הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

חוזרים למקורות – מסיבת סוף עונה! 11.07.19

חוזרים למקורות – מסיבת סוף עונה! 11.07.19

היי חברים, יש מסיבה!!!
אז דקה לפני הפסטיבלים בחו”ל, טיולים, טיולי משפחות וכו’, החלטתי לעשות מסיבה נוספת לסגירת העונה.

תרשמו לכם את התאריך, תכינו נעליים נוחות כי אנחנו הולכים להרקיד אתכם עד הבוקר!!!

קבלו את הליינאפ שיעשה לכם את הערב מטריף במיוחד:

NADI
הוא חגג בפורים האחרון 24 שנים מאחורי העמדה! אחד מחלוצי סצינת הטראנס בארץ, ממייסדי סצינת הפרוגרסיב, ארגן מאות מסיבות בעצמו, עם איציק השמן ודוד (דרוויש), שגם אני זכיתי להיות במסיבות אלו לשמחתי 🙂 ועוד רבים וטובים. הינו מתקלט מגוון עצום של סגנונות כגון גואה, פרוגרסיב, פסיי, פון-און, אמביאנט וטכנו. נדי מגיע אלינו לסט יום הולדת בסגנון רטרו מיוחד במינו!! אל תפספסו ♥

DEDE
דדה נחמיאס, אחד האנשים הוותיקים והבולטים בתעשיית הטראנס, החל לתקלט בשנת 1992 בתקופה שהסאונד של הגואה פרץ בארץ. עבד בחנות המיתולגית של ״KREMBO REC’״, הקים את הלייבל וחברת ההפצה M.D.M.A MUSIC, לאחר מכן גם את הלייבל הפרטי שלו SPECTRUM ותחת אותו שם שחרר 3 אלבומי אומן. דדה מיקסס וערך את החלק השישי והאחרון בסדרת המופת “DECK WIZARDS”.

כמו כן, אחראי לסדרת דיסקים כמו FUTUR NAVIGATORS, PURE M.D.M.A ו-SPECTRUM ANALYZER בשנים האחרונות הוא הרזידנט של הליין המוביל ואהוב COMFORT TRANCE. דדה לקח חלק בפסטיבל המיוחד ZNA בפורטוגל, ונתן סט בלתי נשכח שהקפיץ אותי מהאוהל ואת הרחבה כולה !! הוא אלינו לסט מיוחד של גואה פסטיבלים!! תחזיקו חזק!!!

MOTI REVACH
ילד הפלא של המחתרות, מגיע אלינו היישר מהטבע הפראי, והידוע בכינויו “אושר רבותיי”!  מוטי החל דרכו לפני 11 שנה, אספן לא קטן של מוסיקת טראנס, וגואה בעיקר. הינו רזידנט של הליין “אורגניק” בחיפה. מנגן בהמון הפקות מגוונות וטובות באין ספור מסיבות קטנות וגדולות, אוהב לשמח אנשים עם מוסיקת אסיד מלודית ושמחה, הבחור הצעיר הזה יגיע רחוק מאוד!!!! מגיע אלינו להעיף אתכם עם צלילים של אושר!!

GALITA
אספנית מוסיקה מזה שנים, מחזיקה באוסף מכובד של תקליטים נדירים של גואה, מוסיקה אלקטרונית, ג׳אז, ועוד. התחלתי דרכי עוד בשנת 98׳, בערב אחד בהיותי ברמנית, הכנסתי את הפטיפונים לבר, ומאז אני מאחורי עמדות שונות, מנעימה את האווירה וגורמת לאנשים לחייך, ואני אוהבת את זה מאדדד!

מנגנת בעיקר במסיבות מחתרת, היפי טיפי המיוחדים, דודה לולה המוטרפת, פנטסי של רויטל המדהימה, עוד ועוד הפקות גדולות, קטנות, ידועות ומשובחות. כמו כן במועדונים כגון ״קומפורט 13״ (משפחה אהובה) החתול והכלב, אופסי טונס, הבלוק (ערבי zion 604 האלופים) יוניטי בימת גואה ועוד. מכינה לכם סט מרענן ומטיס של גואה יפיפה ומקפיץ!

כמו כן מקימת הליין return to the source שמסב לי אושר וסיפוק בלתי ניתן לתיאור. שמחה בכל פעם לראותכם מחדש מגיעים באנרגיה מוטרפת, ונהנים כל כך, זה מרגש אותי מאוד! נפגש באהבה וחיוכים ♥

כרטיסים ומידע

11, ביולי
החל מ 23:30 עד 07:00
הכניסה תעמוד על 60 ש”ח בלבד!
שרונה קלאב -TLV, הארבעה 24

ליינאפ

NADI
DEDE
MOTI REVACH
GALITA

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!