדופלמים, אז ישבנו, חשבנו ורקמנו פה פיקניק מוסיקלי-אקלקטי של שבת מבוקר עד לילה.
בצל העצים שבבוסתן, בתוך המים הצוננים בבריכה וכמובן עם המון תוכן מהמם!

ובכבוד מלא לאדמה שמאפשרת לנו לרקוד עליה, ללא שאלות, תמיד…ינוגנו ביטים בשלל צבעים, ניחוחות ומקצבים מרחבי הגלובוס
ועד אלקטרוניקת מועדנים מתקדמת… האוס שמאני ואתנו-טכנו מטיס ומעבר!

דאגנו גם לעושר של פעיליות לצעירים ברוחם ולמשפחות ברחבי המתחם, אוכל טעים לאללה ופסטיבל של שבת!

*מתחם סדנאות ותוכן פעיל במהלך כל האירוע – עם סדנאות והרצאות שלא תרצו לפספס.
*מתחם הפעלות להורים וילדים-זמן איכות מפרגן באוויר הפתוח.
* יריד אמנים ועבודות יד ססגוני וצבעוני.
* שוק אוכל טעים, מפנק ומזין גוף ונפש.

הקיץ כבר מראה את סימניו, פירות העונה עסיסיים ומלאי מיץ, קרני השמש כמו מושכות אותנו מהאוזן ״צאו החוצה, צאו לשחק קצת..״ מזמינים אתכם באהבה והתרגשות גדולה לפרוס איתנו מפת משבצות, ולשחק בפיקניק האקלקטי שלנו.

והנה התפריט המוסיקלי:

הליינאפ

Unders – Sol Selectas, NL
היישר מעיירת החוף נורדוויק שבהולנד אנחנו שמחים להנחית בפעם הראשונה בישראל את “אנדרס” מפיק ותיק שבעזרת היכולת שלו להפנט את הקהל מצליח לקחת את הקהל ברחבה לטיול ברחבי הכדור עם מלודיות מהפנטות והשפעות אתניות שיושבות על גרוב ממכר וביט חללי…

אחרי יותר מעשור שהוא מתקלט בשנים האחרונות “אנדרס” נכנס לליגה של הגדולים אחרי שנבחר להיות רזידנט של המועדון הנחשב ה”קאטר בלאו” בברלין, ואחרי שהטראק שלו “סוריה” דורג במצעד ה”בילבורד” כאחד מעשרת הטראקים האלקטרונים הטובים ביותר לשנת 2016 ונוגן על ידי אמנים מובילים ללא הפסקה ומשם הדרך קצרה מאד לתקלוטים בפסטיבלים משמעותיים כמו:
Time Warp, Awakenings, ADE, Burning Man ומועדנים נחשבים
הנה סט אחד מיני רבים וטובים ממש!

Music From the Blue Desert – Live
Yossi fine, Ben Aylon & friend
יוסי פיין, בסיסט, גיטריסט ומפיק העל, הפיק מוסיקלית למעלה מ-40 אלבומים ברחבי העולם . ניגן, הפיק והקליט עם (תחזיקו חזק!..) דיוויד בואי, לו ריד, התזמורת של גיל אוונס, ויו פארקה טורה, שבק ס ועוד רשימה ארוכה ולא נתפסת של אמנים ישראלים ובינלאומיים.

לאחר עשור בו שחרר שני אלבומים עם הרכב הפך לקאלט ה״אקסנטריק סאונדסיסטם״ שיצרו אפרו-אלקטרו פיוז׳ן פרוע, ושיתופי פעולה רבים בשני העשורים האחרונים עם אמנים מהסהרה, מערב אפריקה ובכלל אמנים מרחבי היבשת, יוסי עובר מעמדת הבס אל גיטרה עליה מבצע פולקלור שבטי-אפריקאי ולהיטים מ״המדבר הכחול״… ארץ פנטסטית ומדויימנת בה טריו של אלקטרו-פאוור-רוק עם סאונד אנאלוגי-עתידני

מנגנים מקצבי טראנס שבטיים של בני גנאווה מצפון אפריקה, בלוז מדברי של הטוארגים הנוודים בני המדבר, מקצבים וסולמות ים תיכוניים, דבקה ומוסיקה חאליג׳ית מהסהר הפורה…
שותפו לפרויקט החדש: בן אילון, מתופף וחוקר מוזיקה מערב אפריקאית, מומחה למקצבים מסנגל וכלי מיתר ממדבר הסהרה. בן ניגן והקליט עם גדולי האומנים באפריקה וידוע בזכות הסאונד המאסיבי והשבטי שפיתח, על סט תופים היברידי המשלב תופים מודרנים ואפריקאיים.

אל יוסי ובן מצטרף ליאור רומנו על בס וקלידים, הידוע כמפלצת הגרוב מאחורי אסתר רדא וקרולינה.
השלושה התחברו לפרויקט מהמם המביא מוזיקה חדשה השואבת את השראתה מחאפלות וחתונות אפרו-ערביות, דבקות וטקסים עממיים, בלוז מדברי וגרוב אוניברסאלי וכל אלו מבטיחים צלילה אל מעמקי נווה המדבר והדיונות של המדבר הכחול…

Asaf Samuel – Malka Tuti
אסף שמואל די.ג׳יי חריף והאבא של הלייבל מלכה תותי שמקדם טכנו שוליים פורץ דרך… אסף מככב בסצינת האנדרגראונד האירופאית בשנים האחרונות, מתגורר בברצלונה ולשמחתנו הצלחנו לתפוס אותו בביקור בארץ ולהביא אותו גם אלינו תוך כדי המסע שלו להפצת טק-פיוז’ן ים תיכוני…
הטו אוזן, זה ככ טוב שבא לבכות

Bush Beats
זיקית מוסיקלית, אספן אובבסיבי, ג׳אנקי של אוירה ומכור לרחבות ריקודים מיוזעות!
בושי אוסף את ״השמנת של השיט״ משבעת הימים וממגוון אסתטיקות, לא מאמין בז׳אנר אחד כי העולם יפה, עשיר ומגוון מידי בשביל להתחייב… נותן אהבה ביטים וצלילים ממסיבות תה פנטסטיות במערות ובמאורות, באור יום, בחסות החשיכה ובצבעי טכניקולור… הוא פורס את משנתו תוך כדי דילוג בין רחבות במסיבות, מועדנים ופסטיבלים.עורך ומגיש את ״חילוף חומרים״ תכנית שבועית של גרוב אקלקטי וביטים בקול הקמפוס 106FM.

Feller
ערן פלר יוצר (שמסרב בתוקף לשחרר את החומרים שלו למרות שיודעי דבר אומרים שזה
נהדר לעור הפנים ולתנועות לא רצוניות של הגוף), שחקן, ואלוף מש-אפים הישראלי שבעזרת התעוזה והרקע המוזיקאלי המגוון שלו מצליח להפתיע בכל סט מחדש עם צלילים ומלודיות אקזוטיות שלרגע לא מפסיקות לפנק את המיינד והלב.

Ita & Vroo-B
איתמר קלמן ועומר וורובל הלוא הם איתה וורובי מיוזמי לוויין הספוטניק התל אביבי, דוקטורים לאווירה טובה ברחבות מגיעים לתת עוד שיעור באיך עולים הכי גבוה עם אלקטרוניקה הכי נמוכה.

Funkamel
מוטי ונריה שבשנה האחרונה מנגנים בכל פינה בתל אביב יוצאים קצת מהעיר לסביבה הטבעית שלהם לעשות עוד חפלה אלקטרונית עם צלילים מהמגרב ועד הלבנט.

Organic
אור עזרא אספן ותיק ודי ג’יי מוכשר שכל סט שלו מערבב מוזיקת בייס, רגאיי ,טראפ, היפ הופ ועוד מגוון סגנונות בהרמוניה מושלמת.

Schindler
הדר שינדלר די ג’יי הבית של מגאיה ומחזיק תדר ידוע מגיע להעביר שוב את האנרגיות האין סופיות שלו דרך מוזיקה מבעבעת שעושה הרבה נעים בגוף ובנפש.

מנהלות

פתיחת שערים 10 בבוקר.
מוזמנים לבוא מוקדם, להתפנק על בריזת הבוקר, מוסיקה טובה שתתנגן, שייק מרענן, הפעלות להורים וילדים, שוק אמנות, וטבילה בבריכה! בואו להשתובב עם הילדים, בואו לחגוג עם החברים!
בואו באהבה!

כרטיסים:
ארלי בירדס, כרטיסים ראשונים
(מלאי מוגבל מאד) 60 ש”ח.
80 ש”ח מכירה מוקדמת עד גמר המלאי.
100 ש”ח בקופת האירוע.
* כניסה מעל גיל 21 *

ילדים:
הכניסה חינם לילדים עד גיל 12.
ילדים מעל גיל 12, 30 ש”ח.
*הכניסה לילדים בליווי הורים בלבד. *

ניתן לרכוש באשראי מאובטח בקישור המצורף או במזומן בקופת האירוע.

Details:

Doors open at 10:00 AM
You are welcome to join us early, enjoy the morning breeze, light and comfy morning music and a fresh fruit shake in the pool.

Tickets:

Adults:
Early birds – (very limited number) 60 NIS.
Presale – 80 NIS
Ranch(On Site) – 100 NIS
*Entry for 21+ and over only.

Kids:
0-12 – free entrance
12 and above – 30 NIS
* Only children accompanied by adults permitted entry.

You can purchase your ticket here (Link) or pay cash on the event site.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!