הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אפטר טראנס – בחזרה לעתיד – 01.08.15

אחרי שנים של אהבה ללא תנאים למוזיקה הפסייטראנס ואחרי שנתיים שאנחנו קיימים באינטרנט הרגע הגיע והפנדה המעופף החליט להרים את הכפפה ולהרים מסיבה!

המטרה שלנו להביא לכם אירוע קצבי וכיפי עם מוזיקה שמחה עם קצת טעם של פעם וביטים מהעתיד, בשילוב של אומנים מהשורה הראשונה, גם כאלה שכולם מכירים וגם כאלה שכולם עוד יכירו 😉

ליין אפ:

CHOLOSHIVATREE
נכנס לעולמנו לפני כשנתיים ומאז הספיק לנגן בכל פסטיבל נחשב בארץ וגם בכמה בחו”ל. לפני שנה השיק את הפרוייקט שלו SHIVATREE ומאז כל אי.פי שהוא מוציא מככב בביטפורט במקומות הראשונים. ייתן לנו סט פולאון פסיי מקפיץ כמו שרק הוא יודע.

NITRODROP
סיפור אמיתי: דוף 2012 סט אחרון של הפסטיבל, אנחנו גמורים. Nitrodrop עולים לנגן. אנחנו הולכים עם בירות לרחבה “סתם להקשיב למוזיקה”. מפה לשם אנחנו מוצאים את עצמנו קופצים בבוץ כמו ילדים קטנים בשלוליות הראשונות של החורף. סט שלא נשכח בחיים!

R.A.D
הפרוייקט החדש של Psychotic Micro ו-Outer Signal, שני פרופסורים לשבירת רחבות מבית היוצר של Chemical Crew, הלייבל האגדי המתחדש של סקאזי. יתנו לנו סט פולאון קשוח שיגרום גם לסבא שלכם לחפור ברחבה.

RADIAL
פרוייקט הפרוגרסיב פסיי של אמן הפולאון CHICHKE, שהוא גם אחד מחברי הפנדה המעופף. חזר לא מזמן מטור בהודו ובקרוב נוסע לטור במקסיקו, אבל בארץ זאת תהיה השמעת בכורה של הפרוייקט! תתכוננו לסט עם הרבה קפיצות ומלודיות עמוקות.

SAWLEAD GROUND
הרכב פרוגרסיב טראנס חדש ומבטיח. רק לפני שלושה חודשים הם הוציאו את אי.פי הבכורה שלהם שהגיע היישר אל המקום הראשון בביטפורט! דבר שגם הרבה אמנים וותיקים לא זכו לו. יחממו לנו את המנועים לפני שהם ממריאים לטור בברזיל.

DROPLUX
אחד מחבריי הפנדה המעופף. דיג’י ויוצר. חי ונושם פסייטראנס מאז שהוא זרק את המוצץ. אחרי מספר שנים שהיה מחוץ לעניינים הוא חוזר בגדול. ייתן לנו סט פולאון פסיי משובח.

40 דקות צפונה מתל אביב

קליק כאן לאיבנט

ליינאפ

CHOLOSHIVATREE

NITRODROP

R.A.D

RADIAL

SAWLEAD GROUND

DROPLUX

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!