הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם Cosa Nostra

ראיון עם Cosa Nostra

השם קוזה נוסטרה צץ הרבה לאחרונה, עם רליסים ב-TIP Records ורמיקסים ל – Astrix ,Infected Mushroom ו – Yahel. הצוות של טראנסנטראל שוחח עם אסף מקוזה נוסטרה כדי ללמוד עוד על הפרוייקט.

אתם יותר ממוזמנים להאזין לטראקים של קוזה נוסטרה בזמן הקריאה.

ש. מי הם קוזה נוסטרה ומדוע בחרתם בשם זה?

קוזה נוסטרה הם אסף קרייזר- Xanex, וניר שינברג- Psyro, שני חברים טובים לפני הכל ומכורים למוזיקה! השם קוזה נוסטרה הוא הקטע שלנו, זה לקוח מהמאפיה הסיציליאנית האגדית. גדלנו על הסרטים של סקורסזה וקופולה וכמו בסרטים שלהם, חברות ונאמנות תמיד הייתה חשובה לנו מאוד, חברינו יכולים להעיד כל כך. לטובתם אנחנו מקווים מאוד שכן!

“בשביל בחורים שהפכו לדיג’יי כבר בחטיבה, היה ברור לנו שבהמשך נופיע על הבמה. זה היה החלום.”

ש. ספרו לנו קצת על המוזיקה שלכם – למה אנשים יכולים לצפות מטראק של קוזה נוסטרה. מה אתם שואפים להשיג בעזרת המוזיקה שלכם?

המוזיקה שלנו היא שילוב של פול און ופסיי, אבל אין לנו חוקים ומגבלות. אנחנו יוצרים אך ורק טראקים עם קונספט, עם אמנות גרפית מוזרה ביותר ורעיונות מוזיקליים מחוץ לקופסא, מה שגורם למוזיקה שלנו להיות מאוד גימיקית ומזוהה. אנחנו מקווים שגם כשנשמע את המוזיקה שלנו בעוד 20 שנה היא עדיין תשמע עדכנית.

הרעיון המרכזי הוא שמישהו ישמע טראק של קוזה נוסטרה, ומיד יזהה שזה טראק של קוזה נוסטרה. אנחנו באמת מאמינים שאנחנו כאן כדי לספר סיפור דרך המוזיקה, זו המטרה העיקרית שלנו. כמובן שבסוף לראות את הקהל רוקד כשאנחנו על הבמה זו האורגזמה האמיתית.

cosa nostra
קוזה נוסטרה במסיבת מחתרת בארץ. צילום: עמית עזריאלי

ש. מה קורה בימים אלו עם הפרויקט שלכם?

אנחנו כל הזמן עובדים בסטודיו ומנסים ליצור המנונים חדשים. אחרי ההצלחה הגדולה של El Mariachi והרמיקס ל Electro Panic אנחנו חושבים על El Mariachi 2 ויש לנו כמה רליסים רציניים בקרוב. תזכרו את השם 1000 Acid Trips, הטראק הזה אהוב עלינו במיוחד. אנחנו עובדים ללא הפסקה בשביל להביא את הסאונד שלנו לרמה הגבוהה ביותר.

ש. אתם עושים הרבה דברים בסצנה הישראלית, ספרו לנו עליהם.

אנחנו מנגנים הרבה שנים תחת השמות Xanex ו-Psyro ואני אישית הפקתי מסיבות ועבדתי עם אמנים רבים כבר כמעט 20 שנה. זה מה שמשאיר אותי צעיר. הקמתי את הליין של ימי רביעי בבלוק ב-2006 והייתי מעורב בהפקות שונות בארץ בניהם צונאמי, Global Warming, Different Behaviour, Lala Production וטיפ פסטיבל. כרגע אני מתעסק בעיק בבייבי החדש, הליין קומונה בתל אביב.

“מצאתי את עצמי נוהג ברכב שלי ומאחורי שיירה של 20 רכבים שמחפשים את המסיבה”

ש. אתה זוכר את המסיבה הראשונה אליה הלכת? איזו השפעה הייתה לה עליך?

שנינו הלכנו למסיבות טראנס בגיל צעיר יחסית, 15-16. זו הייתה תקופה בחיים שכל מה שעניין אותנו זה מסיבות טראנס. המוזיקה שאבה אותנו פנימה וניתקה אותנו לגמרי מהעולם החיצון. בשביל שני ילדים שניגנו על כלים שונים, שעבדו עם תוכנות במחשב והפכו לדיג’יי כבר בחטיבה, היה ברור לנו שבהמשך נופיע על הבמה. זה היה החלום.

מסיבה אחת שזכורה לי היטב זו מסיבה בבית גוברין בתוך מערה. הגענו לשם אחרי שעות שלמות של חיפושים, אף אחד לא ידע לאן ללכת. אני זוכר שעצרנו בתחנת דלק ומשום מה כל הרכבים אחרי חשבו שאני יודע לאן אני נוסע, ופתאום מצאתי את עצמי נוהג ברכב שלי ומאחורי שיירה של 20 רכבים שמחפשים את המסיבה. בסוף מצאנו את המסיבה ונכנסנו למערה. דיג’יי Dede ניגן באותו יום, הרצפה במערה הייתה כל כך נטויה שכולם רקדו ונפלו כל הזמן. שנים אחר כך כשאני וDede הפכנו לחברים הזכרתי לו את המסיבה הזו וצחקנו על זה המון. זו הייתה תקופה יפה בחיים.

cosa nostra
קוזה נוסטרה במסיבה של הקומונה בבלוק. צילום: אלברט ללמייב

ש. מהו הטראק האהוב עליכם בכל הזמנים? אנחנו יודעים שזה קשה אבל תנסו

טוב, בגלל שאנחנו שניים נציין שני טראקים. אחד הוא Gamma Goblins של Hallucinogen והשני Teleport של Man With No Name.

 ש. תכניות לעתיד של קוזה נוסטרה?

אנחנו רק מקווים להמשיך לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים ולהתקדם עוד ועוד, להופיע על הבמות הגדולות ביותר, לקבל את האנרגיות של הקהל, ובעצם “לחיות את החלום”.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!