הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

הופעה של OTT באילת – 01.06.17

הופעה של OTT באילת – 01.06.17

איזה שבועות התבשל לשבט הSpirit!!

גאים לארח את האגדה המוזיקלית Ott Live!

תודעה מוסיקלית: מצב בו אדם חווה רגע מכונן בחיים אשר מלווה בקטע מוזיקלי שנחקק בראשו לעד כזכרון בלתי נשכח. אלה הם הרגעים שחווינו כשנחשפנו למוזיקה האלוהית של אוט, בים בנסיעה ארוכה, אחרי פסטיבל או ברגע של מדיטציה וחיבור עצמי.

הצצה ראשונה לאלבום החדש במופע חי בבין ההרים לים בחוות הגמלים של הים האדום, אילת.

בחרנו להגשים חלום ולהביא את אוט לאילת, אחד האומנים האהובים בישראל שעד היום ניגן כאן בעיקר במסיבות גדולות ופסטיבלים. ביום חמישי ה1.6 נזכה לחוות אותו מקרוב במופע המוקדש רק לו ולחומרים מהאלבום החדש הצפוי לצאת בשבועות הקרובים.

אוט – אשר נחשב לאחד מאבירי המוזיקה האלקטרונית מהצד הרגוע והגרובי יותר שלה עם דאב עמוק וחודר החוצה את מרחבי מוזיקת העולם והפסיכדליה – אוהב להקליט בעצמו את קולות הטבע באולפן הנייד שלו איתו הוא מסתובב במרחבי אנגליה.
הקהל הישראלי נחשף ל אוט בתחילת שנות ה2000 עם האלבום Hallucinogen in Dub – אלבום הרמיקסים שעשה ל סיימון פוספורד . כל האלבומים שהוציא לאחר מכן רק חידדו את העוצמה במוזיקה הייחודית והממכרת שלו. בשנים האחרונות אוט לא מפסיק להופיע בעולם לקהל שעוקב אחריו באדיקות עם גרוב עמוק שמזיז את הגוף ונוגע בלב.

המופע המתוכנן להיערך לפני שעת החושך הגדולה ביותר ולהסתיים עם בצבוץ האור הראשון אל מול חופי הים האדום של אילת ובין ההרים של חוות הגמלים המיתולגית עטוף בליין אפ מדוייק ובלי פשרות, מלטף מוקדם ובועט מאוחר,מזיז אגן מוקדם ושובר רגליים מאוחר שלא משאיר מקום לשאלות, באירוע הזה באים לחוות חוויות חדשות ומסחררות!

NINA ניצן שגיב, אילתית משלנו שהפכה לשם הנשי החם ביותר בכל הרחבות האפשריות חוזרת לביקור ביתי והולכת לפתוח את האירוע בדרך הכי נעימה שאפשר כדי לחמם את אוט.

LARCEUSS הנשר מאילת, הנציג שלנו בקליקה של אושר והשם הכי חם במחתרות ישראל וניהולי הבמה, יעלה ויטפס אחרי נינה לנגיעות של ציל ומקטעים רחבים של זנון מיוזיק בחיזוק חיוכים גוזרים מהבמה. הבחור חוויה!

MR.What? לירן אקרמן, אטמוס הישראלי ואיש הפרוגרסיב האירופאי המשובח ביותר, חתום באיבוגה רקורדס ונחשב לאחד השמות החמים של הקיץ האחרון, מגיע לבשל את הרחבה בדיוק במעלה נכונה הדרושה לאגדה.

DEKEL- AKA EMPIRIKAL דקל האהוב, הוא ללא ספק השם הכי לוהט בסצינת הטראנס ביישראל! מדובר במחונן מוזיקלי שנחטף על ידי הומגה הענקיים ומגיע לתת לנו את הפסיי המשובח ביותר בשוק היום, אנחנו מצפים ומחכים!

SHIVATREE-AKA CHOLO אילן פליישמן, צולו האהוב והצלע הראשונה בהרכב שיבהטרי מגיע לאחר המון זמן שלא התארח אצלנו בשבט עם פרוייקט גואני מסחרר שיחתום את האירוע בריקון מאגרי הסידן האחרונים שנשארו בעצמותינו לאחר אירוע כזה מדהים.

אפשר להתכונן לחוויה המוזיקלית המעצימה והמיוחדת ביות שנחתה באילת אי פעם!! אל תתנו לעצמכם לפספס…

מכירת כרטיסים מוקדמת ומוגבלת ב150 שח כיאה למעמד האומן.

ניפגש ברחבה (-:

 

כרטיסים ומידע

1 ביוני,
מ 23:00 עד 08:00
חוות הגמלים, אילת

לאיבנט

ליינאפ

Ott Live
NINA
LARCEUSS
MR.What?
DEKEL- AKA EMPIRIKAL
SHIVATREE-AKA CHOLO

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!