הרשמה לעדכונים

עדכונים על מסיבות, מוזיקה מצויינת וכל מה שטוב בטראנס הישראלי, אצליכם במייל לפני כולם!

[poll id="8"]

חם בפורטל

איתן רייטר בבר גיורא – 22.12.17

איתן רייטר בבר גיורא – 22.12.17

ביסייד היא חנות תקליטים הממוקמת בנחלת בנימין שבשכונת פלורנטין. בשנה האחרונה אימצה החנות קו שונה, כזה שמתחבר לזרם התודעתי האוניברסלי של העיר תל אביב, לצבעים השונים שבה ,ובעיקר לחיי הלילה המדוברים שלה.

אחד הצעדים המשמעותיים שנעשו היה להקים מחלקת מוזיקה אלקטרונית! כזו שתהווה חיבור ישיר לסצינה המקומית (עם קריצות לאחיות ברלין, טוקיו, לונדון וניו יורק) ולדיג׳ייס הפעילים בה, כזו שתספק את הקלאסיקה או את הטראק החדש שירים את הסט לרמה הבאה, שיקח את הרחבה למקום הסוחף והאקסטטי הזה שאנחנו כלכך מחפשים להיות בו.

בהתאם לזאת חשבנו שיהיה רעיון טוב להציג את עצמנו ״מחדש״, ומה עדיף יותר ממסיבה?! אז כיווצנו את המצח וחשבנו טוב ונולד ״selektion״ – ביסייד מזמינים ממיטב הסלקטורים המקומיים לנגן לכם (ולנו כי אנחנו באמת באמת אוהבים את השיט הזה!) ולהלהיט את הלילה!

ולהלן הסלקטורים לערב הבכורה שלנו – כל אחד ואחת מהם נבחרו בקפידה על מנת להעביר לכם ולכן את החוויה האולטימטיבית לפי החזון שלנו, ערב שהוא מסע אל תוך סאונד עמוק, עוטף ופסיכדלי. כזה שאנחנו מקווים שיעביר את מלוא הספקטרום של הכיוון שבחרנו ללכת בו. נתמוגג אם תצטרפו אלינו כשותפים מלאים לחוויה!

איתן רייטר – כמוזיקאי מחונן וחובק ז׳אנרים רייטר חבר בהרכבים שונים ומגוונים, כיוצר האוס וטכנו עם ריליסים תחת שמו ושיתף פעולה עם שמות ידועים בז׳אנר כדוגמת סבסטיאן מולארט השוודי (מינילוג) וטראנס פסיכדלי כחבר בהרכב loud ושלל רמיקסים להרכבים כדוגמת j viewz, bluetech, balkan beat box וכמובן הרמיקס לthe end של the doors שאפילו הוכר כרמיקס רשמי מטעם הלהקה עצמה! רייטר הוא בהחלט אחד המוזיקאים הישראלים המצליחים ביותר כיום ומישהו שללא ספק חובה לעקוב אחר פועלו.

אלעד רון – הבנאדם הזה לא באמת צריך הקדמה… מאמצע הניינטיז אלעד רון מנגן בכל מועדון שמכבד את עצמו בתל אביב. אם בברייקס, פ׳אנק, האוס או דיסקו עסקינן אלעד רון הוא מילה נרדפת לכל אלה אבל הפעם הוא מגיע לתת סט רטרו-טכנו. עם תקליטים שהוא מחזיק מתחילת המילניום וזוכים לראות אור רק במקרים נדירים, האנרגיה המתפרצת על העמדה והטכניקה המרהיבה על הפטיפונים צפו לסט שיותיר בור בעומק אתר בניה ישר במרכז הרחבה!

גיל קורי, דיג’יי שיימוס קיי, חלק אינטגרלי מתוך סצנת הטכנו וההאוס בישראל, שליש מלייבל הדיג’אים “דב גומי” ושותף בגוף המסיבות “טרה”. הסטים שלו מאופיינים בטאצ׳ אישי איכותי ומובהק, ונעים בין מספר זאנרים מוסיקליים כגון טכנו, האוס, אלקטרוניקה, ברייקביט ואסיד, בדגש חזק על סאונדים אנלוגיים של סינטיסייזרים ומכונות תופים האופייניים למוסיקה האלקטרונית בתחילת דרכה.

שילוב בין פסיכדליה וגרוב במעטפת סאונד חם הינו המאפיין המוביל שהופך את הסטים שלו למסקרנים כל פעם מחדש. ברפטואר שלו נמצאים תקלוטים והופעות בכל המועדונים המובילים בישראל, מהמגה קלאבים הגדולים של ארצנו ועד המחילות הכי אנדרגאונדיות בישראל.

נטע זאבי – כל תקלוט של נטע הוא חויה שונה ומרתקת תמיד יהיו אלמנטים שאופיניים לסט שהם כולם נטע זאבי – הבחירות המדויקות, הגרוב החם והסקסי ורחבה פעילה וגועשת. ולכל זה תמיד נלווה מידה נכונה של נשמה.

מתי איפה וכמה?
22/12 יום שישי, פתיחת דלתות 23:00
בבר גיורא החדש – אבן גבירול 30 (לונדון מיניסטור) קומה מינוס 1.
נתראה ברחבה.

כרטיסים ומידע

22, בדצמבר
החל מ 23:00 עד 08:00
מחיר כניסה – 40 ש”ח
* כרטיסים ימכרו בכניסה.
בר גיורא, תל אביב

ליינאפ

Eitan Reiter
Sheimus K
Netta Zeevy
Elad Ron

כתיבת תגובה

הצטרפו לקהילה

נדאג לעדכן אותכם במסיבות הכי מחשמלות והסטים של הדי ג’יים הכי חריפים. בום!