הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ראיון עם אמן – Life Spirit

ראיון עם אמן – Life Spirit

לא כל יום פוגשים יוצרים מוזיקליים שכל כך מחוברים ל”אני הפנימי” שלהם ודואגים להוציא אותו הכי נקי והכי אמיתי כלפי חוץ כדי להעביר את המסרים שאליהם האמן באמת מתחבר מהבטן התחתונה. את דניס פגשנו במקרה באיזה גיג שלו במסיבת חברים קטנה וכבר מאותו הרגע ידענו שצריך לתת במה לבן אדם הכל כך מיוחד הזה.

פנינו לדניס בשביל להכיר אותו קצת יותר לעומק, קריאה מהנה.

ש. אהלן דניס, לפני הכל ספר לנו קצת על עצמך.

שמי דניס צ’רני, בן 22, חי בצפון הארץ, לפני כחצי שנה סיימתי מסלול של שנתיים במכללת BPM הנוגע בתחום ההפקה, עיבוד, מיקס וכו’. אפשר לומר שחי בי סוג של “פיצול אישיות”. אני מפיק מוזיקת טראנס מצד אחד ומצד שני אני יוצר מוזיקה אקוסטית. את כל חיי אני מקדיש לשפה הגלובאלית שלנו שהיא מוזיקה. התחביבים שלי הם לטייל בטבע, לעשות מדיטציה, יוגה, אני נורא אוהב לכתוב ולהתחבר לאני הפנימי.

דניס לייף ספיריט life spirit
צילום: ליטל טל

ש. ספר לנו על הרגע בו נכנסת לעולם הטראנס.

זה היה רגע מדהים. זה קרה כשהייתי בן 13, לפני בערך 10 שנים כששמעתי את התקליט של אינפקטד מאשרום “CLASSICAL MUSHROOM”, ואת התקליט של סיימון פוספורד “”the long deranger ועוד כמה קטעים בודדים של סקאזי ופארנורמל אטאק בבית של חבר. באותו הרגע שנחשפתי למוזיקה המדהימה הזו הרגשתי משהו מיוחד ושונה, שלא הרגשתי משום סגנון מוזיקלי אחר.

ש. מתי התחלת ליצור מוזיקה, היה מניע מיוחד שדחף אותך לזה?

התחלתי ליצור מוזיקה בגיל 15-16. הייתי סקרן לגלות איך הכל עובד, איך בנוי שיר, טראק, ועם הזמן המניע הפך לרצון לעשות טוב לשבט המדהים הזה שנקרא בני האדם, לשמח, לרגש, להפיץ אהבה ולהביע את עצמי לעולם, יש לי הרבה מה להגיד.

ראיון עם אמן - Life Spirit

ש. אתה מנגן הרבה בלייב. באילו כלים אתה משתמש ולמה דווקא בהם?

אני מנגן בלייב בעיקר על הסינטי שלי כי דרכו אני יכול להוציא את הסאונד הייחודי שמבטא את התחושה שלי באותו רגע. אני משתמש במיקרופון שדרכו אני שר או מעביר מסר שעיקרו מתבסס על אהבה ואחדות. בנוסף לכך בשעות הפנאי אני מנגן על גיטרה וקלידים.

ש. איך היית מגדיר את המוזיקה שלך במשפט אחד?

אני יכול להגדיר אותה במילה אחת. אהבה!

ש. אומרים שלאמנים מתחילים מאוד קשה לטפס למעלה בגלל שצריך קומבינות וקשרים, ספר לנו קצת על המסע שלך והאם זה באמת קשה כמו שכולם אומרים?

המסע לשם מרתק, מחזק, ומלמד גם על החיים עצמם. אני מאמין שהדרך חשובה לא פחות מהיעד!

זה מסע קשה אבל אפשרי. בימינו אתה צריך לא רק לעשות מוזיקה, אלא גם לשווק אותה, להישאר נאמן לעצמך בכל מצב בלי להיכנע, עד שלאט לאט אתה מתחיל להיכנס לתודעה. זו דרך שצריך להתמסר אליה, ואם אתה מספיק מסור ומאמין בעצמך ובמה שאתה עושה אז הכל אפשרי!

ש. מהו התחביב הגדול ביותר שלך מעבר ליצירת מוזיקה?

לנשום ולהתחבר לטבע ולהוויה, להשתתף בפסטיבלים שקשורים בפתיחת הלב, פיתוח התודעה והרוח.

ש. מאיפה אתה מקבל השראה ליצור מוזיקה?

בעיקר מהנוכחות ברגע ומהאינטואיציה שלי, מבני האדם הסובבים אותי, אבל הרבה השראה מגיעה גם מפילוסופיה, הבנת הרוח והעולם. כמובן שגם האזנה למוזיקה מגוונת מעוררת המון השראה.

ש. מה החלום שלך בתור מוזיקאי?

החלום שלי הוא להופיע ולנגן את המוסיקה שלי, להפיץ אהבה בעולם, להפיק את הכי טוב שאני יכול ותמיד להתקדם ולבטא את עצמי טוב יותר בכל פעם.

ש. לסיכום, בתור מפיק מוזיקלי מתחיל איזה טיפ היית נותן לאמנים בתחילת דרכם?

תישארו אתם ותאמינו בעצמכם, תעשו את המוסיקה שיוצאת מהלב כי שם קורים הדברים המיוחדים 🙂

לכבוד הראיון, דניס Life Spirit הכין עבורינו מיני מיקס של המוזיקה שלו, תהנו!

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!