הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

המדריך למסיבות טראנס בראש השנה וספטמבר

המדריך למסיבות טראנס בראש השנה וספטמבר

כמה רגעים אחרי שכולם חוזרים מסיבוב הפסטיבלים השנתי באירופה והבטן מתחילה לקרקר עם רעב לעוד מסיבה, מגיעה אחת מהתקופה העמוסות יותר באירועים של השנה עם שולחן ערוך ומלא בכל טוב החל מפרוגרסיב, גואה ועד דארק ופסיי. פסטיבלים, מחתרות מועדונים שמביאים את מיטב האמנים מהארץ והעולם בשביל לסגור את הקיץ בטעם טוב.

אז לכל אותם האנשים שלא סגורים על עצמם, החלטנו לרכז עבורכם את האירועים הנבחרים של ראש השנה וספטמבר בשביל להקל על תהליך ההחלטה.

יוניטי רייסינג ספיריט - 14-16.09.17

פסטיבל יוניטי רייסינג ספיריט – 14-16.09.17

ממש עוד יומיים זה קורה, פסטיבל יוניטי עם האירוע הכי חזק שלהם עד היום, 3 ימים בחמת גדר שמתפרס על 3 במות: ראשית, גואה וטכנו שעליהן יארחו את הטופ של התעשייה Loud, Vini Vici, Hilight Tribe, Filteria, Juno Reactor, Liquid Ace, Mark Allen, Kaminanda, Astral Projection, Scorb ,U-Recken שיצטרפו לרשימה ארוכה של אמנים נוספים שפשוט אין מקום לכולם פה 🙂

לאירוע > פסטיבל יוניטי ראש השנה 2017 

ספיריט פיפל מארחים את קמיננדה באילת - 14.09.17

ספיריט פיפל מארחים את קמיננדה באילת – 14.09.17

לאלו ממכם שנמצאים באזור הדרום, הערבה, השפלה ואילת, ספיריט פיפל מביאים את הבשורה לעיר הדרומית ביותר בארץ עם עוד אירוע טראנס חזק ובוגר שמוגבל ל 500 איש בלבד. האירוע יתקיים בחוות הגמלים באילת ויארח את Qlipadelic, Domestic ,Art of man ואת אחד השמות הבולטים במוזיקת הדאונטמפו והאמביינט, קמיננדה (Merkaba Music).

לאירוע > ספיריט פיפל מארחים את קמיננדה באילת

רייסינג דאסט באבל ודריפ דרופ בקומפורט - 14.09.17

רייסינג דאסט באבל ודריפ דרופ בקומפורט – 14.09.17

רגע לפני שנכנסים לתקופת החגים, קומפורט מאחרים את אחד האמנים מהיותר מעניינים היום בנישת הדארק פסיי – Drip Drop ביחד עם רייסינג דאסט, לאוד, סקיזולוג’יק, סיזרס ואמנים נוספים שיתפרסו על 2 הרחבות. האירוע יתקיים במועדון האומן 17, פתיחת השערים ב 23:55.

לאירוע > רייסינג דאסט באבל ודריפ דרופ בקומפורט

חגיגות 20 שנה להומגה בקליקה עם אינפקטד מאשרום - 16.09.17

חגיגות 20 שנה להומגה בקליקה עם אינפקטד מאשרום – 16.09.17

לרגל חגיגות יום ההולדת ה 20 של הלייבל האגדי הומגה, הליין החזק של המרכז ואחד המובילים בתרבות הטראנס אינדור “קליקה” מארחים את אינפקטד מאשרום בסט רטרו עם טעם של פעם בחיזוק סוללת אמנים מהטובות שנראו על הבמה שלהם. האירוע מוגבל לאלף איש בלבד ויתקיים במקום הקבוע על מול הנוף של הים התל אביבי.

לאירוע > חגיגות 20 שנה להומגה בקליקה עם אינפקטד מאשרום

שלייקס ראש השנה - 20.09.17

שלייקס ראש השנה – 20.09.17

גם השנה שלייקס דואגים לספק אלטרנטיבה מצויינת לשבט הצפוני שמחפש להתחיל את השנה לראש ולא לזנב.

האירועים שלהם כבר מזמן הוכיחו את עצמם בתור חלק אינטגראלי מהחגים בצפון ואין לנו ספק שגם הפעם תהיה שם חגיגה רצינית עם ליינאפ מגוון ומדוייק.

לאירוע > שלייקס ראש השנה

 

פגנקה ראש השנה -21.09.17

פגנקה ראש השנה -21.09.17

פגנקה היא אחת הפקות האנדרגראונד הוותיקות ביותר שנשארו בארץ ומוכרת עם האירועים העוצמתיים שלה שהתרחשו בעיקר באזור הצפון. לרגל ראש השנה, פגנקה מכינים אירוע בסדר גודל של עד 900 איש בטבע הירוק והצפוני של הארץ שיתקיים בחורשת עצים מאושרת על פי כל הגורמים ותכלול אזור קמפינג מוצל ורחב, מרקט דוכנים מגוון ועוד. לגמרי אחד מהאירועים הבולטים של החג הזה לאור הליינאפ שאפילו אותנו הצליח להפיל מהכסא.

לאירוע >  פגנקה ראש השנה

קרקס ראש השנה - 21.09.17

קרקס ראש השנה – 21.09.17

קרקס היא הפקה חדשה יחסית שגדלה בצורה אורגנית ומאופיינת באופי המשפחתי שלה שעם השקעה אדירה מצד המפיקים, לא מפסיקה להפתיע בכל אירוע מחדש. לרגל ראש השנה הם יצאו ממנהגם לחגוג בטבע הפתוח ולאור המצב העדין באירועי המחתרת, הפתיעו במסיבת בריכה סופר מפנקת תחת כיפת השמיים שמוגבלת ל 450 איש בלבד!

לאירוע > קרקס ראש השנה

מסיבת דארק של אליאן טרנספורט - 21.09.17

מסיבת דארק של אליאן טרנספורט – 21.09.17

ליין הדארק פסיי אליאן טרנספורט מארח 3 אמני החול שמביני עניין יעריכו עד מאוד DrURy NeViL, Anubian, Fright Rate בחיזוק שחקני הבית ואמנים נוספים. האירוע יתקיים במועדון הגגרין שכבר מזמן הפך למקדש פסיכדלי לקהילת הדארק המקומית שלא מפסיק להפתיע עם אמנים מהטופ של הטופ בחזית הדארק פסיי.

לאירוע > מסיבת דארק של אליאן טרנספורט

גרוב אטאק פסטיבל נוורלנד - 11-12.10.17

גרוב אטאק פסטיבל נוורלנד – 11-12.10.17

אמנם זה לא ראש השנה ולא ספטמבר אבל נוורלנד כבר מזמן הפך לאחד המותגים מהחזקים (אם לא הכי חזק) בישראל בכל הנוגע לפסטיבלים אז החלטנו להחליק אותו גם כן (שלא תפספסו בטעות אה?)

הפסטיבל הוותיק ממשפחת גרוב אטאק – נוורלנד שמתקיים כמדי שנה בתקופת חגי תשרי מתרחש השנה ב 11 – 12 באוקטובר במהדורתו השביעית. הנוורלנד שמתקיים בלוקיישן הצפוני מארח על במותיו את טובי אמני הטראנס כיום Avalon, Ajja, Altruism, LOUD, Tristan, Shakta, Green Nuns Of The Revolution, Circuit Breakers ועוד..

השנה נוספה לפסטיבל גם במת טכנו (לצד הראשית והגואה) בכדי להוסיף גיוון והיצע מוזיקלי לזרמים נוספים של קהל היעד, יש דיבור שהיא הולך לתת ערך רציני לפוקדי הרחבה.

לאירוע > גרוב אטאק פסטיבל נוורלנד

אז שיהיה לכם חג שמח לאן שלא תבחרו ללכת, כמות האירועים פשוט אדירה ולכל אותם האנשים שמחפשים אירועים קטנים ומשפחתיים יותר, תוכלו למצוא גם בקבוצה הסגורה שלנו כהרגלנו.

לקבוצה הסגורה > מסיבהטיוב הסחבקיה

חג שמח ושנה נהדרת 🙂

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!