הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

לאו לאו – פסטיבל האיחוד – 29-30.06.18

לאו לאו – פסטיבל האיחוד – 29-30.06.18

LAULAU is BACK ! 

✪ The Reunion Festival ❖24 Hours in the Desert ✪

התגעגענו אז באנו!

אחרי הפוגה ארוכה ארוכה שגרמה לכולנו לתלוש שערות מהשחי, לרטוט בכל הגוף במקצבים לא נורמטיבים, ולבלוס לאולאו ללא הפסקה (זה מאכל תבדקו אותנו).. הלאולאו של כולנו חוזר!

לכבוד המאורע המרגש רקחנו לכם מפגש של 24 שעות בלב המדבר, בחרנו מקום פרטי ומבודד שבו איש לא יוכל להפריע לנו לצאת מדעתנו בשלווה, אספנו את נבחרת האמנים שכולנו רצינו לשמוע כבר יותר מדי זמן וכמובן מילאנו את השרוול במלא הפתעות שייקחו את כולנו למסע לאולאיסטי במיוחד.

הליינאפ 

Anima Animus – JAPAN – First Time in Israel
מכירים את זה שפותחים לכם את המכסה של המוח, מוציאים אותו, ממלאים את החור שנשאר בתערובת פסיכדלית פינית-יפנית, סוגרים ושולחים אתכם מבולבלים אך פריכים חזרה לאמא? אז כזה.

האמן היפני הכי מעניין בסצנה הפינית בשנים האחרונות מגיע בפעם הראשונה לארץ. תסמכו עלינו שלא תחזרו אותו הדבר מהסט הזה.

Pavel Svimba – FINLAND
טקניקל פראלמס ובבושקות בחלל! פבל-יונאס האיש והסווימבה חוזר אלינו להשלים את הסט האבוד שלא הסתיים מעולם!!!

יונאס שלנו התמקם בשנים האחרונות כאחד האמנים הכי מרכזיים בסצנת הסוואמי העולמית, הוא מנגן בכל פסטיבל אפשרי ומייצג את הז’אנר בצורה הכי פאנקית שיש. וביננו… הוא האיש הכי חמוד ומקסים שיצא לנו לפגוש. אז תתכוננו לנענע היטב!

Lemon Slide – FINLAND 
חתיכת לימון שהחליקה (על השכל). בדיוק ככה. לקחו לנו כמה שנים טובות להבין את המשמעות מאחורי שם הפרויקט הזה, אבל אחרי היכרות עמוקה עם לאו האיש והלימון הצלחנו למצוא שם איזשהו הגיון ברור. אולי אחרי שעתיים מופרעות עמוסות בכל הלהיטים והקטעים ההזויים שמוחו המוטרף של לאו רקח לאורך השנים – גם אתם תבינו 🙂

מחלקת כלי הנשיפה המקומית שלנו:

GuyZapPa 
גיא זאפי פריים קאט קופי פייסט קונטרול זי-ברה מפוספסת עם טעם של טחי-נה נה בננה אגוזים סקס סמים וטל מוסרי – יפרק וירכיב לנו מוחות ואיברים בסט מיוחד מיוחד מהאיש עם הסלקשן הכי בורדל שיש. תכלס רק בשביל הסט הזה אנחנו עושים את זה.

5Meo-Geo 
בוריס הלוא הוא בוב הלוא הוא פייב-מאו-גאו יקבל סוף סוף את הבמה שכאילו נבנתה במיוחד בשבילו. זה הולך להיות אגרסיבי, בועט ואינטלגנטי. בדיוק כמו בוב.

Kojo 
הארטיסט-המוזיקאי-המוכשר באדם. קוז’ו משפחה מוזיקלית שלנו, האיש שמשיק הכי הרבה חומרים בזמן נתון, ישיק (איך לא) חומרים מהאלבום החדש בסט שהוכן במיוחד ללאולאו הזה. הולך לעוף לכם המוח (מילים שלו).

Digressio Traviato 
הצמד המפגיז שכולנו כל כך אוהבים מגיעים אלינו לחלוק את משנתם הפסיכדלית לאור נרות, נענונעים ושיגועים בקצב מהיר זה כאן. בואו נחזיק כולנו ידיים ונשיר קומבייה.

Kosta  
קוסטה נציגנו הצפוני יחזיק את תדר האפלה הרכה תוך כדי שיכניס אותנו עמוק עמוק לממלכת הלילה של הפסטילאולאו שלנו. שימו קסדות.

Jungle Spirit / Galileo 
גלילאו מלך האופל, השפם והמקצבים השבורים עד מאוד. גלי מלווה את הלאולאו שלנו כבר די הרבה זמן אבל לא בקטע מיני(טוב אולי קצת). גלי יוביל את החלק הראשון של ליל הבורדל היישר ללוע המפלצת. איזה כיף 🙂

Nidhogger 
אבשלום מניע הרחבות, יבואן רשמי של קטעים אקזוטיים מאירופה הצפונית, מלך הסלקשן האפלולית, מפיץ הבשורה ואהוב הקהילה. התגעגענו אלייך מלך אפל ♥

קבלו רביעיית כלי מיתר להעלאת התדר והרחבה האונות…

Tribone 
איך אפשר בלי שחר טרייבון אלוף המקצבים והבסים העמוקים. שחר הוא הדמות הנכונה ביותר לפתוח את הערב הראשון בבורדל שלנו. מישהו אמר גליץ’ אפלולי ובועט?

Master Minded 
אייל יצהרי הוא מאסטר מיינד. אייל יצהרי סוגר את הלאולאו זה מאוד מיוחד. כמאסטר מיינדד עולה לנגן קסם עוטף את הרחבה, מקום פנימי עמוק מתעורר לחיים, רגשות עמוקים וצבעים נסתרים מתגלים. היינו יכולים להמשיך לחרוז כאן שעות מרוב אהבה וכמיהה לסט הזה. אבל בקצרה – תישארו עד הסוף. בבקשה. בשבילכם.

Ammonite 
הוא חזר! יהונתן האיש והאהבה. האיש וההבנה. הבחור והידע המוזיקלי האינסופי והסלקשן האימתני. ביקשנו סט רגוע הוא אמר שכרגע אזל במלאי… צפו למשהו בועט במקום 😉

Younger Groovman 
הגרוב והמאן! הראיס והמארח הרשמי של האירוע המבורדל הזה יפתח לנו את הרחבה בטקס שמאני-אינטרגלקטי-נסיוני-אמוציונאלי-אנרגטי-מלטף-בועט וכל תיאור אחר שאתם יכולים ל-תאר לעצמכם. הרבה אהבה אח יקר ♥


* הלוקיישן
לכבוד הבורדל בחרנו חאן פרטי בלב הערבה אשר יוכל להכיל את כל הטירוף הזה ללא שום הפרעות. החאן מצויד בכל מה שצריך כדי להנעים לנו את הזמן בתוך הטירוף שאנחנו מתכננים לכם…

* מתחם קמפינג 
מוזמנים להצטייד באוהלים, מחצלות וכו’ ולהתמקם בנוחות בלב הערבה.

* מזון ושתייה 
בבורדל תוכלו למצוא אוכל טבעוני ובשרי ובר משקאות מפנק במחירים סבבה.

* שירותים ומקלחות 
המקום מצויד בשירותים, ברזיות ומקלחות כדי שתוכלו לפנק את עצמכם מתי שרק תרצו.

* תחבורה
ישנם אוטובוסים המגיעים עד לחאן שלנו, נפרסם את הרשימה בהמשך. למגיעים ברכב נספר שיש מלא חנייה מסודרת ושנשמח אם תקחו איתכם טרמפיסטים.

* בקתות אירוח 
בחאן שלנו תוכלו למצוא 10 בקתות מפנקות במיוחד. כל בקתה מכילה 2 חדרים נפרדים ובכל אחד מהם מיטה זוגית (או 2 נפרדות), מזגן, סדינים מגבות וכו’.

בנוסף בכל בקתה תמצאו שירותים ומקלחת חמה, מטבחון עם קומקום, קפה / תה, מקרר קטן, כיור וכו’. לכל בקתה יש אפילו פינת מנגל נחמדה בחוץ, ומחוץ לכל החדרים ישנו מתחם מסודר עם מטבח מאובזר לשימושכם.

כרטיסים:

* הבורדל שלנו מוגבל ל500 משתתפים בלבד. כרטיסים ניתן להשיג באשראי או במזומן

סבב א’ למקדימים – 140 ש”ח \ אזל SOLDOUT
סבב ב’ – 170 ש”ח (נותרו פחות מ100 כרטיסים)
סבב ג’ – 200 ש”ח

מנהלות

פתיחת שערים | שישי 08/06 מהשעה 18:00
עד יום שבת 09/06 בשעה 14:00 בצהריים.

* האירוע מתקיים במדבר, יש להצטייד בבגדים חמים וקרים.
* פתיחת שערים להתמקמות ביום שישי 29.06 משעה 12:00 בצהריים.
* מוזיקה תפעל רצוף מיום שישי בשעה 18:00 בערב ועד שבת בשעה 18:00
* אין אפשרות להכניס ילדים מעל גיל 8 למתחם.
* אין אפשרות להכניס כלי נשק, בקבוקי זכוכית, בעלי חיים, ושרשרים של חי.
* אמבולנס וצוות רפואי יפעל באופן רצוף באירוע לכל צורך חס וחלילה.
* ההפקה והמארגנים אינם אחראים לכל נזק רכוש או גוף שייגרם בשטח האירוע או בסביבתו. אנא קחו אחריות על עצמכם!

הישארו מעודכנים לפרטים נוספים…

כרטיסים ומידע

29-30, ביוני
החל מ 18:00 עד 18:00 למחורת.
האירוע מוגבל ל 500 משתתפים בלבד.
האירועי יתקיים בחאן פרטי במדבר

לאיוונט

ליינאפ

Anima Animus – JAPAN
Pavel Svimba – FINLAND
Lemon Slide – FINLAND
GuyZapPa
5Meo-Geo
Kojo
Digressio Traviato
Kosta
Jungle Spirit / Galileo
Nidhogger
Tribone
Master Minded
Ammonite
Younger Groovman

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!