הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

כשגיליתי כמה עמוקה מאורת הארנב

כשגיליתי כמה עמוקה מאורת הארנב

אני רוצה לחלוק עם כל אוהבי המוזיקה באשר הם, עם מי שגילה את הטראנס ועם מי שעדיין לא התחבר, איך אני נכנסתי לעולם המוזיקלי הזה ומה הוא נתן לי. מעולם לא ראיתי בעצמי חובבת טראנס גדולה, מעולם לא הייתי מעודכנת באיזה אמן הוציא מה, אילו סגנונות קיימים ובכלל, לפעמים המוזיקה נשמעה לי כמו אוסף רעשים צורמים. עד השלב בו עזבתי את המקום המוכר והנוח כדי לראות ולגלות עולם שונה. חלק גדול ממה שליווה ושינה אותי בכל התקופה הזו זו מוזיקת הטראנס. התחלתי לחקור ולהיכנס יותר ויותר לעולם המסקרן והחדש הזה שבעבר תייגתי בתור חסר כל עומק.

השיא הגיע כשמצאתי את עצמי על חוף מדהים ביופיו, כשמולי גלים ומרחב אינסופי, ומעליי השמיים זוהרים בצורה שלא הכרתי. מוקפת באנשים מכל הסוגים, צעירים יותר ופחות, מדרכים כל כך שונות בעולם, כולם מאוגדים תחת אותה תחושה חיובית וממלאת. הסתכלתי סביבי כבוחנת את העולם מהצד, מבינה פתאום איפה אני נמצאת וסופגת כמה שאפשר. ראיתי אנשים מאושרים, חיוכים כנים, חיבוקים אוהבים, עיניים שמבטאות חופש ושחרור. סביבה שלא מצליחה להשאיר אותך אדיש וסוחפת אותך לתוכה תוך דקות. המקום היה כולו קשת של צבעים ותפאורה של טבע פראי, האנרגיה על החוף הייתה מהקסומות שחוויתי. האמנים מתחלפים והקהל שואג ומריע. כולם נותנים לגוף מנוחה קצרה ונושמים עמוק כדי להכין את עצמם לשעה, שעתיים הקרובות. עוד שעתיים של הנאה טהורה. ההתרגשות בעיצומה והנה מתחילה לה עוד הרפתקה.

הקשבתי למוזיקה, הבסיס המחבר בין כל הטוב שנמצא כאן. שמעתי את הסיפור שהיא מספרת, הרגשתי את כל הרגשות והתחושות שהיא מבטאת. שמעתי בה את השקט והרוגע, את ההתפרצות והבלגן, את האושר, איך כל צליל בה ממלא אותך תא אחר תא, מהגבוהים עד לנמוכים. כולם מסביבי קופצים ומשתוללים בהתלהבות מדבקת, הריקוד כל כך בלתי נשלט וזורם, שזה מרגיש כאילו הגוף שלך מדבר. כאילו הוא מרוקן שליליות כעסים ומחסומים שאין להם מקום להתקיים, כשתוך כדי הוא סופג לתוכו כמויות אדירות של רגש שמתעצם מכל מה שסובב אותך. הנפש חשופה בתוך הטבע הטהור שהעולם הזה מציע לך והיא עוברת חוויה שמרגישה לא פחות מחשובה. התודעה לא נסחפת לשוליים כמו בחיי היום יום, היא כל כולה חופשיה וטהורה מהתפל, חסרת כל מגבלות ומעצורים כפי שהיא נועדה להיות. הצלילים של הטראנס נשמעו כל כך קסומים שם באמצע הטבע, והתודעה הייתה פשוט דף חלק ונקי.

6 תגובות

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!