הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אסטרל פרוג’קשין אאוט סיידרס ופרידום פייטרס באורגניק – 30.11.17

אסטרל פרוג’קשין אאוט סיידרס ופרידום פייטרס באורגניק – 30.11.17

נכנסתם ? יופי עכשיו נתחיל חוק ה”קארמה”
כל פעולה מחוללת כוח אנרגיה החוזר אלינו בצורה דומה..כאשר נזרע כן נקצור.

וכאשר אנו בוחרים במעשים המביאים אושר והצלחה לזולת, פירות הקארמה שלנו שלנו הינם אושר והצלחה. אז איך עובדת השיטה הזו אצלנו, אנחנו פשוט עושים, עושים מאהבת המוזיקה והתרבות, ואתם מחזירים לנו באנרגיות המטורפות שאותם אתם מביאים כל חמישי מחדש.  לסיום מתוק והדובדבן שבקצת של חודש נובמבר אנחנו מביאים לכם את הדברים היפים הבאים >

על העמדה הכי לוהטת במזרח התיכון

ASTRAL PROJECTION 
TIP RECORDS
את אבי וליאור בטח שאין צורך להציג, שמם הולך לפניהם קילומטרים רבים. אבל בכל זאת קצת ביוגרפיה קצרה על עשייתם הפורייה, 9 אלבומי אומן, אינספור שיתופי פעולה RMX ואיפי’ז במהלך כמעט 20 שנים של הוצאות לאור.

הראשונים שחצו את גבולות הגלובוס מנקודה לנקודה דרך מוזיקת הטראנס, מאז ועד היום נחשבים לחלוצי הדור של המוזיקאים הישראלים ומובילי דרך. אצלנו הם ממש כמו בני בית והחיבור עם העמדה הוא נדיר. סט חובה לכל טראנסיסט אמיתי.

OUTSIDERS 
TIP RECORDS 
חיים וגיא אשר מוכרים לכולנו בכינוי הבמה ה”יוצאים מהכלל” או באנגלית אאוטסיידרס, ממובילי זאנר הפסיי הבועט חתמו בלייבל החזק והוותיק דיפ רקורדס העולמי ומאז לא מפסיקים לככב בסטים חזקים ברחבי העולם. תחת הפרוייקט הספיקו להוציא אלבום אומן בכורה 8 איפייז בלייבלים כמו נאנו רקורדס וטיפ רקורדס האיכותיים, וחתמו על קו יחודיי אשר מוביל אותם בראש ההרכבים המעניינים של השנים האחרונות.

FREEDOM FIGHTERS 
HOMMEGA RECORDS
שחף אפרת למי שלא מכיר הוא “לוחם החופש”, מוזיקאי איכותי שהספיק להוציא אלבום אומן שני שעושה רעש במקומות הנכונים, ומנוגן על ידי מיטב אומני הטראנס העולמיים. שחף נהיה ה”אס” הבא של הלייבל הישראלי הכי חזק בעולם הומגה שמצייג את הגדולים כגון אסטריקס, אינפקד מאשרום ועוד… בקיצור מה שאנחנו רוצים זה שתפתחו את כל החושים שלכם בסט שלו, האלבום מדהים אתם תדברו עליו הרבה, בטוח !

ELECTROM 
שגיא “גואה”, בחור מגניב וחביב מרמת הגולן, בהחלט לא דמות שאפשר לפספס בעזרת החיוך הכובש שלו.  שגיא כבר הספיק ללהטט עם המוזיקה שיוצאת מליבו במספר רב של במות, מיוניטי חמת גדר האחרונה, ועד דופלקס של אורן קומה בתל אביב הבחור אוהב מוזיקה, ומוזיקה טובה ואיכותית, אנחנו שמחים לתת לו להראות את הכישורים שלו ולהכניס אתכם לאווירה טובה מתחילת הערב.

JINJI
ORGANIC 
טוב את הפרצוף הזה אין חובב טראנס שלא מכיר, צבעוני, חביב, כובש באישיות חמה ומלטפת, אבל משוגע עם קבלות. הוא הולך איתנו מתחילת הדרך, והדרך שלו היא דרך המוזיקה, אז לא נשארו לו הרבה ברירות והוא החליט לתת לרגשות שלו לדבר דרך הצלילים, החיבור לרחבה ולעצמו. אנחנו שמחים לתת לאח משפחה את הבמה הראשונה שלו , והוא הולך לקחת אותנו לסיפור מיוחד משלו שיסתיים באור הבוקר.

את האווירה הבנתם ? לילה של איכות טהורה , יופי אפשר להמשיך….

מנהלות

* פתיחת שערים 23:00 בדיוק
* הנחות למקדימים ברשימות בלבד עד השעה 00:00 ב 50 ש”ח
* לאחר השעה 00:00 המחיר 70 ש”ח לרשומים בלבד !
* הכניסה מחייבת בבידוק ביטחוני !
*  אנחנו רוצים לשמור על המרחב האישי של כולכם ו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.

בואו להנות לשמוח ולעשות את מה שגורם לכם לחיוך.

 


P.L.U.R
ORGANIC – Connecting Music With PPL

כרטיסים ומידע

30, בנובמבר
ההשתתפות באירוע: בנים 23+
בנות 20 +

החל מ 23:00 עד 06:00
גארדן, חיפה.

ליינאפ

ASTRAL PROJECTION
OUTSIDERS
FREEDOM FIGHTERS
ELECTROM
JINJI

 

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!