הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

ויני ויצ’י משתלטים על הבמה הראשית של פסטיבל טומורולנד 2018

ויני ויצ’י משתלטים על הבמה הראשית של פסטיבל טומורולנד 2018

בכל קיץ לקראת סוף יולי מתקיים לו אחד האירועים האלקטרוניים הגדולים והמתוקשרים בעולם, פסטיבל טומורולנד. הפסטיבל מתקיים בלוקיישן עם אגם יפיפה בבלגיה ובו מתאספים עשרות אלפי בליינים מכל העולם שמתפרסים על גבי חמש רחבות של מוזיקה איכותית מבית היוצר של אמני המוזיקה האלקטרונית החזקים בעולם, השנה הפסטיבל נצבע בכחול ולבן חזק ובוהק.

בצורה לא מפתיעה בכלל, אחד הסטים המתוקשרים והמדוברים ביותר השנה היה הסט של הצמד הישראלי המוכר Vini Vici שניגנו בבמה הראשית מול עשרות אלפי בליינים ותיבלו את הרחבה עם הקסם המיוחד והאישי שלהם שבקלות הרים את הרחבה בכל טרק וטרק. נקודה מעניינת נוספת היא שהטרקים של ויני ויצ’י היו הכי מושמעים בטומורולנד 2017 ותוך שנה הם כבר מוברגים הייטב בבמה הראשית.

אחרי שיתופי פעולה עם האמנים מהגדולים בעולם וצליל שיכול להרים רחבה עייפה בדרופ בודד, ויני ויצ’י הפכו לשם מוביל בסצנת המוזיקה האלקטרונית והם ממש לא מסתפקים בלכבוש את ארץ ישראל. בחודשי הקיץ הם מנגנים בלא פחות מ 40 פסטיבלים ביותר מ 20 מדינות מסביב לגלובוס, החל מפסטיבלי ענק בברזיל ועד מחתרות ואירועים קטנים בארץ, ויני ויצ’י טורפים את העולם. רק בסוף השבוע שבו ניגנו בטומורולנד הם הספיקו להישמע בעוד 4 מסיבות שונות בקרואטיה, גרמניה וישראל.

היתרון של מתן קדוש ואבירם סהרי (AKA ויני ויצ’י) בשנתיים האחרונות הוא שהם מנגנים מוזיקת טראנס על גבול ה EDM ובכך חושפים את השפה ה”פסיכדלית” לקהל של מיינסטרים ופותחים את האופקים שלהם לצלילים שעדיין לא הכירו, מעניינים, מסקרנים ועמוקים יותר.

בשנה שעברה נבחרו במקום ה 72 ברשימת 100 הדיג’יים הטובים בעולם והטרק המוכר ביותר שלהם “Free Tibet ” הוא הטרק פסייטראנס המושמע ביותר ביוטיוב עם יותר מ 60 מיליון צפיות. ולמרות שבתרבות הפסייטראנס מעקמים גבה על כך שהם התמסחרו בצורה קיצונית, אפשר להגיד שהם נחשבים מהיוצרים הישראלים פורצי הגבולות מהגדולים שהיו עד היום.

הסט המלא של ויני ויצ’י בטומורולנד

2 תגובות

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!