הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם מפיק – פסטיבל Forest Soul Gathering

ראיון עם מפיק – פסטיבל Forest Soul Gathering

פורסט סול גדרינג הוא פסטיבל חדש המתקיים השנה ביולי בין התאריכים 21 – 25 בלוקיישן פראי שמוקף ביער לצד חופי נהר זורם בצפון פורטוגל. מארגני הפסטיבל שמים דגש על אופי האירוע שמטרתו להיות  100% אקולוגי וידידותי לסביבה. שוחחנו עם “מאט” מצוות ההפקה של Forest soul Gathering במטרה לשאוב פרטים נוספים ולשפוך אור על האירוע שעתיד להתרחש.

על מנת שנוכל לשמר את זרימת האנרגיה הטבעית של המוזיקה, היקום זקוק לכלים הנכונים שישלימו את החלקים החסרים בתזמורת

ש. ספר לנו קצת על הרעיון שעומד מאחורי פסטיבל “פורסט סול גדרינג” ? ומי הם האנשים שמאחורי הקלעים?

ת.
חפרנו עמוק בתוך עצמנו על מנת למצוא את הדרך כיצד לבטא את התשוקה שבוערת בתוכנו, לאגד קבוצת אנשים סביב אתגר קולקטיבי שיהווה השפעה על חיי היום יום ועל הדורות הבאים. התחלנו להעלות רעיונות על הכלי האולטימטיבי שיהווה את הדבק ויצור את החיבור בין אנשים. באופן טבעי, הייתה זאת המוזיקה שליכדה את הכל.

בתור צוות ההפקה של פורסט סול גדרינג התמקדנו בקהל שמחפש את ההרמוניה ושלוות הנפש הטמונים במערכת האקולוגית. אנשים שמחפשים צמיחה רוחנית ומוכנים לשינוי. פורסט סול גדרינג מספק את הכלים שלדעתנו הכרחיים לצורך מימוש השלב הבא באבולוצית הצמיחה הרוחנית של האדם.

ובאותה מידה, כתוצאה מקבלת האתגרים החדשים עלינו, המסע הזה שנרקם, צעד אחר צעד, כל המשפחה שעומדת מאחורי הפרוייקט שנקרא “פורסט סול גדרינג” גדלה על בסיס שיתוף ידע, כבוד ההדדי ותשוקה עזה לאתגרים חדשים. ב”קונה – ילה” (סאן בלס,פאנמה), היה המפגש הראשון של צעירי ההפקה עם שבט מקומי, מפגש שהפך לתקופת זמן של כשנה שבה חיינו ביחד איתם, השכלנו ולמדנו מהאנשים שכיום מרכיבים ביחד איתנו שבט חדש. ישנה תחושה עוצמתית של אנרגיה מסיבית סביב הפרויקט והאנשים המעורבים בו ואנחנו באמת רוצים לחלוק את זה איתכם!

כאן תוכלו למצוא מידע נוסף > פסטיבל פורסט סול גאדרינג

ש. מהו החזון כלפי פורסט סול גדרינג? מהו הקהל שאתם צופים שיגיע? מה הרף שהצבתם לגבי כמות הבליינים שצפויים להגיע?

ת. החזון שלנו הוא להוות מוקד לאנשים שברצונם ליהנות ממוזיקה איכותית בשילוב אמנות פסיכדלית, וכמו כן לתת לאנשים את הכלים שבאמצעותם יוכלו ליצור סביבה ירוקה יותר ולשמור על כדור הארץ. למעשה, זהו מקום בו כל בליין יוכל למצוא את הדרכים שיעזרו לו להשתפר בתור בן אדם ובכך להבטיח עתיד טוב יותר. אנחנו רואים ב”נשמות היער” (הבליינים), קומץ של אנשים קסומים אשר רואים דברים מבעד לצורתם החומרית ובכך נוצר מימד שונה שתורם לאפשרות לחוות את ההרמוניה שמסביב. אנו מכוונים לאנשים שרוצים לחוות ולקחת חלק ביצירת אמנות של התזמורת הטבעית שנקראת כדור הארץ, כאלה שמשתדלים לא להתעסק בטפל אלא לזרום ולהתמקד בעיקר במוזיקה.

אנחנו לא מכוונים לכמות ספציפית של קהל במסגרת הפסטיבל הראשון אך מקווים שהאנשים שיגיעו יהיו כאלה שמוכנים ללמוד ולהעשיר אחד את השני בכדי לעשות את הצעד הראשון באתגר קולקטיבי שכזה.

אנחנו משתדלים לשלב בעבודתנו אנשים מהתעשייה שבראש שלנו, אנשים שלא מונעים כספית או מחפשים תהילה (שלצערנו יש לא מעט) ומוזיקאים שמגיעים בשביל להעביר חוויה פסיכדלית.

ש.אז מה כלכך מיוחד בפורסט סול גדרינג שמבדל אותו מאירועים אחרים?

ת. כל הפסטיבלים מיוחדים בדרכם שלהם, מה שמיחד את פורסט סול גדרינג הוא שזאת דרכינו לעזור לעצמנו, לכוכב ולסובבים אותנו. אנחנו מתמקדים בדברים שדרושים בכדי ליצור את החזון והמחשבה פחות מופנת לעבר אירועים אחרים, למרות שהצוות תמיד עם ראש פתוח לגבי עצות, דעות או כל דבר אחר שעשוי לתרום לאבולוציה של פורסט סול גדרינג.

ש. ספרו לנו על תהליך בחירת הליינאפ…

ת. אנו תמיד משתדלים להציג/להנגיש את מלוא החוויה מנקודת מבטו של הבליין, לכן אנו עושים את בחירותנו ע”פ מה שנתפס בעיננו כמוזיקה טובה. אנחנו משתדלים לעבוד אם אנשים ששותפים לרעיונות שלנו, ובעלי קו מחשבה דומה. לצערנו בתעשייה קיימים לא מעט אמנים שמונעים מסיבות לא טהורות וסובבים סביב דברים חומריים כאשר אנחנו מחפשים את אלו שפה בשביל טהרת המוזיקה והטראנס. לדעתנו זאת אחת הסיבות ללמה החברה שלנו מאיטה את עצמה.

זאת הופעת הבכורה שלנו, פעם ראשונה שפורסט סול גדרינג מתקיים, פרח קטן שצומח בגינה ענקית, שום דבר לא בא בקלות ובצורה חלקה וישנם דברים שנוכל ללמוד מהם רק דרך עבודה עם אנשים ועשייה כי רק ככה נוכל ללמוד ולגדול.

ש. שמנו לב שאתם שמים דגש חזק מאוד לגבי האופי האקולוגי של הפסטיבל נשמח לשמוע על כך ? האם לדעתכם יש חשיבות לפרט הזה  בעייני הקהל שצפוי להגיע?

ת. אכן ! השאיפה היא ליצור אירוע  100% אקולוגי וידידותית לסביבה ואנחנו עובדים על כך בשיתוף עם “פארק סלטיק”. האני מאמין שלנו הוא שכל אירוע שיוצר חיבור עם אמא אדמה מחובתו להיות ידידותי ואקולוגי כלפי הסביבה.

בזכות האירוע שלנו, פורסט סול גדרינג אנחנו מנסים ליצור פלטפורמה שתהווה קווים מנחים לקהל שמגיע וזאת דרך רעיון השיתופיות, היצירה, הדיון ועוד.

כיום המטרה היא ליצור חיבור בין כל חלקי הפאזל של המעבר האקולוגי בתחום האמנותי והחברתי. אנחנו ממש משתוקקים לראות בעתיד את הדבר היפה הזה מתקדם תופס צבע, מקבל צורה ומגיע לרמות חדשות כשהוא סוחף אחריו “נשמות יער” שאנו מקווים שיהוו השראה לבאים אחריהם.

התחלנו מסע ארוך, אתגר שהתחייבנו אליו לחיים שלמים כשהמטרה הנעלה היא להזמין אנשים להתחבר מחדש לטבע ולעבוד יחד כדי להיות חלק ממעבר אקולוגי, חברתי וכלכלי הכרחי, אנו גאים על שמצאנו את הזכות לממש את שליחות חיינו!

מצפה לכם מסע שורשים במנהרת הזמן מכיוון שהספוט שנבחר לשמש אותנו באירוע הוא פיסת אדמה שהייתה מקום לידתם של השבט הקדום, “הסלטיק” ואנחנו נעשה כל שביכולתנו להעניק לכם חוויה באמת יוצאת דופן.

ש. מה לדעתכם עשוי להחרט בזכרונם של המבלים או כמו שציינתם אותם “נשמות היער” בחזרה לביתם ?

ת. העשייה שלנו מתמקדת ביצירת חיבור טוב ברחבה ומחוץ לה, סביבה טובה שתאפשר מרחב לחוויות חברתיות בקרב בליינים, אמנים ואנשי צוות. מסע רוחני אל עבר הפנימיות המלווה בתכני מוזיקה והאמנות משובחת שבשאיפה ישפיעו על הבליינים לקחת את זה לחיים הפרטיים שלהם מחוץ לפסטיבל.

אנחנו מזמינים אתכם לאירוע הקדם פסטיבל לקמפינג לפני האירוע מתחיל כי יש פעילויות שיתחילו לפני שהפסטיבל יתחיל לקהל הרחב כפי שהזכרנו באיוונט. הלוקיישן שנבחר לפסטיבל פורסט סול גדרינג נמצא על פיסת אדמה שהייתה מקום לידתם של השבטים הסלטיים, מה שיגדיל את החוויה ויספק קפיצה אחורה במנהרת הזמן ויאפשר מיימד נוסף להתחבר לתרבות הסלטיק. במהלך כל האירוע תהיה לבליינים גישה לאחד האזורים הירוקים בפורטוגל שיכלול לפעילויות שונות, סדנאות וטיפולים שונים וכמה משחקים שבטיים של שבט הסלטיק.


פורסט סול גדרינג, מבט ממעוף ציפור

ש.האם תוכלו להמליץ לבליינים היכן אפשר לטייל בפורטוגל או סביב הפסטיבל ?

ת. מונטאלגרה, העיר שבה יתרחש המפגש שלנו היא עיר נחמדה ופתוחה מאוד שבה תוכלו למצוא שפע של חנויות ואוכל מקומי טעים. צפון פורטוגל הוא אזור עשיר בהיסטוריה, גסטרונומיה ועוד. כמו כן, אפשר יכול למצוא הרבה אזורים ירוקים ליד מונטאלגרה אבל גם בכל רחבי הארץ יש יער יפה, נהרות ואגמים. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם”Pena Aventura” ו Eco-Celtic Park ובקרוב נספק רשימה עם כמה מהאזורים היפים ביותר ששוה לבקר בהם. באתר שלנו תהיה גישה לכל המידע שתייר צריך כדי ליהנות מהאנרגיה של מייטב המקומות הטובים ביותר של פורטוגל.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!