הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

תנו ללב למצוא את הדרך

תנו ללב למצוא את הדרך – המסלול להתעוררות רוחנית

החיים הם דבר מסקרן. כל כך הרבה תחומים שונים שאפשר להתעניין בהם ולחקור אותם. לגלות תשובות לשאלות שסיקרנו אותנו ולהמשיך האלה עם שאלות חדשות אך קיימות גם שאלות כאלו, שלעולם לא נמצא עליהן תשובה חד משמעית.

מה היא משמעות החיים ? מה קורה אחרי אחרי שהם יסתיימו ?…

האנושות המציאה גרסאות רבות לשאלות אלה ואיני מתכוון לדון באף אחת מהן. יש משהו אחר שאני רוצה להגיד…

האדם היחיד שעלינו לתת תשובה לשאלות אלה, הוא אנחנו עצמינו, בדיוק מהסיבה הזאת אני שאלתי אתכם כדי שתדעו שרק אתם יכולים לגבש לעצמכם את השקפת עולמכם. בכל הדורות התווכחו ביניהם בני האדם על מה שמחכה לנו בצד האפל של מעגל החיים והרבה אנשים טענו שהם יודעים בדיוק מה מצפה לנו ומה עלינו לעשות בכדי להרוויח לעצמינו מקום טוב יותר כשנגיע לשם. יחד עם זאת, הבעיה היא שכל מי שמדבר על זה לא באמת ראה מה יש שם ומי שכן ראה, לעולם לא יחזור בכדי לספר לנו על כך.

האדם היחידי שיכול למצוא משמעות לחייך, הוא אתה. בואו נזכור את זה ברגעים בהם נשמע שהדרך שבה אנו הולכים לא מובילה לשום מקום ועל מנת לגלות את האמת עלינו לצעוד בעקבותיו של מישהו אחר. איך זה יתכן שאין משהו נכון לגבי כולם ? איך יתכן שלכל אחד יש את האמת שלו ? זה יכול להוביל לכאוס מוחלט…

השורש של הבעיה

אך הכאוס הוא דווקא תוצאה של סכסוכים מכוונים ומתוכננים מראש בין ארגונים גדולים שבהם אף אחד מהאינדיבידואלים לא באמת שייך לעצמו אלה משרת את הרעיון שהגה מישהו אחר והצליח לשכנע רבים אחרים בכך שהאמת שלו היא האמת היחידה.

העולם יהיה מקום הרבה יותר טוב ונעים אם בני האדם יתחילו לחיות מתוך האמת שלהם במקום לנסות להוכיח כל הזמן את השקר של האחרים.

תגלו את האור שיגרום לכם לנוע בעקבותיו ותצאו לדרך רק אל תשכחו, כל אחד ינוע לכיוון אחר וזה בסדר. במידה ונתקלתם בכאלה שחושבים כמוכם, טוב מאד! יהיה שמח יותר ללכת ביחד אך אל תתנו לעולם לאף אחד לשחק בדעותיכם ולשנות את מסלולכם… תזכרו שעליכם להתרחק מאלה שמבטיחים את כל הטוב שבעולם. אם תלכו אחריהם, אלה אותם אנשים שיאיימו עליכם בכאב וייסורים במידה ותגידו להם לא!

הדבר היחיד שעליכם לעקוב אחריו הוא ליבכם ועדיף להעביר את כל החיים בחיפוש אחר האמת שלכם מאשר ללכת בעקבותיהם של אלה שמבטיחים לכם גן עדן.

עוד דברים מעניינים בקבוצות > אמנות פותחת תודעה או מדברים פסיכדליה

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!