הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

חם בפורטל

די ג’יי נהרג ושלושה נפצעו בפסטיבל אטמוספר בברזיל

די ג’יי נהרג ושלושה נפצעו בפסטיבל אטמוספר בברזיל

כתוצאה ממזג אוויר קשה ובלתי צפוי, לפחות אדם אחד נהרג ושלושה בני אדם נפצעו בעת קריסת במה בפסטיבל המוזיקה Atmosphere במחוז “פורטו אלגרה” שבברזיל.

מכה קשה לתרבות הטראנס העולמית, בשעות הצהריים של יום ראשון ה 17 לדצמבר פרצה סערה אינטנסיבית בליווי רוחות עזות שגרמו לקריסת הבמה המרכזית של פסטיבל אטמוספר הברזילאי. מהפרטים עולה כי ההרוג בתאונה הוא Kaleb Freitas – Dj KALEB שנפגע קשה בראשו בעת קריסת הפיגומים. קאלב פונה באמבולנס במצב אנוש אך נפטר בדרכו לבית החולים.

מצוות הכבאים נמסר שלמרות שהאירוע עמד בכל הסטנדרטים הבטיחותיים, לא היה די בכך למנוע את האסון כי הרוחות  בשטח הפתוח היו חזקות מהמצופה. מפיקי האירוע שהיו מודעים למזג האוויר החורפי לא התייחסו לנושא הבטיחות ברצינות אלה בקלות ראש ולא לקחו בחשבון שסיטואציה מסוג זה אכן יכולה לקרות. זאת לא הפעם הראשונה דבר כזה מתרחש בברזיל, מקרה דומה שקרה ב 2012 בפסטיבל גרנד’ה פאמיליה כאשר כל מתחם האירוע עף עם הרוח כתוצאה ממונסון (סופה רוחות טרופית) וגרמה להרס מוחלט של שתי הבמות.

לאחר זמן קצר האירוע הופסק ובודד על ידי הגורמים על מנת לאפשר לצוותים השונים לעבוד במקום.

הפסטיבל שמארח כמדי שנה על במותיו את טובי אמני המוזיקה האלקטרונית, אירח השנה משלחת של אמני טראנס ישראלים ומהפרטים עולה שלמזלם אף אחד לא נפצע באירוע המצער. שלומי ברג מיהר לפרסם סטטוס בפייסבוק ולהודיע שהוא וקובי בלסטוייז לא נפגעו באירוע:

ליבינו יוצא אל משפחת ההרוג ומקורביו כמו כן למשפחות הפצועים ואנחנו מאחלים להם רפואה שלמה.

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!