הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם Pettra ובניה ברבי על הקליפ החדש “Anna”

ראיון עם Pettra ובניה ברבי על הקליפ החדש “Anna”

אחרי ציפיה רבה, פטרה ובניה ברבי משחררים את הקליפ החדש שלהם “Anna” שמעבר לנופים האינסופיים של הדיונות והאווירה המדברית שהקליפ מספק, יצרנו עמם קשר כדי לבדוק מה עומד מאחורי שיתוף הפעולה המרתק.

בשנים האחרונות פטרה בונה לעצמו שם של אמן מעניין ומגוון, ויצר מוזיקה אלקטרו-אתנית ב- 4 השנים האחרונות עם לייבלים כמו Hommega, Up Records, Iono, BMSS ועוד. בנוסף הוא גם שיתף פעולה עם אמנים כגון Animato, Azax ואפילו עם מיומנה.

לאחרונה הוא התחבר עם הזמר והיוצר בניה ברבי לשיתוף פעולה חדש המשלב שירה בערבית, צלילים מהמדבר ו- Psytrance. התחברנו עם שני האמנים בדוא”ל כדי ללמוד עוד על הפרויקט:

ש. אז מי זה פטרה? מאיפה השם?

ת. יונתן: אני יונתן שרייבר מירושלים, בן 29. פטרה היא עיר היסטוריה מיוחדת וחשובה בירדן. ביקרתי שם לפני 10 שנים בסלע האדום, וזה היה רגע שלעולם לא אשכח, זה נתן לי את ההשראה לשם הפרויקט.

ש. מהו החזון המוזיקלי שלך?

ת. יונתן: כשאני יוצר מוזיקה אני חושב על המדבר. אני בעצם יוצר את המוזיקה שאני רוצה לרקוד במדבר.

https://www.youtube.com/watch?v=__tORi5EuVc

ש. האם אתם זוכרים את המסיבה הראשונה שהלכתם אליה? התחברתם מיד?

ת. יונתן: המסיבה הראשונה שהלכתי אליה הייתה פסטיבל שדות התות באוסטרליה. הייתי בן 21 וזו הייתה הפעם הראשונה שלי במסיבה בטבע. הייתה מערכת סאונד ענקית, והייתי ביראת כבוד. זה נשמע כמו הדבר היפה ביותר ששמעתי מעודי, ורקדתי באותה נקודה במשך 24 שעות, במהלכן צרכתי רק בננות, תמרים ומים.

השיר אנה – הוא שילוב של חברות ארוכה ושל האהבה למוזיקה. שילוב של ז’אנרים מוזיקליים שונים, שמקשרים את הגרוב האתני עם עולם הטראנס.

בניה: לפני שנים הייתי במסיבת טראנס במשך 3 ימים בצפון תאילנד, זו הייתה חוויה בלתי נשכחת.

פטרה טראנס Pettra
פטרה לייב.

ש. האם אתם מרגיש שהחוויות מהמסיבה הראשונה ההיא עדיין משתקפות במוזיקה שלך היום?

ת. בניה: אין ספק, לתחושת השמחה מאז עדיין יש השפעה על המוזיקה שאני יוצר היום.

יונתן: באופן כללי אני חושב שכל מה שאני חווה משתקף במוזיקה שלי. אפילו הדברים הקטנים ביותר, כל מה שאתה אוכל, נוגע בו, קורא, הכל חלק ממני וזה בא לידי ביטוי במוסיקה.

בניה ברבי לייב בבארבי תל אביב
בניה ברבי לייב בבארבי תל אביב

יש לכם שיר חדש – אנה – ספר לנו עליו

ת. בניה: השיר אנה – הוא שילוב של חברות ארוכה ושל האהבה למוזיקה. שילוב של ז’אנרים מוזיקליים שונים, שמקשרים את הגרוב האתני עם עולם הטראנס.

יונתן: אנה היא קודם כל מפגש של שני חברים קרובים, ששניהם אוהבים מוסיקה וריקודים במדבר. הטרק נולד באופן ספונטני. זה היה מסע משותף של בניה ושלי והוא היה חזק מאוד ושמח.

הורדה חינם Petra & Benaia Barabi – אנה

ש. הטרק מגיע גם עם קליפ מיוחד – איך זה נוצר?

ת. יונתן: היה ברור מאוד לשנינו שרצינו לצלם אותו ולהוסיף עוד מימד אמנותי מעבר למוסיקה. גייסנו את עמית עזריאל, איש מדהים ואמן וידאו מקצועי ומעולה, ויחד יצרנו עולם משותף.

ש. תוכניות עתידיות?

ת. בניה: התוכניות שלי לעתיד הן להמשיך לעבוד קשה, ליצור מוזיקה חדשה ולחבר בין עולמות שונים מוזיקלית, ואולי ליצור עולמות חדשים!

יונתן: השנה הזאת היא מרגשת מאוד עבורי, אני גאה לשתף פעולה עם 6 אמנים שאני באמת מעריך ומכבד מעולם ה- Psytrance ומעבר לו: טרק נוסף עם  בניה, וטרקים עם Pixel ,Freedom Fighters,  אנה עארף (להקה אלקטרו-אתנית רגאיי מאוד מיוחדת)  Raynosaurus ו- Bizzare Contact.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!