הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

סוניק בוקינג חוגגים 7 שנות עשייה עם טריסטן ורייסינג דאסט בבלוק – 15.11.18

סוניק בוקינג חוגגים 7 שנות עשייה עם טריסטן ורייסינג דאסט בבלוק – 15.11.18

לבאים מכל הכיוונים.
עולים על אוטוסטרדת הוייב, ממשיכים עליה כל הזמן ישר ובצומת הלב, מקיפים את הכיכר 3 פעמים עד שרואים את הליינאפ של הרחבה המרכזית. מכאן והלאה, יש לעקוב אחרי הסימונים, עד שתגיעו למפתן התודעה.

ככל שמתקרבים, פעימות הלב נשמעות כמו באסים רחוקים שמבשרים על הכל. אך רגע לפני הצעד הראשון… יש לנו בקשה קטנה. חברים יקרים שימו לב, ברגע שתצעדו לתוך המימד המקביל, נא לכבות וייז, ובכלל פלאפונים, ואם אפשר כבו גם את בעיות העולם החיצון ותרשו לעצמכם, לפחות לכמה שעות בודדות, להיות נוכחים ברגע הזה.

וכמו שמיד תראו, הרגע הזה, יסחוף אתכם עמוק עמוק סוניק בוקינג שכבר ביססו את מקומם כאחד הגופים המשפיעים ביותר על תרבות הטראנס בישראל ובעולם, חוגגת 7 שנים של הגשמת חלומות.

ואם הספקתם קצת להכיר את החבורה הזאת, אין לנו ספק שאתם מבינים טוב מאד, כמה עצמתי הלילה הזה הולך להיות. סוניק בחרו להביא למקדש הסאונד, את היהלום שבכתר, את אחד מאומני הטראנס הכי אהובים, גדולים, מוכשרים ומהפנטים!!!
ולצידו, טוב.. אתם תכף תראו 🙂

רגע.. אל תדלגו רן מזרחי, אחד ממייסדי הקומונה, חוגג יום הולדת ואין הזדמנות טובה מזו, לאחל לו בפעם הראשונה בצורה רשמית, מזל טוב על הולדת ביתו הבכורה. ובכלל, לספר לכם על אדם נעים הליכות, מוכשר בטירוף, ובעצם מי שאנחנו מגדירים כדבק של החבורה המשוגעת הזאת.

לא פשוט להיות רן מזרחי. להיות האוזן הקשבת של כל הצוות, להביא אנרגיה חיובית ואופטימית ומלאה חדוות יצירה לכל מקום שהוא מגיע. אנחנו זכינו, וגם כל מי שנתקל באיש האדיר הזה שלא מפסיק להפתיע את כולנו בכל יום מחדש. אוהבים אותך רן זה פאקינג אנדרסטייטמנט!!

אוקי… מתחנו מספיק. השמועות נכונות, המאסטר מגיע!!!!

THE BLOCK 
Powered by Communa & Sonic Booking

TRISTAN NANO RECORDS U.K
המאסטר המבוקש ביותר בעולם הפסייטראנס לא צריך שנספר לכם עליו שום דבר. אתם כבר יכולים לדמיין את הביט הראשון, את הקיק שנכנס, את המלודיה שמתלבשת בול, את הקצב המהפנט, ואת החיוך שנפרס על פניכם בהתמסרות שובת לב. טריסטן בבלוק, שעתיים שלמות של שלמות אינטרגלקטית. בום!!!

RISING DUST SONIC BOOKING ISRAEL
הצמד המלכותי הזה, הוא ללא ספק ההרכב המבוקש ביותר בישראל נכון להיום. המוזיקה שלהם כבשה בסערה כל פינה, נכנסה עמוק ללב התרבות האלקטרונית והפכה לקונצנזוס שאין עליו עוררין. אין אדם שלא התאהב בצלילים המיוחדים שלהם, בסגנון הנועז, בטעם המשובח ובכריזמה הבלתי נגמרת שנשפכת מהם כשהם על העמדה! זאת חגיגה גדולה, עצומה, ענקית! ואתם מוזמנים!!! ומה כבר יכול להיות בלילה בו מופיעים בבמה המרכזית טריסטן וריזינג דאסט? כבר ממשיכים 🙂

SHAYMAN SONIC BOOKING ISRAEL
אתם כבר חוויתם את יוניון ג’ק הישראלי ברחבה מלאה מקצה לקצה? אתם כבר טעמתם את הוייב המהפנט שהוא מייצר? ככה זה כשהמוזיקה מזדחלת לתוך הנשמה, פורטת על הגידים, והופכת אתכם לאחד, ביחד איתה. עכשיו תוסיפו לזה את ה57 סטים של רמקולים אימתניים מכוונים בדיוק אובססיבי.. ואת התוצאה… טוב נשאיר משהו לערב עצמו 🙂

FADERS SONIC BOOKING ISRAEL
אחד היתרונות הגדולים והבולטים של סוניק בוקינג, היא היכולת לאתר כשרונות עולים בתחילת הדרך, לעצב, לדייק, לשפר.. ותוך פרק זמן מסוים, לתת להם לגלות שהם כוכבים! זה בדיוק הסיפור של פיידר’ס.. כוכב ענק בהתהוות! המוזיקה שלו כבר הספיקה לכבוש את הבמות הגדולות ביותר בישראל ואף להופיע בפסטיבלים הגדולים ביותר, כשהוא משאיר חלקי מוחות פזורים בחלל. גאים כל כך להיות חלק מהמסע המדהים והייחודי שלו!

SPHERA SONIC BOOKING IBOGA RECORDS
במקום שאנחנו נספר לכם על ספרה, נספר לכם מה אומני הטראנס שחלקו איתו אולפן אומרים עליו. רובם יספרו לכם על מלחין בחסד, יוצר בכל רמ”ח אבריו, אחד כזה שמרגיש את המוזיקה על בוריה, זה ששולחים אליו קטעים לא גמורים, כדי לקבל דיעה של אומן אמיתי, ואם יש לו זמן אז גם כמה שיפורים קטנים על הדרך.

כזה הוא ספרה, אומן אמיתי, שאת קטעיו הרבים אתם שומעים גם בקטעים אהובים של האומנים הגדולים ביותר. הוא איש הסוד של רבים מהם, ואחד האומנים האיכותיים ביותר בעולם!!

SQUAT FLOOR 
Powered by Savta
סבתא, כבר למדה החיים קצרים מידי בשביל מילים ארוכות. השבוע, המילים יתקצרו, ההרמוניות ימתחו, והבאס הגועש שיבקע מהסקוואט הלוהט, יספר את הסיפור במלואו!

KHEN – Lost & Found
Eli Nissan – Lost & Found / Rumors
Eliran Osadon
Niv ast
10th Dimension

LOUNGE FLOOR 
לילה של כוכבים, עובר כחוט השני בכל הרחבות. איגדנו את הדיג’ייס הטובים ביותר בעיר אלה שעושים לכם לילות לבנים בספוטניק, בברייקפסט, במסיבות הגג הסודיות וכל מקום אחר בעיר שמספק לכם רגעים קטנים של אושר.

Lily Haz
Danny Vak
Omri Even Ziv
Yarden Shaked

מנהלות

מידע חיוני לטסים:
* הרחבות נפתחות בשעה 23:55
* הכניסה לאירוע דורשת הרשמה, אצל שגרירי הקומונה, סבתא וסוניק בוקינג
90 ש”ח עד 1:00
110 ש”ח עד 2:00
לאחר מכן המחיר עולה ל-120 לרשומים
המחיר המלא עומד על 140₪

עדיף – לא להגיע ברגע האחרון כדי לא להתעכב בתור.
שימו לב – רק מי שיעבור את עמדת הבידוק הראשונה עד השעה 1:00 ו-2:00 בהתאמה, יהיה זכאי להנחה.
* הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+, כמובן שגם הוותיקים יותר איתנו עד הבוקר (:
* הכניסה למועדון הבלוק מותנית בבדיקה ביטחונית ובהצגת תעודת זהות!
* מועדון הבלוק רוצה לשמור על המרחב האישי של כולנו,לכן התנהגות לא הולמת והטרדות יטופלו בחומרה.
* אם נתקלתם בתופעה שכזאת אפשר לפנות לכל אחד מאנשי המועדון והם יטפלו בעניין.
* בחלל הראשי של הבלוק בשירותים ובמסדרונות העישון אסור, בסקוואט ובלאונג’ מותר לעשן.
KEEP IT FRESH

כרטיסים ומידע

15, בנובמבר
החל מ 23:55 עד 09:55
הצטרפות לאירוע מיועדת לגברים 22+ ולנשים 20+
מועדון הבלוק, תל אביב

ליינאפ

THE BLOCK
TRISTAN – NANO RECORDS U.K
RISING DUSTSONIC BOOKING ISRAEL
SHAYMANSONIC BOOKING ISRAEL
FADERS – SONIC BOOKING ISRAEL
SPHERA – SONIC BOOKING IBOGA RECORDS

SQUAT FLOOR
KHEN – Lost & Found
Eli Nissan – Lost & Found / Rumors
Eliran Osadon
Niv ast
10th Dimension

LOUNGE FLOOR
Lily Haz
Danny Vak
Omri Even Ziv
Yarden Shaked

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!