הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אפטר קדם דוף בצפון – 11.05.19

אפטר קדם דוף בצפון – 11.05.19

מהצפון באת ואל הצפון (כנראה תמיד) תשוב…

מסעו של הקרנף בדרך לדוף כבר התחיל לתפוס מסלול קבוע שמתחיל במרכז הארץ (ממש ליד הספארי), עובר דרך הגליל העליון ומשם יורד דרך הירדן ההררי אל עבר הרחבה שכבר מחכה עם הבוץ בחמת גדר רק לכבודנו..

השנה הקרנף יתארח במדשאות בר ה”קרומביין” שבנאות מרדכי, תחת כיפת השמיים והשמש המלטפת של הצפון.
מתחילים כבר בבוקר, 11:00 ועד 22:00.

אנשי ההר, האנשים שחיים על הקצה, יש שיקראו להם שפויים מדי ואלה שיקראו להם אנשים גבוליים… אבל דבר אחד בטוח לגבי החבר’ה האלה של תל חי והסביבה – הם אנשי שמחה ומלאים בהתמסרות לטבע ולמוזיקה, וכמה שהקרנף אוהב לעצור שם בדרך אל היעד הסופי – דוף פסטיבל!

יש משהו מרגש יותר מתמיד השנה בדוף.. השתנה הלוקיישן ויותר לא יגידו לנו להנמיך. השתנה גם התאריך, ומעבר לזה שנוכל לשתות בירה ברחבה של הדוף סופסוף… אין כמו חג המים (שבועות) בשביל לחגוג את החופשה השנתית שלנו!

האמת, שאלו הדברים היחידים שהשתנו כי בסופו של דבר האבק, הבוץ, האווירה, המוזיקה שאינה מתפשרת, האנרגיות והקרחנה נשארים אותו דבר ואצלנו יש הרגשה שהשנה זה הולך להיות אפילו קצת יותר מתמיד!

במשך 15 שנים דוף היה אחד מעמודים הטווך של סצינת הטראנס בישראל, וגם בשנה ה16, מבחינתנו, זה לא הולך להשתנות אלא רק להשתפר.
ֿ

line up:

Zirkin – Doof Records
האיש, השם, האגדה והבעלים של דוף רקורדס.. בינינו.., אם הייתם מכירים את שחר קצת יותר לא הייתם יכולים להבין איך זה שאדם כזה נעים מנגן מוזיקה כזו קשוחה אבל למי אכפת.. הוא מנגן בדיוק את מה שאנחנו רוצים שינגן!

Gorovich – Iboga Records
הליטוף, המלודיה, האוירה, העטיפה הרכה שהוא מביא איתו.. כל זה ועוד לא דיברנו כמה הוא בחור מדהים! אנחנו משתדלים להתרכז במוזיקה..

Splash – Paganka Crew
יש זן מיוחד של וודקה וקוראים לה “שי”. שי וודקה, מבעלי הפגאנקה, משותפי הפסטיבל, שמוציא לאור בימים אלה את הפרויקט שלו ושל שותפיו לפרויקט והם הולכים לספר לכם סיפור מהסוג שלא שמעתם הרבה זמן!

Miyara – Paganka Crew
גם אלעד שלנו האמת מהגליל, אמנם גליל מערבי אבל הוא בהחלט צפוני גלילי.. הוא מכיר את האנרגיה, את האוירה והוא יודע לתת לכל רחבה בדיוק את מה שהיא רוצה ואפילו צריכה.. יש לנו הוכחות לזה מאינסוף דופים קודמים אם בא לכם לבדוק אותנו

FunKamel – Camel Riders Records
כשהגמלים שמעו שהקרנף מגיע לאיזור החולה הם פשוט לא יכלו להגיד לא לכל הגן חיות הזה.. בצעד תימני, אוירה אתנית, ביטים נמוכים וחוויה גבוהה.. הגמלים של ליבנו.

Lehman – North iL
מי שגר שם בצפון ולא יודע מי זה ליימן הוא לא באמת צפוני מבחינתנו.. האור הזה שמקפץ כבר שנים ברחבות הפסטיבלים מסביב לעולם ובארץ בפרט מגיע להעביר אותנו להילוך אחר וירידה לכיוון צלילי הלילה.. די מחכים לראות איך הוא הולך להפתיע אותנו הפעם.

Lista – Retet crew
ליסטה- כבר חלק ממשפחת דוף וקליקה מגיע בפרוייקט חדש של טכנו דיסקו והאוס, אין רחבה צפונית שהוא לא ביקר בא בשנה האחרונה, הבן המוצלח של של של משפחת רטט.

LarceKosta – Klika Of Happiness
קוסטה ואושרי התחברו יחד לסט ארוך לפני כמה שנים ומאז דרכיהם כמעט ולא נפרדות. מלאים ביכולות מיקס מדהימות ובקריאת רחבה פנומנלית, לארסקוסטה יגיעו אלינו חמושים במיטב המוזיקה החדשה, עם אוסף לא מתפשר שכולל אנרליסים רבים.

‏Dj Yaya&dj F-RAT-B2B-MoonStone
אפרת ויאיא (יאיר).. הראשונים להגיע לרחבה של הפסטיבל כל שנה והאחרונים לצאת ממנה, מנאמני הדןף הכי גדולים שיש לנו וללא ספק שותפים אמיתיים למסע של שנים על גבי.. ממה שאנחנו יודעים כזה סט עוד לא קרה ולכבוד המאורע החליטו הזוג האהוב הזה שלנו להתאחד לסט פנים אל פנים (הם פחות בקטע של גב לגב).. וכמעט שאין מי שיודע טוב כמוהם מה זה דוף

מנהלות:
* האירוע יתקיים בחצר של הבר ״קרומביין״ שבקיבוץ נאות מרדכי היפייפה.
* הקיבוץ מקבל אותנו בזרועות פתוחות, בבקשה לכבד את המקום ואת המארחים שלנו!  לא לצפור, להחנות במקומות שמותר בהתאם להוראות הסדרן, לשמור על הנקיון! ובכלל להיות אנשים טובים כמו שאתם ❤

* האירוע יתחיל ב- 11:00 בבוקר וימשך עד 22:00 בלילה.
* מוזמנים לבוא מוקדם בשביל לנצל שבת שמשית וליינאפ מלא בכל טוב.
*בבקשה לא להגיע עם כלבים.
* יש מכירה מוקדמת ב 50 ₪ בלבד!
* מי שלא הספיק לקנות במכירה מוקדמת מחיר הכרטיס בקופה הוא 60 ₪ לסטודנטים (בהצגת תעודה) ו 80 ₪ לקהל הרחב.
* בנוסף- בין השעות 11:00-13:30 תוכלו להינות מ1+1 על כל מה שתמצאו בבר.
* הכניסה לאירוע היא מגיל 23+ ו( בקשות מיוחדות שלחו לנו בבקשה הודעה ) ילדים עד גיל 9 בלבד חינם (כמובן ילדים שבאים עם בלוי הורים בלבד)

As a part of the journey the raino is comming once again to visit the northen ppl of israel for a last stop befor we get to the main dancefloor of Doof festival..
we welcoming you to join us for a PreDoof after party at the Krumbein bar in Kibbutz Neot Mordechai

the event will starts at 11:00am
and will end at – 22:00pm

for the people who like to be prepared you can buy online for only 50nis right over here….
tickets link:

at the entrance – 80nis (for students 60nis with a student document presentation)

11:00-13:30 will be 1+1 for everything on the bar.. just saying 🙂

כרטיסים ומידע

11, במאי
החל מ 11:00‏‏ עד ‏‏22:00‏‏‏
הכניסה לאירוע היא מגיל 23+
האירוע יתקיים בקיבוץ נאות מרדכי

ליינאפ

Zirkin – Doof Records
Gorovich – Iboga Records
Splash – Paganka Crew
Miyara – Paganka Crew
FunKamel – Camel Riders Records
Lehman – North iL
Lista – Retet crew
LarceKosta – Klika Of Happiness
‏Dj Yaya&dj F-RAT-B2B – MoonStone

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!