הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

בוטל פסטיבל Lost Theory 2019 שבספרד

בוטל פסטיבל Lost Theory 2019 שבספרד

לאחר הודעה דרמטית מפי הרשויות שלא מאפשרות את התנאים להתקיימותו, אחד הפסטיבלים היפים והמוכרים יותר באירופה, פסטיבל לוסט ט’יאורי הודיעו שהמהדורה של 2019 מבוטלת.

צוות ההפקה שקיבל בעבר גיבוי מלא מהרשויות המקומיות ומבעלי השטח הופתעו לגלות שהבעלות על הלוקיישן שהייתה בעבר פרטית (Parque Nacional) הועברה לבעלות ממשלתית (Confederación Hidrográfica del Tajo) וכרגע האזור מוגדר כמסוכן עם פוטנציאל גדול לשטפונות.

בעבר היה שיתוף פעולה פרודוקטיבי בין מארגני הפסטיבל ובעלי השטח שהאמינו בפרוייקט “לוסט ט’יאורי” ועזרו בהשגת כל האישורים הנדרשים אך למרות התמיכה משאר המוסדות הממשלתיים, 80% מאדמות הפסטיבל שייכות כעת לממשלה (Confederación), מצב שמקשה מאוד על קיום האירוע לאור הנוקשות של הגורמים המעורבים. מההפקה נמסר שהם נמצאים כרגע במצב של קשיים וחוסר שיתוף פעולה מצד בעלי השטח שמחליטים שלא לתמוך בקיום הפסטיבל ולא לספק את האישורים הנדרשים על מנת להפיק את האירוע בצורה חוקית.

המשמעות של להמשיך לקדם את הפסטיבל ללא אישורים מתאימים מסתכנת בסגירתו על ידיי המשטרה המקומית, דבר שעלול לגרום לאי נעימות כלפי כל באי הפסטיבל והספקים ולכן אין שום אפשרות הגיונית אחרת מאשר לבטל את האירוע.

פסטיבל לוסט ט'יאורי ספרד
רגעים קסומים בפסטיבל Lost Theory

פסטיבל לוסט טיאורי מבקשים שתיזכרו בכל אותם הרגעים, החברויות שנרקמו, הדברים שראיתם, הרגשתם ומודים מקרב לב לצוות ולהלפרים, למוזיקאים, אמנים, אנשי האמנות, אנשי המועצה, עזרה ראשונה שתמיד תמכו באירועים הקודמים שלהם וכמובן לקהל המדהים!

הפוסט המקורי של הפסטיבל בפייסבוק:בוטל פסטיבל לוסט בספרד

לוסט טיאורי מעדכנים שקיימת אלטרנטיבה לפסטיבל שיתקיים בסופ”ש באותם התאריכים אך בלוקיישן אחר, מדובר על פסטיבל קטן שמתוכנן על ידי הצוות הספרדי. כמו כן, מההפקה נמסר שתוך 10 ימים יצא מייל מסודר למי שכבר התכרטס לגבי אפשרויות הביטול / אפשרויות אחרות לבילוי באחד מהפסטיבלים שדומים בקונספט כמו Huéznar Festival 2019 שהכי קרוב ללוקשיין המקורי של לוסט. כמו כן, יש את גם את Own Spirit Festival 2019 ו- Space Safari 2019 שיכולים להיות אלטרנטיבה.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!