הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

גרוב אטאק חוגגים 10 שנים – 20-21.10.2019

גרוב אטאק חוגגים 10 שנים – 20-21.10.2019

כבר עשור שגרוב אטאק עושה את הבלתי יאומן ומצליחה פעם אחר פעם לאפשר את הקסם הזה שיודע להביא כל כך הרבה ריפוי ושחרור לכל כך הרבה אנשים בלי הבדל דת, גזע ומין.

גרוב אטאק פורים > גרוב פורים 2020

עשר שנים של התמדה ולמידה, אינסוף רגעי משבר וזיכרונות מתוקים המעלים ומציפים ברגע את הכל… מימי הגלבוע הנועזים דרך מסיבת הבוץ הבלתי נשכחת בבית עובד ועד למסורת שלנו בסוכות ופורים. גרמנו לזה שוב ושוב לקרות ובגדול וזה הכל בשבילכם!

התחלנו כגוף שפועל בשם המוזיקה וכך נישארנו. מטכנו לגליץ׳ וכמובן טראנס, הענקנו את הבמה לארסנל עצום של אומנים, מובילים ומתחילים כאחד, להביא את מתנתם לרחבות מושקעות ומרגשות עם קהל צבעוני ושמח במיוחד.

לכם הקהל המלווה אותנו בכל השנים מגיעה כל התודה. לגרעין הגרובי שלא משנה מה כל פעם מחדש עושה לנו רחבה שכולה לב אחד ענקי. תודה שעזרתם לנו להפיץ את הבשורה ונתתם את הלב 24/7 באהבה כזו גדולה. זה אף פעם לא יהיה לנו מובן מאליו.

אחד הדברים שמייחדים את הגרוב זה הלוקיישנים המטורפים שאיכשהו אנחנו מצליחים כל פעם מחדש לאתר. כמובן שלא חיכינו שהם יפלו עלינו מהשמיים וזו היתה תמיד מלאכה מאתגרת במיוחד.

כל כך הרבה אלמנטים עושים את מה שעל פניו ניראה כה פשוט לעבודה מורטת עצבים, והגמול תמיד התעלה מעל הכל והשאיר אותנו מודהמים.

קצת חפרנו אנחנו יודעים אבל תנו לנו אנחנו קצת מתרגשים:)

משפחת גרוב אטאק פה בשביל להישאר ואנחנו כאן כדי לקדם ערכים של אהבה לזולת, לאחר וכבוד לאדמה. אלו הדברים שהכי חשובים לנו בחיים הפרטיים וכמובן גם ברחבה שלנו.

אנחנו מברכים אותנו בימים של חופש וחגיגה אמיתית של הביחד. שנלמד להתגבר על רגשות ולראות את הסיבה האמיתית שאנחנו כאן והיא לשתף פעולה למען יצירת מציאות יותר ויותר טובה.

מאהבה באנו ולאהבה נשוב וכמו תמיד באים לתת בגרווווב… את כל הנאמר מעלה בחרנו לגבות בהכרזת רישמית של סוללת האמנים הראשונה: חזון ארבעת היסודות האוניברסליים של גרוב אטאק

אש – ואהבת לרעך כמוך
האש מחברת, האש מלכדת, האש מספקת לנו חום ואור רב.
הושיטו יד לזולת, היו אדיבים ורגישים לסובבים אתכם.
שמרו על המרחב האישי וכבדו אחד את השני.
האש בליבכם היא המפתח. רק אהבה תנצח!

מים – מקור החיים
תמצית החיים או בעצם החיים עצמם. שני אטומים של מימן ואטום של חמצן. קהל יקר, הפוסט הזה חשוב לנו מאוד ואנחנו מבקשים את מלוא תשומת ליבכם לנושא!

רוח – פרויקט אנשים טובים
אנחנו גאים ושמחים ללוות את הפרויקט הכל כך חשוב הזה ולתמוך בו במהלך השנים האחרונות. כל פסטיבל אחראי בעולם מספק פינה של עזרה ראשונה פסיכדלית – מתחם המספק ליווי מקצועי, אוהב ואמיתי לאותם אנשים החווים משבר בדרך. אז אם לבום יש את הKosmicare ולברנינג מן יש את הZendo אצלנו תפגשו את ‘אנשים טובים’. מתחם אנשים טובים נועד לתת מקום שקט ובטוח עבור כל מי שהחוויה נהיית לו צבעונית מדי ורועשת מדי. המתחם מופעל על ידי צוות מוכשר ומיומן שיקבל אתכם בזרועות פתוחות ובחיוך רחב.

אדמה
החופש לחגוג בין שמיים וארץ טומן בתוכו אחריות גדולה. אנחנו כהפקה אחראית ולמודת ניסיון משקיעים משאבים רבים בניקיון השטח במהלך ובסופו של האירוע. אנחנו לא חוסכים באמצעים ומשקיעים סכומי עתק החל מכוח אדם מאסיבי, מאות פחי אשפה, מכליות איסוף ועד חילוק שקיות זבל לקהל ועוד.

אנחנו מנסים גם שנים לחנך את הקהל עצמו לדרך ארץ וכבוד לאמא אדמה. שינוי לוקח זמן ואנחנו מאמינים כי בסופו של דבר חינוך יוביל לשינוי המיוחל.

ללא עזרה ממכם קהל יקר לעולם לא נצליח להשלים את המשימה בהצלחה! עזרו לנו להראות ולהוכיח קודם כל לעצמנו ולנוחיות שלנו וכמובן לעולם שאנחנו עם בעל מודעות לניקיון ואהבה אמיתית וכנה לטבע. נקו אחריכם את מה ששלכם…  ואת מה ששייך לאמא אדמה תשאירו לה…

פרטים לגבי הסעות לאירוע יפורסמו בהמשך!
—-

With Love & Respect
Groove Attack

כרטיסים

20, באוקטובר
החל מ 23:00 עד 16:00 למחרת
גיל: 23+
האירוע יתקיים שעה נסיעה מתל אביב

האירוע עבר

ליינאפ

Astrix [Shamanic Tales / IL]
Atriohm [Parvati Records / Macedonia]
Avalon [Nano Records / UK]
BLiSS [Nutek Records / IL]
Cosmosis [Cosmosis Music / UK]
Filteria [Suntrip Records / SE]
Dickster [Nano Records / UK]
Elowinz [Parvati Records / BR]
LarceKosta [Klika of Happiness / IL]
Libra [Sonic Booking / IL]
Liquid Soul [Iboga Records / CH]
Rising Dust [Nutek Records / IL]
Technical Hitch [Alice D Records / IL]
Tristan [Nano Records / UK]
Union Jack [Platipus Music / UK]

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!