הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

אפטר עצמאות בברקה עם סוניק בוקינג – 10.05.19

אפטר עצמאות בברקה עם סוניק בוקינג – 10.05.19

מועדון הברקה מציג —> שישי 10/05, החל מהשעה 14:30 ועד מתישהו, חוגגים 71 שנים במסיבת צהריים קיצונית בשיתוף הסוכנות ״סוניק בוקינג״. התרחשות אירועים מיוחדת לכבוד יום ההולדת 20 שנים לקלאב, שממשיכה בימים אלו ותיגמר אי שם בסוף הקיץ. בתפריט האמנותי:

Line Up:

Mystic – מיסטיק הוא הפרויקט האלקטרוני של דור חסון הישראלי. מוזיקה שמאופיינת בין הטראנס הפסיכדלי שאנחנו אוהבים, אולד סקול, ופול און מודרני. יתחיל את האירוע עם הרבה וייבים ומוזיקה חדשה.

Hujaboy – ניר שושני, או בכינוי הבמה שלו הוגה בוי הוא בטח לא עוד נציג חדש בעולם הטראנס. מלהטט ומופיע בכל נקודה חמה על כדור הארץ. תחת הפרוייקט הוציא יוני כבר 6 אלבומי אומן, ואינספור איפי’ז ורמיקסים שנוגנו על ידי התותחים הכבדים של עולם הפסיי. זוהי ההופעה הראשונה של הוגה בוי אצלנו ואנחנו מבטיחים לכם פסיי איכותי גועש!

Rising Dust – רייזינג דאסט (ג’ון אהרון ועמי דהאן) הם צמד מוזיקלי שהפך לאחד מהשמות הבולטים בסצנת הטראנס המקומית בשנים האחרונות. מהגיג המופרסם בכיכר המדינה לעיניי 100,000 איש והופעות בפסטיבלים הכי נחשבים על הגלובוס, אין ספק שהם הדבר הכי רותח היום!

Libra – ליברה הוא הפרויקט פסיטראנס המלהיב והייחודי של המפיק יוני דגן. יוני הוא פעיל אמיתי בסצנת הטראנס הישראלית כבר למעלה מעשור ומקדם את המנטרה הפסיכדלית המיוחדת שלו בהצלחה רבה.הפרויקט ליברה הוא החותם האישי והפרספקטיבה שלו על פסיכדליה. בתוך זמן קצר מאוד ליברה הצליח ליצור חתימת סאונד האופיינית רק לו מה שניתן לתאר כטראנס פסיכדלי גרובי ודינאמי מהר מאוד הפך ליברה להיות אחד השמות הפעילים כיום בטראנס הישראלי.

***************************

פתיחת שערים – 14:30 (הבר ב9 ש”ח עד 15:30)

10, במאי
החל מ 14:30 עד 23:00
19+
מועדון הברקה, באר שבע

האירוע עבר

ליינאפ

Rising Dust
Hujaboy
Libra
Mystic

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!