הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

מורטן גרנאו דקל ורייסינג דאסט בקומונה – 26.04.18

מורטן גרנאו ורייסינג דאסט בקומונה – 26.04.18

פעם בכמה דורות, אנחנו פוגשים אומנים שנצרבים לנו עמוק בתודעה. פעם בכמה מסיבות, יש את זאת שמדברים עליה כל השנה. פעם בכמה שנים, קם לו לתחייה ליין מסיבות שהופך את התמונה!

אנדרגראונד טים, קומונה וסבתא מציגים: עמוק יותר, בועט יותר, איכותי יותר – שלוש רחבות שלא יתנו לכם רגע אחד של מנוחה (אתם כבר יודעים איפה ננוח 🙂 … בסופו של דבר, החיים האלה מורכבים מרגעים מיוחדים. לא ימים, לא תאריכים, אלא זקיקים של תודעה, שנוגעים, שנצרבים, שגורמים לנו לחייך מבפנים.

ככה זה כשכל המעורבים מאוהבים חזק חזק במה שהם עושים. כיאה לשילוב שנוצר כאן… רשימת האומנים, האופי שלהם והייחודיות שלהם, נבחרו בקפידה. לאחר אוקיאנוס של מחיקות, תיקונים, שינויים וחלומות פרועים, אנחנו מוכנים להציג בפניכם את אחד הליינאפים המרהיבים שנוצרו כאן בשנים האחרונות!

BLOCK FLOOR
Powered By Communa & Underground Team

Morten Granau – 432 rec – Denmark
אומן הפרוג טראנס שלכל הדיעות, הוא הדבר החם, המרגש והעמוק ביותר שיש לז’אנר להציע בסגנונו הייחודי. מורטן מצליח לשלב בצורה ורסטילית נגיעות של טכנו, דיפ האוס, פרוג טראנס ואפילו רגעים של פסיי טראנס. כל זה עטוף בטאצ’ הייחודי שגרם לכל כך הרבה מאיתנו פשוט להתאהב בכישרון שצבע מחדש ז’אנר שלם.

Rising Dust – Nutek Rec
כל הפצצות מחכות לכם בערב אחד של טירוף! הרכב הטראנס החם ביותר בישראל מגיע עם הסאונד החדיש והפריך לחרוך את הרחבה המרכזית של הבלוק – הם המציאו סוג של ז’אנר חדש, ומובילים אותו ביד רמה. ככל שהזמן עובר, אנו מבינים יותר ויותר כד כמה מדובר באחד ההרכבים הגדולים של זמננו!

DEKEL – HOMmega Rec
בתוך זמן די קצר יש לומר, הוא הפך לבן משפחה. המוזיקה שלו דיברה אלינו ישירות לתוך הנשמה.
שמחים לספר לכם שגם DEKEL, יצבע את הלילה שלנו בצלילים הכל כך נפלאים שיוצאים מהלב שלו!

Domestic – HOMmega Rec
כשאומרים על מישהו שהוא מאסטר, כנראה שמדברים על עידו אופיר. האגדה מספר שאין אומן טראנס בישראל שיוצא לדרך לפני שהוא מקבל את היצירה שלו עטופה היטיב וערוכה לתפארת לאחר עבודת מאסטרינג של איש הסאונד ככל הנראה הכשרוני ביותר בישראל.

לצד פרויקט הטכנו שלו תחת השם עידו אופיר, דומסטיק הוא אחד ההרכבים הראשונים בעולם הטראנס הישראלי, שלא משנה כמה זמן עבר, המוזיקה שלו תמיד נשמעת רעננה, קראנצ’ית ואיכותית כאילו נכתבה אתמול. אין ספק שמדובר באחד הכשרונות הכי גדולים אי פעם בעולם המוזיקה הישראלי, ויש לנו את העונג לארח אותו על במת מקדש הסאונד כדי לבחון קצת יותר את גבול יכולת הסאונד!

Ryjiy – Underground Team
הרזידנט של אנדרגראונד טים הוא ככל הנראה אחד הדיג’ייס עם יכולת המיקסינג הטובה בארץ. כל מי שחווה סט שלו עוד בימי האימפריה השלישית, ובשנים האחרונות על הבמה המרכזית של אנדרגראונד טים כבר מכיר את הקסם שהוא מחולל לרחבה. ואין לנו ספק, שזו תהיה הפתיחה המושלמת, לערב שיוביל את התודעה שלנו אל עבר הלא נודע 🙂

LOUNGE AFTER HOURES 
Yonit ‘John Mainegg’ – CAMP LED BURN
מי שלא חווה את האנרגיה של יונית כמו הכינויה “JHON” על העמדה לא חווה עצמה מימיו! תתכוננו לסט סוחף, פסיכדלי, מהפנט ומרומם נפש כיאה לנציגת קאמפ הלדברן הזוהר!

SQUAT FLOOR 
Powered by SAVTA
הכיף הכי גדול שלנו בשנה האחרונה, זה לראות כמה אתם נהנים בכל שבוע מחדש מסוללת האומנים, האנשים, הדמויות, הצללים שפוקדת את הסקוואט והופכת אותו לבית השני עבור רבים מאיתנו. גם השבוע, מצפה לכם לא פחות מלילה מושלם!

Asael Weiss
שעתיים של חלום, פנטזיה, ומה שבניהם יקחו אתכם עמוק עמוק לתוך מבוכי הסאונד. הצלילים, האנרגיה והאווירה יעשו את ההבדל כמו שהוא טרם נשמע!

Pharaoh
אין ספק שמדובר באחד הדיג’ייז הגדולים ביותר נכון לתקופתינו. נדירים התקליטנים שמתמחים בסטים ארוכים שמשאירים אותנו במשך שעות ארוכות מהופנטים לרחבה! זה בדיוק מה שמחכה לכם בסט הזה עד השעות הקטנות של הבוקר!

Moshe Abutbul B2B Oron K
דברים טובים באים לפעמים בזוגות. הזוג הזה כבר הראה לנו מה הוא מסוגל לעשות הן לחוד והן ביחד. הבמה שלהם 🙂

Tal Inger
זמן רב חיכינו כדי להביא את אחת התקליטניות פורצות הדרך בעיר לעמדה של סבתא וסוף סוף זה קורה! אל תחמיצו את הסט הזה, מבטיחים לכם מסע עם שבילים בהם טרם הלכתם 🙂

LOUNGE FLOOR 
Powered by Underground Team

Rorschack – U.S.A
לכל המגיעים מוקדם, מצפה הפתעה של ממש! סט פסייביאנט מהטובים ששמעתם, מאחד האומנים המפתיעים ביותר שנלקתנו בהם שנים האחרונות! ורסטילי, רחב, ייחודי וזו רק ההתחלה!

Gabi Toubi – Digital Structures
לא ברור איך זו הפעם הראשונה שגבי טובי, אחד הדיג’ייז הותיקים והבולטים בצפון מגיע לבלוק. ההופעה המרכזית של הערב תכלול סט מהפנט במיוחד של גבי טובי, האיש שאחראי במידה רבה לתרבות המוזיקלית הענפה שהתפתחה בארץ בשנים האחרונות.

Nadi Nahimoff
לא משנה באיזה סוג של אירוע תקבלו אותו, משב הרוח הנעים שבוקע מהסטים של נדי תמיד יודע לגעת במקומות הנכונים, ללטף, להרים ולגרום לחיוך שלנו להתפשט למרחקים!

DJ K.O. Below the Radar
הנציגות הצפונית מגיעה בשלל איכויות והפתעות! אחרי שקרן אור גרמה ללא מעט תל אביביים לנסוע לאפטרים הקסומים שלה, וליטפה בסטייל הייחודי שלה את אוזני המאזינים, בחמישי הזה היא חוזרת לבלוק, לקחת אתכם למסע טכנואידי שלם ומושלם, שכמותו כנראה שעוד לא חוויתם!

מנהלות

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה, סבתא ואנדרגראונד
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪
– –
עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.

* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+ , כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.

* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
* אני מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולריים ברחבות ולא לצלם עם פלאשים, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בווייב ופשוט לא קול.

KEEP IT FRESH
נתראה ברחבות.

כרטיסים ומידע

26, באפריל
החל מ 23:55 עד 10:00
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR
Morten Granau
Rising Dust
DEKEL
Domestic
Ryjiy

SQUAT FLOOR 
Asael Weiss
Pharaoh
Moshe Abutbul B2B Oron K
Tal Inger

LOUNGE FLOOR 
Rorschack
Gabi Toubi
Nadi Nahimoff
DJ K.O

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!