הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

קליקה בראשית – 18.05.19

קליקה בראשית – 18.05.19

מה המצב קליקוש?
For English Scroll Down…

השמש כבר קופחת, המזגן מכוון על קור, נגיעות של ים, והמדבר לגמרי פורח…

השנה החלטנו להתפזר, להגזים, להרים את הרף ואפילו לעשות דברים שעוד לא נראו בישראל.. כן, כן – לא נראו עדיין בישראל!
האמת, זה מרגיש כמו בראשית.

אחרי 7 שנים של החזקת הלפיד, פיזור אושר, הארת הלילה, תכנים מוזיקליים ותכנים קונספטואלים אנחנו יוצאים לעונה שהשקענו בה הכי הרבה אי פעם ובאותה נשימה נגביל את כמויות הקהל באירוע, הקפדה רחבה יותר על גילאי הכניסה והכי חשוב – אנחנו נגלה אפס סובלנות להפרעות מכל סוג שלא יהיו כלפי שאר בלייני האירוע.. כי התדר הוא הקו המנחה שלנו.

אם בתדר עסקינן, יצא לנו להסתכל קצת מהצד בשנים האחרונות על סצינת הטראנס שמשתנה בשנים האחרונות ומתפשטת בעולם כמו אש בשדה קוצים, פסטיבלי ענק בארה”ב מתמלאים באמנים מהז’אנר ואפילו אמנים מסגנונות אחרים, כמו נינה קרביץ ועוד.., מנגנים את המוזיקה הזו ללא הפסקה, ואנחנו שיש לנו אחריות גדולה לחלוק כבוד לחלק מהאמנים שבנו את הסגנון הזה, כחלק מ”חינוך הקהל” אל היסטוריית העולם הזה.

בעונה הקרובה אנחנו ננחית פה חלק מאותם אמנים, שהביאו את עולם האלקטרוניקה הפסיכאדלית לגדלים אליהם הוא הגיע היום, כחלק מהחזרת העטרה ליושנה וכדי להזכיר לכולנומה גרם לכולנו, בעצם, להתאהב במוזיקה הזאת מתלכתחילה.. כי בינינו, כבר לא כזה קל למצוא אירועים שמביאים את הכבוד והאהבה האמיתית שבנתה את העולם הזה.

מתחילים מהתחלה!

X-DREAM – Full Live – Boshke Beats, Germany
זה לא משנה איפה ניהיה ובניי כמה, תמיד אנחנו נשאר ילדי גן עדן….האומנם ? זו בדיוק התחושה המורגשת כשיאן, מרקוס ואריאל משחררים את האינטרו הראשון על הבמה. הופעה פול לייב שואו על טהרת הפסייטראנס האהוב והמוכר שעליו כולנו גדלנו. באסים שמנים וסאונדים מתכתיים מכל עבר ואין ספק שזה האקט הכי טוב בז׳אנר: אקס דרים תחת כיפת השמיים.

Bluetech – Live USA -“Sci – Fi Lullabies” Album Launch
אין תחושה טובה יותר מלשמוע הרמוניה מוסיקלית שסוחפת אותך עם המחשבות החיוביות וחיוך מרוח על הפנים ככה סתם…..אז עכשיו תדמיינו את זה צהריים לייב על במת הקליקה !!!! איוואן ״הכחול״ הוא אחד הכותבים המוכשרים ביותר שיש במוסיקה האלקטרונית.

העומק והרבדים כל-כך מורגשים בכל קטע עד שזה כמעט בלתי אפשרי לא לזהות את הטביעת אצבע שלו….זה בלוטק !!! אחרי שהרבה מאוד זמן נעדר מהבמות במחוזותינו אנחנו שמחים, נרגשים להשיק את האלבום החדש שלו אצלנו !

Astrix – Shamanic Tales Records
בכל ז׳אנר יש רגע כזה שהמאסטרו עולה לבמה. מעין ציפייה כזו של סוף סוף. הנה זה בא…. אבי אסטריקס וואן מאן שואו כבר למעלה מ – 20 שנה! מצליח לשמור על התדר בגאונות בלתי נתפסת ולעשות את זה כל פעם מחדש. כל קטע. כל אלבום. סאונד למופת. אבי נוחת אצלנו באמצע טור עמוס בגלובוס (מה נשתנה ?) ובדיוק לסלוט המתאים כדי להגביר הילוך באירוע

Ingrained Instincts – Greece, Sangoma Records
אהוד בנאי אמר פעם ״..זה לא חושך…לא אור…זה הזמן לחזור״…. אז חשבנו, אימצנו וחזרנו
צמד הטווילייט מיוון נוחתים לראשונה בארץ ובכבוד רב אצלנו בקליקה, אחרי הופעה מרטיטה בבום האחרון הנציגים שלנו בפסטיבל חזרו עם הבשורה ועם הידיעה שהעונה הזו חייבת להפתח עם האינסטינקטס ! סאונד מדוייק. בס מהיר. אפקטים על אפקטים והכל עטוף בתפר הזה שבין האפילה לשחר של יום חדש, אז הנה הגיעה השע.

Eitan Reiter – Boshke Beats
איתן רייטר, אמן, יוצר, מפיק, דיג׳יי ופרפורמר, אחרי שכבש כל במה בגלובוס עם המוסיקה הקוסמית מלאת הצלילים הייחודית שלו, החוצה כל ג׳אנר אלקטרוני מצ׳יל ועד אסיד טכנו בועט הוא שם את חותמו על עוד פסגה וחובר אל סבסטיאן מולארט, הפעם אל סירקל אוף לייב, זוהי הופעה המשלבת מספר אמנים ביניהם טוביאס, אמה, מת׳יו ג׳ונסון, סבסטיאן מולארט ורייטר עצמו שמטרתה היא לשבור את המבנים הנוקשים של ביצועים אלקטרוניים, ולקשר בין אמנים והמכונות שלהם וליצור משהו שיתופי, פתוח ומאולתר לחלוטין.

Illumination – Zero 1 Records
אבולוציה מוסיקלית זה דבר מדהים, בתנאי שעושים אותה בהתאמה ובקצב נכון. על התמורה הזו נכתב הפרוייקט אילומיניישן הרבה גלגולים, שעות אולפן וקילומטראז׳ פסטיבלים ששמורים באמת רק לאמנים הגדולים בעולם. עם קו הנוכחי דארקי-אפלולי שלו היום בזירו וואן & שאר המוכשרים שם. עונה בגואה בלי אילומיניישן זו לא עונה. וולקאם אמירוס…מצפים לסט של הילטופ : )

MantisMash – Merkaba Music, Shanti Planti
אומרים שהנבואה ניתנה לשוטים. אנחנו אומרים שהאומנות ניתנה לאמנים, נתן המחונן הוא סופר אמן בכל רמ״ח איבריו ושס״ה גידיו כמה מופנם, שקט וצנוע, ככה המוסיקה שלו עמוקה ומלאת חיים.

Basher Toe- Merkaba Music
גאים לארח בפעם הראשונה בקליקה את היוצר והאמן המוכשר הזה,בשנה האחרונה הוא כובש כל חלקה טובה בישראל עם פרויקט הסולו שלו וגם עם ההרכב Latech. כל זאת בזכות היצירות המשובחות שלו שמגיעות עם כתיבה פורצת דרך, אריזה של סאונד עשיר ונכון, אהבה ורגש בכל ביט וביט, נגיעות אתניות, וליטופים ג’אזיים.

מנהלות

לפניכם מס מנהלות נא להתייחס בהתאם:
* האירוע יתקיים תחת כיפת השמיים כ15 דקות מתא
* מספר הכרטיסים מוגבל!

כרטיסי מוקדמות:
* ציפורים מקדימות – 300 הכרטיסים הראשונים מחיר הכרטיס יעמוד על 100 ש״ח.
* שלב ראשון – עד ה14.5 מחיר הכרטיס יעמוד על 120 ש״ח.
* שלב שני – עד הקופות מחיר הכרטיס יעמוד על 140 ש״ח.
* ביום האירוע 160 ש״ח בקופות.

* במידה ותתאפשר פתיחת קופות באירוע, כניסה תתבצע ברשימות בלבד או דרך דף הפייסבוק או אצל אחד מחברי משפחת הקליקה
* ‎אסור להכניס בעלי חיים, נשק, דברים חדים, ספריי דאודורנט ואלכוהול לשטח האירוע.

‎כניסה מגיל 23 ומעלה.

‎אוהבים ♥ KLIKA OF HAPPINESS

Details:

* Saturday 18 of May from 13:00 to 23:00 only 15 min from Tel Aviv under the blue sky.
* In case you couldn’t buy preslae ticket pls make sure you are sign up to out guest list tickets a day before the party start.

* Tickets price:
First Phase – 300 early bird tickets will be 100nis.
Second Phase – Till 14/5 will be 120nis.
Third Phase – Till the gates will be 140nis.
At the gates – 160nis.

* Entrance from age 23+

Big Love – KLIKA OF HAPPINESS ♥

כרטיסים ומידע

18, במאי
החל מ 13:00 עד 23:00
‎כניסה מגיל 23 ומעלה
האירוע יתקיים תחת כיפת השמיים כ15 דקות מתא

האירוע עבר

ליינאפ

X-DREAM – Full Live
Boshke Beats, Germany
Bluetech – Live USA
“Sci – Fi Lullabies” Album Launch
Ingrained Instincts – Greece
Sangoma Records,
Eitan Reiter – Boshke Beats
Illumination – Zero 1 Records
MantisMash – Merkaba Music
Shanti Planti
Basher Toe– Merkaba Music

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!