הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

הרוג ו-4 פצועים בקטטה במסיבת טבע

צילום: צילום מבצעי מד”א

הרוג ו-4 פצועים בקטטה במסיבת טבע

למרות שלל המסיבות המעולות שהתקיימו בסופש האחרון, הכותרות של מוצ”ש הורידו את החיוך מהר מאוד מהפנים. 5 צעירים השתתפו באירוע אלים במיוחד שהסתיים בדקירה למוות של משה אשכנזי בן ה 22 ממגדל העמק ועוד 4 פצועים נוספים במסיבה ליד אליקים שבכרמל. המשטרה פתחה בחקירה על המקרה ואף עצרו את אחראי ההגברה לתחקור.

הדיווח התקבל בשעה 22:16 בתחנת מד”א מרחב כרמל ופרמדיקים עם חובשים הוקפצו למקום והחלו לטפל בפצועים, “כשהגענו למקום, בתחנת דלק סמוכה ליער ראינו רכב ובתוכו שכב צעיר כבן 20 כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון”, סיפרו פרמדיקים של מד”א חנן זוהר וליאור דוסטרי. “הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים וניידת טיפול נמרץ נוספת של מד”א שהגיעה למקום פינתה אותו במהירות לבית החולים רמב”ם כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב”.

“לאחר מספר דקות המשכנו לנסוע לכיוון היער ונתקלנו ברכב נוסף שבתוכו שכב צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי דקירה בגופו”, הוסיפו. “הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

הרוג ו-4 פצועים בקטטה במסיבת טבע
מטפלים בפצועים בשטח, צילום מבצעי מד”א

זה לא שלא היו אירועי אלימות במסיבות טבע בעבר, פשוט היום מדברים על זה יותר והרשתות החברתיות דואגות לתת לזה במה מקסימלית. זה אמנם מנחם שמקרים קיצוניים כאלה הם משהו יחסית נדיר בתרבות שלנו אבל אין דבר עצוב יותר מלשמוע ידיעה כל כך צורמת וכואבת.

ממה שזה נראה כרגע, ההשלכות של המקרה הזה הולכות לעשות נזק רציני מאוד לעולם מסיבות טבע ובעיקר למפיקים שיחשבו פעמיים על להרים אירועים תחת כיפת השמיים כי כוחות הבטחון הולכים לשים על זה דגש חזק יותר ו(מקווים מאוד שלא) יגבירו את פעילות האכיפה והענישה.

אמנם קל להפנות את האצבע המאשימה כלפי חוץ אבל זאת תופעה רעילה, כמו נגיף שחודר לכל אחד מאיתנו שמעדיפים להעלים עין ולסובב את הגב כשאנחנו יודעים בבירור מה מתרחש מתחת לפני השטח, איזה הפקות עושה מה, איזה אמנים עושים את המוזיקה שלהם לאיזה מטרות, אינטרסים של ספקים ונותני שירות ועוד הרבה דברים אחרים…

ואמנם יש המון אבל המון הפקות מדהימות שדברים כאלה אפילו לא קרובים אליהם אלפי שנות אור אבל אם להסתכל קצת מלמעלה על הכל, את האצבע המאשימה צריך להפנות כלפי עצמינו שכבר פחות איכפת לנו ואת הקרב על הדבר שהכי חשוב ואהוב עלינו אנחנו מנהלים בפייסבוק ולא במקומות הנכונים.

תנחומינו הכנים להורי ההרוג ורפואה שלמה לפצועים, נקווה לימים טובים יותר.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!