הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

הסרטון שיגרום לכם להרים גבה ולהתחיל לשאול

כבר הרבה זמן שלא יצא לי להעלות משהו אישי שלי שאשכרה נגע בי בצורה כל כך עוצמתית שהיתי חייב לחלוק אותו עם הגולשים שלנו.

לפני מספר ימים חבר שיתף בפייסבוק סרטון יוטיוב שהצליח להביא אותי לרמה רגשית מאוד מאוד עוצמתית שמזמן כבר לא חוויתי והדבר הראשון שחשבתי עליו זה שאני חייב להעלות אותו לאתר שלנו ולחלוק אותו עם הסטלנים והרוחניקים שמתעניינים בדברים הקצת עמוקים יותר בעולם הזה.

קצת על הסרטון… תאמת אני לא יודע כל כך מאיפה להתחיל חוץ מזה שהסרטון פותח אפיקי חשיבה מאוד מעניינים ומכיל בתוכו רמזים וסימנים על הרבה דברים שמתרחשים סביבינו, על המערכת התובענית, על המלחמה, על הדת, על האינפלציה, על עדר הכבשים שמייצג אותנו ואת השליטה המוחלטת של האליטות וה”אילומינטי” שקיימים בגדר תיאוריה בצללים ומנהלים את שגרת היום של כולנו.

אמנם זה נשמע פסימי ושחור אבל הסרטון די אינפורמטיבי ומאפשר לנו להתחיל לחשוב על דברים ברמה קצת יותר עמוקה וממש דורש מאיתנו להתעמק בפרטים הכי קטנים כדי לקבל עוד ועוד רמזים על מה לעזאזל הם מדברים שם ומהו המסר הסמוי שכלול בו.

אחרי 3 צפיות והרבה רעב לידע מייד הזדרזתי לחפש סרטון מסביר לסרטון הזה אבל מהר מאוד עצרתי אותו והחלטתי להשאיר את השאלות שלי לעצמי כדי להמשיך לחקור ולא להיעצר בתשובות בנאליות ומקובעות שמישהו אחר מצא.

בכל מקרה, שתהיה צפיה מהנה ומעוררת 🙂

קישור לאתר המקורי ועוד מידע אודות החבר’ה האלה HELIOFANT

6 תגובות

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!