הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אנוביס יורקן וסנדמן בקומונה – 15.03.18

אנוביס יורקן וסנדמן בקומונה – 15.03.18

מקדש הסאונד התל אביב לא מפסיק לחדש אף פעם.
בכל חמישי אנו יוצקים את התוכן והופכים את חללי הבלוק ללב חי ופועם, בועט לפעמים,מהפנט לעתים, ואנחנו כבר בטוחים שלילות חמישי בדרום העיר קיבלו חיים משל עצמם!

רגע לפני שמתעמקים – שמחים לעדכן על חגיגת יום הולדת ל2 מילדי קומונה הכי אהובים, יובל להב והחיוך שאינו נגמר, הפתעת העונה ללא ספק ואוראל איובי הבעלים של מותקלה ויום ספורט, סמן הגואה הימני שלנו!

שמחים לספר לכם שהשבוע, שני גופים יוצאי דופן מצטרפים לטקס השאמני. מצד אחד, משפחת פרקטל היישר ממחתרת מסיבות ז’אנר הגואה טראנס, ומצד שני, מכללת ביט מאסטר מגיעה אלינו לשואוקייס אגדי! ביט מאסטר – האקדמיה למוסיקה אלקטרונית מורכבת מאמנים שמלמדים את האמנים של הדור הבא – עם גישה מיוחדת ותוכנית לימודים יעילה ביותר.

כל המורים הם אמנים פעילים – רובם מוכרים בעולם כולו . כיתות קטנות , ציוד איכותי וגישה משפחתית ומנצחת של מכללת בוטיק בגובה העיניים. ההצלחה של הבוגרים, שאתם כבר מכירים כאומנים מהשורה הראשונה, מדברת בעד עצמה.

כל כך הרבה צבעים, נכנסים לתהליך עמוק של התהוות ב3 רחבות, בלילה אחד, במועדון הבלוק!

BLOCK FLOOR 

ANOEBIS SUNTRIP Rec Belgium
יוסק וראקן הוא המנהל או יותר נכון הגנרל מנגר של הלייבל הבלגי המצויין והיחודיי סאנטריפ רקורדס. המחלה למוסיקה התחילה אצלו איפשהו שם בשנת 1998, הוא מספר שבהתחלה מרוב התלהבות הוא קנה כמה שיותר דיסקים של הסגנון שהוא התאהב בו הגואה טראנס ובמהרה הגיע ל200 דיסקים שאותם הציג בפעם הראשונה בסט הראשון שלו בשנת 2000, ומשם הכל כבר היסטוריה.

מעבר להיותו בעלים של הלייבל הוא כבר הספיק לנגן לפי מה שהוא סופר מעל ל 550 מסיבות בכל רחבי העולם, הבמות והפסטיבלים הכי מדוברים והיד עוד נטויה.

U-RECKEN Dacru Rec
יש הרבה אומני טראנס ברחבי העולם, ואף אחד מהם שנשמע כמו יניב בן ארי. את התדר הייחודי שלו אנחנו שומעים בכל פסטיבל גדול וקטן מעל שני עשורים. ואין ספק שיורקן הוא אחד מאותם אומנים שהטביע חותם אמיתי ונגע בעומק ליבם של מאות אלפי רייברים בדרכו הייחודית!

SANDMAN T.I.P Rec
ככה בונים ליינאפ לתפארת מדינת גואה 🙂
איציק לוי מהרגע הראשון היה חוד החנית ואחד מחולצי הגואה טראנס בישראל ובעולם. הצלילים שלו אחראיים על לא מעט נעימות היסטוריות ולהיטי ענק שחרכו כל רחבה מאז שנות ה90 המוקדמות. אבי הפסיכודליה הישראלית שהצליחה לפרוץ קדימה ולהגיע על מעבר לים ועשות הד חזק ופירגון מלא מעט אומנים עולמיים מגיע למקדש הסאונד.. וכל מילה נוספת מיותרת 🙂

ON3 HOMmega Rec
מביני עניין טוענים כבר שנים רבות שסמואל הוא היוניון ג’ק הישראלי. מאולפנו הצנוע שבצפון הארץ, צלילים מכושפים, מהפנטים ומדוייקים נוצרים ומשוחררים דרך הלייבל האגדי הוממגה לאוויר העולם. אחרי מסע הופעות בשנה שעברה כחלק מחגיגות ה20 להוממגה, סמואל הפך בן רגע לאחד הכוכבים המבוקשים ביותר בעולם.

TERRA VS SAMRA Beat Master Nutek Records
לכל כוכב יש נקודת התחלה. טרה וסאמרה, שני בוגרים מצטיינים ממכללת ביט מאסטר כבר מוכרים לכם בכל קצוות יערות ישראל ופסטיבלי העולם. בר לוי א.ק.א טרה כבר הספיק לכבוש בסערה את ליבם של מאות אלפי חובבי טראנס פסיכדלי מכל קצוות תבל והוא ללא ספק השם החם בעולם הטראנס , חתום בלייבל ניו טק שנחשב בין הלייבלים המובילים בסגנון.

טל סאמרה יוצר את המוזיקה האהובה עלינו כבר משנת 2006, בסגנון מדויק, חסר פשרות, מקצוען אמיתי, מכונת להיטים משומנת היטב, כל טרק ורמיקס שלו מכה גלים בעולם ומגיע למקומות נכבדים ולסטים של התקליטנים המובילים.

MAZIG
עומר מזיג, יוצר פסייטראנס כבר משנות ה2000 המוקדמות, החל את חיי היצירה כבר בגיל שאחרים ביקשו לבר המצווה טיול מסביב לעולם, עומר קנה את הסינטי הראשון. לאחר שנים שעומר שיחק עם הכלים האלקטרוניים באופן לא מקצועי וקיבל פידבקים אדירים מסביבתו הקרובה, יצא פרוקיט הפסייטראנס שלו לאור ב2016 ומשם הכל היסטוריה! אל תפספסו את אחד הכשרונות הגדולים ביותר בעולם הטראנס העכשווי!

‏GOA AFTER HOURS @ the Lounge 
ITSROOBALICA Suntrip Rec
והרי לכם פצצה נוספת ..
רן נואמה המכונה איצטרובליקה .. מהאספני גואה טראנס מהגדולים בעולם, כן כן בעולם. עם אוסף תקליטים ודיסקים מהנדירים שיצאו עד היום .. איצטרובליקה שחתום בלייבל של סאן טריפ עם חוש טעם מוזיקלי רוחני ומיסטי ויכולות מיקס מהטובים שיצא למיקסר להכיר .. סט מלא במוזיקה נדירה ואנריליס.

MOTEKLE
המסע לסוף הדרך יוצא, והוא כמו תמיד אצל קומונה. חד, מהפנט, בועט וחסר פשרות עד הביט האחרון! הראל מותקלה האחד והיחיד שבמשך תקופה ארוכה דאג לראש שלכם בהודו וממשיך להפיץ את תורת הגואה מגיע לנגן לראשונה בבלוק סט גואה אולד סקול ואנרליסים שיחזיר אותנו חזרה בזמן לחופים של גואה עד אחרון הרוקדים.

SQUAT FLOOR
Powered By Savta
סבתא, נקודת האיזון של הליין הזה, תמיד מקיימת ובענק בכל אירוע ואירוע. הרחבה הכי אפלה, לוהטת ומערפלת חושים בדרום המזרח התיכון מוכנה לעוד ערב ענק, אינטימי ומלטף כמו שרק סבתא יודעת.

JENIA TARSOL 
כמה נעים לראות אומן ישראלי הופך בזמן כל כך קצר לכוכב בינלאומי
היריעה קצרה מכדי לספר על כל מעלליו של ג’ניה טרסול.. אתם תבדקו האם הכל נכון ביום חמישי ברחבה כי המרחק בין תל אביב לאיביזה לעולם לא היה קצר יותר

ADI SHABAT 
עבר יותר מידי זמן מאז שהדיג’יין הבכירה בישראל הגיעה לסשן לוהט בסקוואט המבעבע של סבתא. עם ריליסים וגיגים בכל פינה נחשבת בעולם, עדי שבת מגיעה עם ארסנל של מוזיקה חדשה למעבדה שלנו, ואתם שפני הניסוי שלה 🙂
תתנהגו יפה או ש…

DAN ORBACH 
דן אורבך הוא DJ ומפיק. כשהחל אורבך לתקלט היה מתקלט בעיקר היפ-הופ, ועם הזמן התחיל לחקור וללמוד מוסיקה אלקטרונית, תוך כדי שהוא פוזל הצידה; ובתקלוטיו כבר משלב האוס, דיסקו וטכנו. היום דן מנגן ויוצר בעיקר האוס וטכנו וידוע בסטים המגוונים שלו, שמגבשים בתוכם אקלקטיות אלגנטית והשפעות של סול עם שילובים אמיצים ומעניינים בין ז׳אנרים, שמעידים על המקורות שלו ומאיפה הוא בא במוסיקה.

אחרי לא מעט זמן שתיקלט בכל מקום בעיר, בשנה שחלפה דן עשה את הפריצה הגדולה שלו לעמדות הקלאבים החשובות בעיר, מהאלפאבית דרך הבוטלג עד בית מעריב ועד לרחבת הסקוואט של סבתא בחמישי הקרוב!

MITA GAMI 
היישר ממלכת הזריחה, מיתא גאמי, או יותר נכון עמית אגמי, מגיע לחרוך את רחבת הסקוואט של סבתא. אין אחד בחיי הלילה שלא זכה לעדנה מחודשת בעזרת הסטים הייחודים שהפכו את קו ישראל ברלין איביזה לקצר מתמיד.

LOUNGE FLOOR 
Beat Master Showcase
בחמישי הקרוב הלאונג’ הולך להפוך למקום בו חלומות מתגשמים. לאומנים, לקהל ולמפיקים כאחד. שואוקייס ראשון מסוגו של מכללת ביט מאסטר, עם האומנים שכולכם כבר מכירים ואוהבים, דרך הסיפור שלהם, שנתווה כחוט השני בין האומנים, עד לשלמות היצירה !

ASH VS SHAYO
סאם ASH, האיש והפטיפון, תקליטן מנוסה שהגיע אלינו מניו יורק והביא איתו את וייב הטכנו האמריקאי. איתי – SHAYO – בוגר קורס DJ PRO LIVE ובן אדם עם המון אהבה להאוס וטכנו וטאץ’ של קסם על העמדה.

TERRASUN
ולאד Terrasun- אמן עם פז”מ לא קטן שהספיק להוציא כבר מוסיקה בלייבלים נחשבים ולהקפיץ במות בעולם ייתן לכם טעימה מהאי פי החדש.

PONDORA VS HAUSMAN
שי מההרכב PONDORA שכבר מכה גלים בעולם כולו ונמצא על הקו ישראל ברזיל באופן קבוע. רועי האוזמן – בוגר מסלול הפקה שמגיע עם מוסיקה חדשה ומחשמלת היטב שלא תשאיר אתכם לרגע במנוחה.

KATRI
קטרי – הדבר החם והמדובר בברזיל היום – עם מוסיקה מקפיצה והפקה חסרת פשרות.

ERAN GORDON
ערן גורדון – האיש והגיטרה שאין צורך להציג – בוגר קורס הפקה בביטמאסטר עם הפתעות חדשות מורגשות – מי שמכיר – יודע שכשהוא על העמדה – אש ברחבה.

REALITY SKY
לין טובול – אחת האמניות המעניינות והמדוברות בישראל היום, מגיעה לשבור את הרחבה לפני שעולה על מטוס וטור ראשון לברזיל, מקסיקו והודו.

מנהלות

* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה וסבתא
60 ש”ח עד 1:00
80 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-100 לרשומים
המחיר המלא עומד על 120₪
– –
עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.

* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו, לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה. אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
* מבקשים לא להשתמש בטלפונים סלולרים ברחבות, זה פוגע בחבר לידכם, פוגע בוייב ופשוט לא קול.

KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

15, במרץ
החל מ 23:3 עד 09:30
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

BLOCK FLOOR
ANOEBIS
U-RECKEN
SANDMAN
ON3
MAZIG
TERRA VS SAMRA

SQUAT FLOOR
JENIA TARSOL
ADI SHABAT
DAN ORBACH
MITA GAMI

LOUNGE FLOOR
ASH VS SHAYO
TERRASUN
PONDORA VS HAUSMAN
KATRI
ERAN GORDON
REALITY SKY

‏GOA AFTER HOURS @ the Lounge
ITSROOBALICA Suntrip Rec
MOTEKLE

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!