הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

סמינר מדיטציה – האמנות הפנימית של המשמעת

סמינר מדיטציה – האמנות הפנימית של המשמעת

למה הסמינר הזה, למה עכשיו?

העולם שלנו הינו עולם גלובלי ומשתנה במהירות.

אנו עדים לשינויים רבים סביבנו, שינויי שלטון, שינוי דפוסי התנהגות חברתיים, תנועה גדולה של אנשים ממקום למקום, שינוי דרכי התקשורת. הטבע עצמו משתנה מול עינינו תודות להתחממות הגלובאלית, הטכנולוגיה משתנה במהירות וכל יום יש המצאות חדשות שיכולות להשפיע רבות על חיינו.

וכך בעולמנו הפנימי עולות שאלות רבות, פחדים צצים להם ולעתים לתשובות שאנו יודעים לתת לעצמנו לוקח זמן להגיע. מכאן לתחושות של חוסר אונים הדרך לעתים אינה ארוכה דיה. לא פלא שלעתים אנו מוצאים עצמנו במבוכה ותרים אחר בהירות, ראיה כוללת של המצבים השונים ופתרון לעצמנו, לקרובים לנו ולאנשים כולם.

שונה ככל שתשובה כלשהי עשויה להישמע, כאשר אנו בוחנים בתשומת לב את מצבנו הפנימי, ואת התשובה שאנו יכולים לתת לעולם שמחוץ לנו, אנו מגלים שפיתוח המודעות העצמית היא הנוגדן הנכון בו עלינו לזכור להשתמש בכדי להתמודד נכונה עם השינויים מחוץ לנו ובתוכנו, ולהשתמש בהם כדי להפוך את עצמנו לעוגן של יציבות, לאנשים בעלי עוצמה פנימית, חוסן, נחישות ויציבות איתנים, המובילים אותנו להיות מאושרים יותר, נכונים יותר לאתגרים העומדים בפנינו.

השינוי כלפי מכלול רחב יותר, הנמצא מחוץ לנו, יכול להתחיל רק מיצירת שקט ושלום בתוכנו. אפשרי ואף הכרחי ללמוד ולדעת איך להתמודד עם הקשיים והלחצים, להתחזק, לצקת משמעות לחיים, להצליח למצוא תשובות ולתת כיוון לחיים.

מאז ומתמיד היו בעולם בתי ספר אשר הכשירו את האנשים לגדל מרכז כובד קבוע, משהו שנותר במקומו גם כשהרוח החזקה נושבת ומערערת את היסודות שנראה יציבים עד לפני זמן קצר. בתי הספר האלה עוזרים לאדם לראות את עצמו באופן אובייקטיבי, להבין את המסלול הנדרש לו בכדי לגדול, ולהגיב לארועים תוך שמירת המרחק הנכון.

הצבת מטרות ראויות לחייו, השגתן וטיפוחן הופכות בפנימיות האדם למרכז כובד קבוע המאפשר לו להיות יציב. זוהי ההזדמנות שלך לפגוש בית ספר כזה.

מדיטציה – האמנות הפנימית של המשמעת – הינה סמינר בו נלמד את היסודות היציבים של ההתפתחות הפנימית, תוך שימת דגש על המדיטציה, ככלי הגבוה והאפקטיבי ביותר להשגת המטרות של גדילתנו הפנימית.

במה יעסוק הסמינר

לעשות שקט רצוני

כל מי שמנסה להיות בשקט מוצא עצמו נאבק ברעש. כן, הרעש החיצוני מפריע לנו, אך עוד יותר מפריע לנו הרעש שיש בתוכנו. קשה כך להקשיב לתשובות שהמוח שלנו מנסה לספק לנו כדי לפתור את הדברים שמטרידים אותנו.

בסמינר נתנסה באופן פרקטי בחווית המדיטציה, נבין מה זאת מדיטציה ואת תועלותיה, נלמד איך עושים את זה נכון ומה יכולות להיות התוצאות.

להכיר את המוח

מדע ורוח אינם סותרים. פאולטי עוסק זה שנים במפגש בין השניים, גם דרך המכון לחקר המוח של קרן פטריציו פאולטי באיטליה. בסמינר נחבר בין הרוח למדע, נבין איך בנוי המוח ואיך זה משפיע על התגובות שלנו, אך גם מה הפוטנציאל ההתפתחותי שלנו. כל זה יוסבר לנו בשפה שכולנו יכולים להבין.

חוויות ותובנות

הסמינרים עם פאולטי הם דינמיים ויש בהם מקום גם לשאלות שלך ולהתנסות החוויתית שלך.
בסמינר יהיו רגעים של התנסות, יהיו תרגילים שכל אחד יעשה עם עצמו, שאלות שכל אחד יענה לעצמו, יהיו רגעים שבהם ניתן יהיה לחלוק את התובנות וגם רגעים מוקדשים לשאלות שלך.

למידע נוסף > קליק כאן

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!